בניית תכנית שיווקית להתנהלות נכונה של העסק

לעיתים נדמה כי תכנון ועבודה הנעשית באופן מושכל קשורה רק לעסקים בתחומים ריאליים ו"על הקרקע" כמו כלכלה או הייטק. הדברים אינם כך. גם אם פתחתם עסק לעיצוב תכשיטים, טיפול ברפואה משלימה או אם אתם אמנים בנשמה ורוצים להוציא את האמנות החוצה, אחד הצעדים החשובים ביותר הוא בניית תכנית שיווקית יעילה שתביא לכך שעוד ועוד אנשים יהפכו להיות לקוחות פוטנציאליים. באמצעות שיווק נכון הם ידעו על קיומו של העסק ועל המוצרים או השירותים שאתם מספקים.


בניית תכנית שיווקית- כי מפה לאוזן לא מספיק

בעלי עסקים רבים בונים על זרימה, על מעבר מידע מפה לאוזן, על כך שאם הם מבצעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר דברים כבר יקרו מעצמם. כל זה נכון במידה מסוימת אך אי אפשר להסתמך רק על כך. עסק שיסתמך רק על "לזרום עם החיים" או "שהיקום כבר יגרום לדברים לקרות" ימצא את עצמו מהר מאוד סוגר את העסק, במיוחד בשוק התחרותי שישנו היום. לכן, חשוב לפעול באופן אקטיבי על מנת לשפר את הבולטות שלכם על פני עסקים אחרים. לכך חשובה בניית תכנית שיווקית מסודרת שתגדיר את הפעולות שיש לבצע באופן המדויק ביותר ולא תשאיר מטרות ויעדים שיווקיים ערטילאיים. יש להחליט באילו ערוצי מדיה רוצים להתמקד, לקבוע את התקציב העומד לרשותכם. עבודה שיווקית נכונה ללא ספק תעלה את אחוזי המכירות.


לעבוד בסדר פעולות נכון

בניית תכנית שיווקית משמעה לעבוד לפי סדר בצורה שיטתית ולא לקפוץ ולבצע פעולות המנותקות זו מזו. יש לקבוע את המטרה ארוכת הטווח ובדרך להחליט על יעדים קצרי טווח. בניית תכנית שיווקית כוללת קודם כל בדיקת הענף שבו נמצא העסק שלכם באמצעות סקרי שוק, מחקר ואסטרטגיה. לאחר מכן יקבע מיתוג ובידול שיווקי של העסק שלכם, אפיון מוצרים ושירותים והתאמתם לקהלי יעד. בשלב הבא תיבנה התכנית ויקבעו צעדים מעשיים כמו אפיון אתר אינטרנט ותוכן שיווקי, פיתוח מוצרים ושירותים ועוד. החלק הבא הוא יישום התכנון בפועל.
חברת TRSolutions היא חברה העוסקת ביעוץ שיווקי ועסקי ותלווה אתכם מתחילת התכנון דרך היישום ותהיה עבורכם בכל שאלה או שינוי שתרצו לעשות.

 

 

בניית תכנית שיווקית להתנהלות נכונה

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר