בניית ביתנים לתערוכות

למה עסקים צריכים לבצע בניית ביתנים לתערוכות בהן הם משתתפים

כבעלי עסק אתם בוודאי מודעים לחשיבותה של הנראות שלכם, כלומר של העסק עצמו, בזמנים שבהם מתקיימות תערוכות ונערכים כנסים מקצועיים שונים בתחומכם. מדי תקופה תצטרכו לשכור את שירותיה של חברה המבצעת בניית ביתנים לתערוכות זאת על מנת שתוכלו להציג את המסר של החברה שלכם, באופן הטוב ביותר. לבנות ביתן בתערוכה זו אמנות של ממש, כיוון שלעיתים קשה לבחור מהם הדברים שמוטב להציג בביתן, בכדי להסב את תשומת ליבם של העוברים ושבים, כמו גם לגרום להם לעצור ולנסות להכיר טוב יותר אתכם ואת מה שיש לכם להציע. בחירה נבונה של חברה המתמחה בתחום זה, תסייע לכם להקים ביתן המייצג אתכם בצורה המיטבית מול שותפים עסקיים ולקוחות פוטנציאליים, כאשר תידרשו לכך.

בניית ביתנים לתערוכות – מדוע עסקים זקוקים לביתנים בכלל?

שיתופי פעולה עסקיים רבים וגם לא מעט עסקאות גדולות, מתחילים בכך שאיש הקשר שאחראי לביצועם – פוגש את העסק השותף בכנס מקצועי, או בתערוכה המיועדת לבעלי עסקים מהתחום. הצורך של  אנשי עסקים לבצע בניית ביתנים לתערוכות קיים במשך כל השנה, כיוון שהיכרות עם שותפים לדרך כמו גם עם מתחרים, היא דבר יעיל המעודד התחדשות של קשרי ידידות ועסקים המובילים לרווחים עבור כולם.

הביתנים הנבנים בתערוכות מיועדים למטרת יצירת מעין "תעודת זהות" של העסק, כלומר בתוך הביתן עצמו מוצגים לראווה המוצרים או המסרים אשר מהווים את תמציתו של העסק. אלו יכולים להיות פריטים מסוימים נבחרים המוצעים למכירה, כמו גם שלטים המכילים סיסמאות או סלוגנים עם גרפיקה המושכת את העין. הרעיון המרכזי הוא – ובעיקר כשמדובר בתערוכות ענק, בהם ישנם משתתפים רבים שלעיתים הם מתחרים עסקיים – לגרום למי שעובר ליד הביתן, להיכנס ולבחור בעסק המיוצג בו. באופן סטטיסטי, היכרות "קרובה" עם עסק שאיש הקשר לא הכיר קודם, אך קיבל ממנו רושם טוב במהלך תערוכה עסקית שכזו – יכולה בהחלט להוביל לחוזה עבודה משותף.

טיפים לעיצוב ביתן ש"יעשה את העבודה"

במידה ולעסק ישנם מאפיינים גרפיים מוכרים כמו לוגו או צבעים המזוהים עמו כמותג, חשוב לבצע בניית ביתנים לתערוכות שבהן הוא משתתף באופן המייצג את האמצעים הוויזואליים הללו בצורה הטובה ביותר. כך או כך, כדאי שלא להעמיס מוצרים ואמצעי תצוגה רבים מדי, אלא לבצע תכנון מקדים מדויק באשר לבניית הביתן עבור התערוכה באופן שיתמצת את מה שאתם, כמנהלים של העסק, מעוניינים להעביר בתור מסר אל הלקוחות והשותפים העסקיים אשר ייתכן ותפגשו במהלך התערוכה.