כיצד להקים דף פייסבוק עסקי בצורה נכונה

כיצד להקים דף פייסבוק עסקי בצורה נכונהלמעלה ממיליארד איש מגיבים בפייסבוק מדי יום – וכאן כוחו של פרסום עסקים ברשתות החברתיות. דף פייסבוק עם נוכחות חזקה שם את העסק שלכם גבוה יותר ומאפשר מקום מפגש בו לקוחות יכולים להמליץ עליכם לחברים בפומבי.

תוכלו לפנות לקהל העוקבים שלכם עם הצעות ייחודיות, הודעות ועדכונים, תמונות, סרטונים ועוד.

בעזרת דף פייסבוק עסקי העשוי בצורה נכונה ומקצועית תוכלו להגיע לקהל חדש ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם, היום כבר לא מסתפקים בפרסום מפה לאוזן - היום משדרגים את הפרסום הזה בעזרת הפייסבוק!

למה שלא כולם ידעו עד כמה הלקוחות שלכם מרוצים מכם? 

דף פייסבוק מתוחזק ומקצועי מאפשר דברים נפלאים, כגון:

בניית מותג

עמוד פייסבוק שנבנה כהלכה משפר את נראות העסק ברשת.  עבודה נכונה על צבעים, תמונות ולוגו תואם יעודדו אנשים להתחבר למה שאתם רוצים לשדר ובעזרת המיתוג נגרום לגולש להבין את מהות העסק שלכם והשירות אותו אתם מציעים.

עמוד פייסבוק איכותי יעניק ללקוחות ולכלל הגולשים בדף מקום התאספות ושיחה על המוצר והשירות שלכם.

 

פיתוח יחסים עם לקוחות קיימים

פייסבוק מעניקה נתונים דמוגרפיים אודות פעילות של אוהדי הדף, כגון – מי הגיב (ואיך) או שיתף את ההודעות, טווח גילאים, מין ומיקום. בעל העסק יכול לנצל מידע זה במטרה לבנות מסע פרסום ממוקד או לשפר מסע פרסום פעיל לטובת ביצועים טובים יותר, מה שיאפשר זיהוי אמין יותר של הקהל הנכון ביותר.

 

הגעה לקהלים חדשים

כאשר אנשים עושים Like לדף העסקי שלכם, המכרים והחברים שלהם תופסים זאת כהמלצה על העסק. לקוחות יכולים להצביע על דף הפייסבוק שלכם ולהכירו לאנשים שכלל לא היו מודעים לשירותים שאתם מספקים.

 

אוהדים וחברים

כיום למשתמש פייסבוק ממוצע יש עשרות חברים. כאשר לקוחות מתחברים לדף שלכם, גם החברים רואים זאת ב"פיד" שלהם בתור סיפור. כידוע, "מפה לאוזן" היא מצורות הפרסום החזקות ביותר שקיימות ודרך הפרסום בפייסבוק נוכל להעצים את הכוח שבפרסום "מפה לאוזן" וכל תמיכה של לקוח מרוצה שלכם תשמש אתכם ככלי שיווקי באופן שיאפשר לכם להגיע ללקוחות חדשים וגם להגדיל את המכירות.

 

כמה שפר עלינו מזלנו בכך שאנו חיים בעידן הטכנולוגיה והתקשורת. פייסבוק מאפשר לבתי עסק ליצור דף פייסבוק חינם, אולם בכדי לבנות אותו באופן מקצועי שיטיב עם העסק, יש להסתייע בידע מקצועי מבעל ניסיון.

 

בעלי עסק רבים רואים את פייסבוק כערוץ פרסום נוסף, אולם אינם משקיעים בו את המיטב הראוי. עסק קטן אינו מפעיל צוות פרסום גדול המסוגל להשקיע זמן ומשאבים בערוצי הפרסום השונים; ומה לעשות שפייסבוק הוא ערוץ הדורש תשומת לב, הבנה ומקצועיות?

 

בטוח שהעסק שלי צריך עמוד פייסבוק?

תכנית עסקית איכותית כוללת אסטרטגיית פרסום ושיווק ולכל בעל עסק אמורה להיות אחת כזו. בעל עסק אמור להכיר את הדרכים השונות למצוא את הקהל שלו ואת הדרכים לגעת בלבבות של לקוחות פוטנציאליים. מאותה סיבה, בעל עסק המודע למה שמתרחש כיום בעולם העסקים דואג לתפעול ותחזוקה של אתר אינטרנט, בלוג ואף פרסומים בפרינט.

 

כשם שאתם משתמשים בכלי פרסום שונים על מנת להגיע ללקוחותיכם ולבנות מודעות לעסק האהוב שלכם, כך אמורה גם להיות הגישה שלכם כלפי הפייסבוק. שיווק בפייסבוק זוהי הזדמנות פרסום שאסור, פשוט אסור לכם להחמיץ. במקום לחשוב על החלפת אמצעי פרסום אחרים, פשוט הוסיפו אליהם את פייסבוק – ולבטח לא תצטערו על כך.

 

פייסבוק היא פלטפורמה חינמית ומאפשרת לכם לפרסם בצורה ציבורית או בקבוצות ולהגיע לקהל חדש שאחרת כנראה לא הייתם יכולים להגיע אליהם. בנוסף בפייסבוק ישנה מערכת פרסום בתשלום אשר בניהול נכון יכולה להביא לכם תוצאות מדהימות בזמן מאוד קצר. מדוע אתם זקוקים לנוכחות בפייסבוק? מהסיבה הפשוטה שלקוחותיכם, כמו מספר גדול מגולשי האינטרנט בעולמנו, משתמשים בפייסבוק – וחלקם על בסיס קבוע. שיווק ופרסום של העסק בפייסבוק מאפשר קבלת משוב מיידי מהלקוח על השירות או המוצר, וכן להגיב במהירות לשאלות ובקשות שונות.

 

פרסום בפייסבוק אינו אמור להיות עבודה נוספת עבורכם; עליכם לראות זאת כאל הזדמנות פז להרחבת העסק שלכם. אולם עליכם לבצע זאת בצורה הנכונה והמקצועית ביותר. גם כן, כמו בתחומים אחרים, ישנם אנשי מקצוע עליהם כדאי לכם להסתמך במקום לנסות לבצע את העבודה הזו בעצמכם - ממש כשם שאתם פונים לאינסטלטור על מנת שיפתור לכם בעיית אינסטלציה סבוכה בבית או במשרד

 

צרפו לדף העסקי שלכם את תוסף "רישום המלצה" מבית אתר "המלצה" המסופק חינם לבעלי עסקים.

נצלו את התוסף להזרמת המלצות מלקוחות העסק - לחצו כאן לפרטים נוספים >>>

 

____________________________________________________________

 

פרסום עסקים באתר האינטרנט המלצהפרסום עסקים באתר האינטרנט "המלצה" - אינדקס עסקים מומלצים בפריסה ארצית

הקמתם עמוד עסקי מרשים? מצויין!! הגיע הזמן שעוד לקוחות חדשים ייחשפו אליו

קחו 5 דקות הפסקה והירשמו לאתר

אלפי גולשים כל יום באתר המלצה מחפשים עסקים איכותיים בתחומים שונים

ניתן להירשם עם כרטיס עסק חינמי או כרטיס עסק מקודם בתשלום

למה אתם מחכים? הירשמו והתחילו לצבור המלצות מלקוחות מרוצים

לחצו כאן להרשמה



המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ