המלצות טיול לארגנטינה

המלצות טיול לארגנטינהארגנטינה נמצאת ברשימת עשרת הארצות הגדולות בעולם (מבחינת שטח). צפונה של המדינה הוא הררי וכולל קניוני אבן חול מסוגננים עם ערים קולוניאליות יפות וכפרים. בדרומה של המדינה תמצאו את חבל פטגוניה הפראי והייחודי. ארגנטינה מציעה את ריקוד הטנגו, קרחונים וכדורגל. תוכלו למצוא כאן הכל מכל, כולל שפע רב של תרבות, אטרקציות, נופים ויעדים.

 

ארגנטינה, כאמור מתאפיינת ברבגוניות ועושר עצום בתחומים החיים השונים, כולל טופוגרפיה, נופים מגוונים ותנאי אקלים שונים, כמו גם עושר חברתי ותרבותי. מטבח ארגנטינאי, אפשרויות מופלאות לטיול (בעיקר בדרום המדינה) ואווירה נינוחה הגורמת למטיילים רבים לסייר בה.

 

ארגנטינה גובלת בבוליביה, פרגוואי, אורגוואי, ברזיל וצ'ילה. יש כאן אגמים מופלאים ונוף אלפיני, עולם חי נפלא והעיר הנהדרת, בואנוס איירס – בירתה המרתקת. יש כאן אוכלוסיה חמה ומקבלת פנים שתשמח לעזור. ארגנטינה מציעה הכל מהכל – כולל פינוק עירוני מחד וטיולי טבע מדהימים מאידך. במדינה תמצאו כ-20 שמורות טבע, בהן חיות חיות בר ייחודיות. צמחיית המקום עשירה וכוללת יערות גשם מרגשים.

 

תוכלו לבקר גם בקורדובה – העיר השנייה בגודלה במדינה עם אדיכלות מרשימה. אסור לכם לוותר על חבל פטגוניה המדהים. קרחונים תכולים לא יותירו אתכם אדישים. בקרו באיגאסו עם המפלים המדהימים ביופיים ומימיהם הנופלים מגובה רב. חובה עליכם לבקר גם בטיירה דל פואגו (ארץ האש), שללא ספק תהיה ברשימת המקומות היפים ביותר בהם ביקרתם בחייכם; שבילי הליכה בפארקים בהם בעלי-חיים נדירים, שמש שאינה שוקעת ושמיים בגווני אדמדם מרהיבים.

 

מתי כדאי לבקר בארגנטינה?

בארגנטינה תוכלו לבקר בכל עת בשנה. כיוון שהיא ממוקמת דרומית לקו המשווה, החורף הישראלי הוא תקופה מעולה לבקר בה, והימים בה עשויים אף להיות חמימים למדי. לעומת זאת, חודשי החורף בארגנטינה הם זמן טוב לשלב טיול וכמה אתרי סקי מרשימים. את אזור פטגוניה כדאי לפקוד בחודשים דצמבר עד פברואר. מפלי איגואסי ישמחו לביקור בחורף או באביב, בעת בה הלחות והחום פחות מעיקים. הקהילה היהודית במדינה היא הגדולה ביותר בדרומה של אמריקה.

 

לא תוכלו לחתום את הטיול בארגנטינה מבלי שתבקרו בבירתה, בואנוס איירס. העיר ממוקמת לצידו של נהר הפלאטה (Plata) ומתפרסת על פני 200 קמ"ר. יש בה כ-3 מיליוני תושבים ו-48 שכוונת.

 

פירוש שם העיר הוא "רוחות טובות": הרוחות הטובות שהביאו את אוניות הספרדיות אל החוף וכך נתגלה המקום שיושב בידי אינדיאנים ילדים. בגלל שהאינדיאנים, לצערנו הרב, חוסלו על-ידי הכובשים הספרדים, יחד עם תרבותם העשירה, לא נוכל להיחשף כראוי לתחילת ההיסטוריה של המקום, מהימים בהם יושבה על-ידי המקומיים הילידים.

 

בתחילת המאה הקודמת, מספר רב של מהגרים הגיעו אל בואנוס איירס, שהפכה למקום המשלב תרבויות אלו, בעיקר ממדינות לטיניות כגון איטליה וספרד ומדינות נוספות ממזרח אירופה. תוכלו לחזור במבנים קולוניאליים מרחבי אירופה, חנויות ספרים ענקיות ותיאטראות.

 

מה עוד כדאי לדעת לפני שמזמינים כרטיס טיסה לארגנטינה?

תוכלו להגיע לבואנוס איירס דרך שדה התעופה הבינלאומי של העיר. תוכלו להגיע אליה גם דרך היבשה, בחציית הגבול מברזיל, בוליביה וצ'ילה, אולם מדובר בנסיעה האורכת 25-20 שעות. באם בחרתם להגיע מאורוגוואי, תוכלו להגיע גם במעבורת ישירות לבואנוס איירס.

לארגנטינה רצוי להגיע בעונת האביב המקומית, החלה בין ספטמבר עד לנובמבר (כולל); בתקופה זה העיר אינה מאוד מתוירת ומציעה פריחה מדהימה ביופייה. מזג האוויר גם הוא נעים בתקופה זו, כך שמתאפשר לסייר ברגל או באופניים.

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ