אולם אירועים או גן אירועים - יתרונות וחסרונות

אולם או גן אירועיםכאשר אנחנו רוצים להתחתן חשוב לנו מאוד לבחור את המיקום הכי טוב לאירוע שלנו. רוב החתונות בארץ נערכות או באולם אירועים או בגן אירועים. השאלה איזה סוג מקום הוא טוב יותר לעריכה של חתונות אולם אירועים או גן אירועים היא שאלה מורכבת. לכל אחד מחללי אירוח אלו יש יתרונות וחסרונות וחשוב לבחור את המקום שהמאפיינים שלו הכי מתאימים לנו באופן אישי ולסוג האירוע שאנחנו רוצים לקיים. כאשר אנחנו רוצים לערוך חתונה עלינו לשים לב איזה שירותים נוספים גן האירועים או אולם האירועים מציעים לנו מלבד השירות של החלל בו ייערך האירוע. עלינו לבדוק האם הם יכולים לספק לנו שירותים נוספים והכרחיים לאירוע כמו קייטרינג, שירותי צילום, שירותי מוזיקה ותאורה וגם שירות של עיצוב והפקת האירוע.

 

מה ההבדל בין אולם אירועים וגן אירועים?

קיים הבדל מהותי מאוד בין אולם אירועים ובין גן אירועים. באולם אירועים מתאים יותר לערוך חתונות במשך עונת החורף – כי האולם סגור והוא יכול לספק הגנה טובה מפני גשם, רוח וקור. אירועים שעורכים בגן אירועים יכולים להיות אירועים שעורכים במהלך האביב או הקיץ אז ניתן לערוך חתונה בחוץ באווירה של גן וטבע. מומלץ מאוד לברר איפה כדאי לנו לערוך את האירוע שלנו ולהזמין אותו מוקדם ככל הניתן. יש עונות בהם אנשים רבים בוחרים לערוך אירועים ואם לא נשריין מספיק זמן מראש את האולם או גן האירועים שאנחנו רוצים – יכול להיות שבתאריך של החתונה שלנו הוא לא יהיה זמין ולא נוכל לקיים בו את האירוע שלנו. לפעמים כדאי לשריין את אולם האירועים אפילו שנה או חצי שנה מראש – רק בשביל שנהיה בטוחים שהאירוע שלנו באמת יהיה בו. ככל שנשריין את אולם האירועים יותר זמן מראש כך גם יהיה לנו קל יותר לארגן את שאר המרכיבים של החתונה.

 

מה היתרונות של חתונה באולם אירועים?

היתרונות של חתונה שנערכת במתחם של אולם אירועים הם רבים. חתונה מסוג זה יכולה להיות מאוד יוקרתית ומאוד מרשימה. כאשר אנחנו עורכים אירוע כמו חתונה באולם מסודר חשוב לבחור לעבוד עם אולם שיש לו רישיון עסק ואת כל ההרשאות ממכבי האש והמשטרה לערוך אירועים בקנה מידה גדול – כך נוכל להיות בטוחים שאנחנו והאורחים לא נהיה בסכנה כלשהיא בזמן שהאירוע שלנו יתקיים. מומלץ לשים בעת בחירת האולם בו החתונה שלנו תהיה מה המיקום שלו – האם הוא נמצא במרכז, בצפון או בדרום הארץ. עוד חשוב לשים לב ולוודא שבמתחם של האולם יש מספיק חניה וגישה נוחה לתחבורה ציבורית – בשביל שלכל האורחים שנזמין לאירוע תהיה גישה נוחה אליו וקל להגיע לאירוע שלנו.

 

מה היתרונות של חתונה בגן אירועים?

גם לחתונה שנערכת במתחם של גן אירועים יש יתרונות רבים. גני אירועים רבים יכולים להכיל כמות גדולה מאוד של אורחים וכאשר אנחנו רוצים לערוך אירוע גדול ומפואר – גן אירועים יכול להיות מקום מושלם לכך. אחד היתרונות המרכזיים של גני אירועים הוא שניתן למצוא בהם הרבה מאוד פינות של חמד ואם חלק מהאורחים שלנו מעשנים יכול להיות להם קל יותר לעשן וליהנות באירוע. יתרון נוסף של גני אירועים הוא שיש בהם אווירה פתוחה של טבע ורעננות. כאשר אנחנו עורכים אירוע בגן אנחנו יכולים ליהנות מהיתרונות של מזג אוויר יפה ונעים ואנחנו יכולים לבלות במשך שעות באירוע ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה או של הבוקר שאחרי. ככל שנבחר מקום שיותר מתאים לאופי האירוע שאנחנו רוצים כך האירוע עצמו יהיה הרבה יותר מהנה ומיוחד ותהיה בו אווירה אותנטית ומרגשת שתגרום לו להיות הצלחה גדולה מאוד.

 

פורסם בתאריך 1.1.18

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול