כיצד לבחור חברת הובלות

בחירת חברת הובלותחלקנו ביצענו מעבר דירה או מתכננים מעבר דירה בזמן הקרוב. קיימות חברות הובלה ואנשים פרטיים המציעים שירותי הובלו, אולם אין באמתחתם את הידע והניסיון כדי להעניק הובלה מקצועית ומקיפה. בוודאי שמעתם על כאלו שלא היו שבעי רצון מהשירות שקיבלו, או כאלו שחלק מתכולת דירתם נפגמה מפאת טיפול לקוי של המוביל. יש לשאול – האם אלו מצבים מהם ניתן להימנע?

זה לא פשוט, אך בהחלט אפשרי למצוא חברת הובלות אמינה ומקצועית; יש צורך במעט תושייה וביצוע סקר שוק תוך מתן דגש על פרמטרים שונים הנוגעים בעסקי ההובלות.

חברת הובלות: המלצות

המלצות ממכרים או לקוחות ישנים נותנות אפשרות מעולה להגיע לאיש מקצועי ואמין – ואותו כנ"ל גם בעולם ההובלות. רצוי תמיד לנסות לקבל המלצה מפה לאוזן על חברה טובה מחבר או מכר. אם אתם מכירים מישהו שהשתמש בחברת הובלות בתקופה האחרונה, בררו לגבי אותה חברה.

 

חברת הובלות מהאזור שלכם

על-מנת לבצע מעבר דירה חלק, כדאי להכיר את האזור בו מבוצעת ההובלה. חשוב שהמובילים יכירו דרכי גישה בשכונה בה אתם גרים ואת התנועה מהמקום הישן לדירת היעד.

 

התאמה לצרכים ספציפיים של הלקוח

רצוי לזכור שחברת ההובלה הפוטנציאלית תוכל לענות על צרכים מיוחדים של פרויקט ההובלה, בין אם מדובר בשעת יום ובין אם מדובר בציוד מיוחד נדרש. רוב חברות ההובלה ידעו להתמודד עם רוב ההובלות, אולם כאשר ישנו פריט מיוחד כגון פסנתר, יהיה עליכם לוודא שבידי החברה הציוד הנדרש עבורכם.

 

לוודא מספר פעמים שמדובר בחברה אמינה

אתם לא רוצים להתעסק עם חאפרים בענייני הובלות. גם אם נדמה לכם שמצאתם חברה נהדרת, חשוב לוודא שוב כי החברה מחזקיה ברישיון עבודה תקין וללא מידע שלילי כנגדה, המעיר על חוסר מקצועיות. רצוי גם לבצע חיפוש גוגל כללי אחר שם החברה ואם ניתן, גם להגיע ללקוחות ישנים ולשמוע את דעתם אודות החברה.

 

השוואת מחירים – לא לשכוח

מובן שגם מחיר הוגן הוא פרמטר חשוב. זכרו לבצע השוואת מחירים בין חברות הובלה שונות. אל תבחרו מיד בחברה הראשונה שאתם פוגשים. אספו 6-5 הצעות מחיר על-מנת ללמוד את מחירי השוק ולבצע בחירה חכמה יותר.

 

זקוקים הובלה עם מנוף. מה עושים?

זקוקים להובלת פריטים במשקל כבד? בואו נלמד מעט אודות הובלות מנוף להן אולי תזדקקו בעתיד, ואולי אפילו בימים אלו.

הובלות עם מנוף מתאפשרות על-ידי בעל מקצוע עם רישיון מיוחד ומאפשרות שירותי הובלה מהירים וזריזים ללקוח. זהו סוג הובלה שונה משאר הסוגים – ומחירו בהתאם. שירותי הובלות מנוף מעניקים יתרונות רבים בפרויקט ההובלה שלכם. יתרון בולט במיוחד הוא היעילות: הובלות מנוף מאפשרת שינוע של חפצים ממקום אחד לאחר, במהירות ובקלות, בלא חשש מגובה הדירה.

 

כל חברת הובלות מאפשרת סוגים ספורים של מנופים, כאשר חלקם טובים לדירות בקומות גבוהות ואחרים יעילים עבור דירות בקומות נמוכות. סוג המנוף מותאם לגובה הדירה. טרם בחירתכם את חברת ההובלות, רצוי לנהל בדיקה המאשרת כי החברה מחזיקה באישורים הנדרשים להפעלת המנוף. במידה שאין אישורים לחברה – הרי שאתם מסכנים את רכושכם. במטרה למנוע סיכונים מיותרים, וודאו שמדובר בחברה מקצועית ואמינה ובעלת ותק בתחום ההובלות.

 

עם בחירת סוג ההובלה, בדוק את החברה בסיוע המלצות של מכרים וחברים – וכך תשמעו את האמת על איכות ושירות ההובלה. במידה שהבנתם שמדובר בחברה איכותית ושירותית, בדקו כי הם עובדים בהתאם לתקנים הנדרשים וכי הם אוחזים במסמכים הנדרשים להפעלת החברה. ביצוע השוואת מחירים בין חברה אחת לחברתה יסייע לכם למצוא הצעת מחיר משתלמת.

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר