טיפים לבחירת מנתח פלסטי

טיפים לבחירת מנתח פלסטיבשנים האחרונות הפכו הניתוחים הפלסטיים לפופולאריים עד מאוד. מספר הולך וגדל של אנשים בוחרים לעבור ניתוח פלסטי לשיפור המראה החיצוני ותחושת הערך העצמי. עקב הדברים, חשוב לדעת כיצד לבחור מנתח פלסטי טוב, מקצועי ואמין. איך עושים זאת?

 

זה נכון שכל רופא לומד בבית הספר לרפואה ועובר הכשרה מקצועית ראויה, אך מנתח פלסטי הוא רופא שעבר התמחות מקצועית ייחודית ומסוימת בתחום הניתוחים הפלסטיים. על מנתח פלסטי מומחה להיות בעל תעודת מומחה מטעם משרד הבריאות. מנתח כזה שהתמחה בניתוחים פלסטיים גם יהיה עבר באיגוד הישראלי לניתוחים פלסטיים. שימו לב לכך שמסתובבות בשוק תעודות שונות, אולם החשובה ביותר מבחינה זו היא תעודת מומחה בכירורגיה פלסטית מטעם משרד הבריאות – כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר במנתח פלסטי אמין, מיומן ומקצועי.

 

מנתח פלסטי מומחה מבצע ניתוחים שונים, ובין היתר – הגדלת חזה, מתיחת פנים, שאיבת שומן ועוד. מנתח פלסטי גם מבצע ניתוח שחזור בעת הצורך, כגון שחזור שד. מנתח פלסטי יכול להיות בעל תפקיד משמעותי בלסייע לאנשים להרגיש טוב יותר ולהיראות טוב. עם זאת, חשוב לבחור מנתח פלסטי על-פי קריטריונים אובייקטיביים. חשוב גם שלא להתפתות לעבור ניתוח פלסטי במחיר נמוך מאוד, שכן ייתכן שמדובר במהתלה; האם המנתח מיומן דיו? האם מדובר במנתח פלסטי מורשה?

 

יש לקבוע פגישת ייעוץ עם המנתח הפלסטי ולהגיע מוכנים היטב לפגישה. מה זה אומר "להיות מוכנים"? צריך להגיע עם רשימת שאלות חשובות ועניינים אחרים המטרידים או מעניינים אתכם בנוגע לניתוח. גם רשת האינטרנט היא מקום בו ניתן למצוא בקלות מידע אודות ניתוחים פלסטיים ורצוי שתעשו זאת טרם פגישת הייעוץ הראשונית עם המנתח. באינטרנט תוכלו ללמוד על שיטות ניתוח, סוגי חומרים ושתלים ומידע חיוני נוסף שיסייע לכם להבין טוב יותר את עולם הניתוחים הפלסטיים.

 

פגישת ייעוץ עם המנתח תאפשר לרופא לבדוק אתכם ולייעץ עבורכם בנוגע לשיטת הניתוח המתאימה לכם. וודאו שאתם מקבלים תשובות לכל השאלות שאתם שואלים ושאתם מבינים מה הולך להיות במהלך הניתוח ובתקופה שלאחריו. מנתח פלסטי מורשה ומקצועי ידע להעניק לכם את המידע הנחוץ והחיוני בנוגע לסיבוכים אפשריים וסכנות אחרות עקב הניתוח הפלסטי. המנתח הפלסטי לא אמור לשכנע אתכם לעשות כך או אחרת; עליו להעניק לכם ייעוץ מלא בנודע לניתוח אותו אתם מעוניינים לעבור.

 

סיבוכים אפשריים של ניתוחים פלסטיים דורשים מיומנותו של רופא מנתח שידע להתמודד בצורה טובה עם כל עניין שיעלה. בנוסף, כדאי לדעת שתוצאות הניתוח אינן תמיד הפיכות, גם אם המנותח לא אהב את מה שהתקבל; על כן החשיבות הרבה שבבחירת מנתח ראוי.

 

אז מה עלינו לעשות? איך נבדוק את מומחיות המנתח? ומה במקרה שצריך ניתוח חוזר? האם חובה לעבור פגישת ייעוץ? המשיכו לקרוא כדי להבין מעט יותר על התחום המורכב הזה.

 

מומחיות רופא ניתן לבדוק בעזרת תעודת מומחה מטעם משרד הבריאות של מדינת ישראל. וודאו כי אתם מבינים את ההבדל בין רופא המתמחה באסתטיקה לבין רופא מנתח העוסק בניתוחים פלסטיים (שלו גם כישורים מתאימים לעסוק באסתטיקה). רצוי שאותו מנתח בו אתם מתעניינים יהיה בעל ניסיון הולם בתחום הכירורגיה הטיפולית והאסתטיקה.

 

וודאו כי המנתח חבר באיגוד לכירורגיה פלסטית

שכן החברות באיגוד מתאפשרת רק עבור רופאים מומחים עם תעודה.

 

אל תוותרו על פגישת ייעוץ, שכן במהלכה תוכלו לקבל את המידע המלא והנחוץ אודות הניתוח המתוכנן. רצוי להגיע לפגישה ולשאול את כל השאלות המעניינות אתכם. וודאו כי הפגישה מתקיימת מול המנתח ולא מול נציג שלו.

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר