כיצד להקים דף פייסבוק עסקי בצורה נכונה

כיצד להקים דף פייסבוק עסקי בצורה נכונהלמעלה ממיליארד איש מגיבים בפייסבוק מדי יום – וכאן כוחו של פרסום עסקים ברשתות החברתיות. דף פייסבוק עם נוכחות חזקה שם את העסק שלכם גבוה יותר ומאפשר מקום מפגש בו לקוחות יכולים להמליץ עליכם לחברים בפומבי.

דף פייסבוק מתוחזק ומקצועי מאפשר דברים נפלאים, כגון:

בניית מותג

עמוד פייסבוק שנבנה כהלכה משפר את נראות העסק ברשת וכן את ה-SEO, תוך זמן לא רב. עמוד פייסבוק איכותי יעניק ללקוחות מקום התאספות ושיחה על המוצר והשירות שלכם.

 

פיתוח יחסים עם לקוחות קיימים

פייסבוק מעניקה נתונים דמוגרפיים אודות פעילות של אוהדי הדף, כגון – מי הגיב (ואיך) או שיתף את ההודעות, טווח גילאים, מין ומיקום. בעל העסק יכול לנצל מידע זה במטרה לבנות מסע פרסום ממוקד או לשפר מסע פרסום פעיל לטובת ביצועים טובים יותר, מה שיאפשר זיהוי אמין יותר של הקהל הנכון ביותר.

 

הגעה לקהלים חדשים

כאשר אנשים עושים Like לדף העסקי שלכם, המכרים והחברים שלהם תופסים זאת כהמלצה על העסק. לקוחות יכולים להצביע על דף הפייסבוק שלכם ולהכירו לאנשים שכלל לא היו מודעים לשירותים שאתם מספקים.

 

אוהדים וחברים

משתמש פייסבוק ממוצע הוא בעל 130 חברים. כאשר לקוחות מתחברים לדף שלכם, גם החברים רואים זאת ב"פיד" שלהם בתור סיפור. כידוע, "מפה לאוזן" היא מצורות הפרסום החזקות ביותר שקיימות וכך יחסי הגומלין בין הלקוחות לחבריהם – שווה ערך לתמיכה איתנה בעסק. באופן זה אפשר להגיע ללקוחות חדשים וגם להגדיל את המכירות.

 

כמה שפר עלינו מזלנו בכך שאנו חיים בעידן הטכנולוגיה והתקשורת. פייסבוק מאפשר לבתי עסק ליצור דף פייסבוק חינם, אולם בכדי לבנות אותו באופן מקצועי שיטיב עם העסק, יש להסתייע בידע מקצועי מבעל ניסיון.

 

בעלי עסק רבים רואים את פייסבוק כערוץ פרסום נוסף, אולם אינם משקיעים בו את המיטב הראוי. עסק קטן אינו מפעיל צוות פרסום גדול המסוגל להשקיע זמן ומשאבים בערוצי הפרסום השונים; ומה לעשות שפייסבוק הוא ערוץ הדורש תשומת לב, הבנה ומקצועיות?

 

בטוח שהעסק שלי צריך עמוד פייסבוק?

תכנית עסקית איכותית כוללת אסטרטגיית פרסום ושיווק ולכל בעל עסק אמורה להיות אחת כזו. בעל עסק אמור להכיר את הדרכים השונות למצוא את הקהל שלו ואת הדרכים לגעת בלבבות של לקוחות פוטנציאליים. מאותה סיבה, בעל עסק המודע למה שמתרחש כיום בעולם העסקים דואג לתפעול ותחזוקה של אתר אינטרנט, בלוג ואף פרסומים בפרינט.

 

כשם שאתם משתמשים בכלי פרסום שונים על מנת להגיע ללקוחותיכם ולבנות מודעות לעסק האהוב שלכם, כך אמורה גם להיות הגישה שלכם כלפי הפייסבוק. שיווק בפייסבוק זוהי הזדמנות פרסום שאסור, פשוט אסור לכם להחמיץ. במקום לחשוב על החלפת אמצעי פרסום אחרים, פשוט הוסיפו אליהם את פייסבוק – ולבטח לא תצטערו על כך.

 

פייסבוק היא פלטפורמה חינמית ומאפשר לכם תפוצת לקוחות עצומה שאחרת כנראה לא הייתם יכולים להגיע אליהם. מדוע אתם זקוקים לנוכחות בפייסבוק? מהסיבה הפשוטה שלקוחותיכם, כמו מספר גדול מגולשי האינטרנט בעולמנו, משתמשים בפייסבוק – וחלקם על בסיס קבוע. שיווק ופרסום של העסק בפייסבוק מאפשר קבלת משוב מיידי מהלקוח על השירות או המוצר, וכן להגיב במהירות לשאלות ובקשות שונות.

 

פרסום בפייסבוק אינו אמור להיות עבודה נוספת עבורכם; עליכם לראות זאת כאל הזדמנות פז להרחבת העסק שלכם. אולם עליכם לבצע זאת בצורה הנכונה והמקצועית ביותר. גם כן, כמו בתחומים אחרים, ישנם אנשי מקצוע עליהם כדאי לכם להסתמך במקום לנסות לבצע את העבודה הזו בעצמכם (ממש כשם שאתם פונים לאינסטלטור על מנת שיפתור לכם בעיית אינסטלציה סבוכה בבית או במשרד.