הקמת אתר בחינם - הוסיפו כסף וריכשו דומיין לאתר

הוסיפו כסף וריכשו דומיין לאתרלכל בעל עסק ברור כיום כי הימצאות העסק שלו באינטרנט היא משמעותית. בינינו אם אתה לא שם אתה לא ממש קיים. כי מי שיחפש אחריך, קרוב לוודאי שקודם כל יפנה לאינטרנט. ולכן, הרבה מאוד בעלי עסקים נצרכים להקים אתר. הבעיה שמדובר בסכום לא מבוטל, במידה ואתה פונה לאיש מקצוע בתחום. במקביל, ישנם לא מעט אתרים המציעים לכם להקים את האתר בחינם, עצמאית. נשמע טוב לא? אז זהו שאולי יותר מדי טוב...

אתרים שמאפשרים לכם לבנות אתר בחינם

ישנה כמות נכבדה של אתרים המאפשרת לכם לבנות אתר בחינם. ברובם המערכת היא מאוד נוחה לשימוש, ופזורים בהם לא מעט הסברים, מדריכים וסרטונים המקלים על השימוש בה. הנה רשימה קצרה ומאוד חלקית של כמה מהם:

האתר www.Coi.co.il  מאפשר בניית אתרים בחינם ללא פרסומות. כאן תקבלו כתובת קצרה (דומיין) לאתר שלכם, פתיחת דפים, מבזקונים, גלריית תמונות מרשימה, קבלת הודעות מהגולשים עם טופס צור קשר, עיצוב חינמי, והכל בחינם לאחר הרשמה קצרה.

 

אתרי  גוגל הם כלי החינם של גוגל לבניית אתרים. כלי זה מספק מערכת פשוטה עם עיצובים מוכנים מראש וללא פרסומות. ממשק הניהול של המערכת החינמית הזו מאפשר פתיחת דפים, תיקיית קבצים, מיני בלוג ועוד. לא תקבלו כאן כתובת אמיתית אלא תיקייה תחת הכתובת של המערכת אבל, גוגל מאפשרים הפנייה של הדומיין שברשותכם לאתר החינם

חברת טואול היא מבין הוותיקות בשוק הישראלי. היא מספקת כלי לבניית אתרים חינם עם כמות מודולים שתפחה ברבות השנים. היא מאפשרת ליצור  ליצירת דפים דינאמיים, הצגת מבזקונים, פורומים ועוד... ללא תשלום. כמו גוגל לא תקבלו כאן כתובת אלא תיקייה.

 

Goop  היא מערכת ענקית המאפשרת בניית כל סוגי האתרים כגון פורומים, ועוד המון מודולים חשובים. המערכת מאפשרת שליטה על כל אלמנט שקיים באתר דרך ממשק ניהול מובן וברור. לכל מדור יש המון הסברים ומדריכים, וגם מאפשרת בתוספת תשלום קבלת מודול דיוור.

 

022 היא מערכת חינמית המיועדת לבניית פורטלים או אתרי חדשות עם כתבות, גלריית תמונות, טופס יצירת קשר ועוד. המערכת מעניקה גם כתובת קצרה כחלק מהשירות.

 

זופ היא מערכת לבניית אתרים בחינם לטלפונים סלולרים. המערכת מכילה רשימה ארוכה של עיצובים מושקעים מאוד המתאימים במיוחד לגלישה בסלולרי עם אפשרויות מגוונות כדוגמת טופס צור קשר, מפת הגעה, סרטוני וידאו ובעצם כל מה שאתר סלולרי צריך.

 

Weesh הוא סטארט אפ ישראלי המאפשר להפוך כל דף פייסבוק עסקי לאתר ובחינם, כמו כן האתר מתעדכן אוטומטית אם תעדכנו את הדף בפייסבוק.

 

Area משמש ככלי פשוט לבניית אתר בחינם הוא מאפשר ליצור דפים דינאמיים, לשלוט על צבעי האתר, לפתוח גלריות ולהוסיף סקרים. אמנם המערכת מספקת כתובת אינטרנט בחינם אבל לאחר הכניסה לאתר הכתובת משתנה לעמוד הראשי.

אתר Webix יאפשר בניית אתר בחינם בעזרת מערכת המספקת: ניהול בניית דפים באתר, שינוי צבעים, גלריית תמונות וסטטיסטיקת כניסות.

 DoURSite  היא מערכת המבוססת על וורדפרס הפופולארית המאפשרת בעצם כל מה שוורדפרס מעניקה, בממשק שתורגם באופן חלקי לעברית.

 

איפה תאחסנו את הכל

אבל כל בר דעת יגיד לכם שבניית האתר הוא רק שלב בדרך. את האתר עצמו לאחר עיצובו יש לאחסן, וכאן משתנים כללי המשחק. כל הכלים הללו המאפשרים בניית אתרים בחינם  המציעים לרכוש דומיין ואחסון לאתר מה שהופך אותו לאתר בתשלום ולא אתר חינם. התשלום הוא אינו חד פעמי אלא שנתי.

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ