בר-לב נדל"ן

ניסים אלוני 17,פארק צמרת, תל אביב-יפו 6291938  מפת הגעה    טלפון: 077.449.0338    נייד: 058.414.4444   

הוספה למועדפים המלץ על עסק זה


כיצד לבחור משרד מומלץ לתיווך דירות בתל אביב | בר-לב נדל"ן

 

בר-לב | מובילים התחדשות עירוניתשאלות רבות מעסיקות מוכרים, יורשים ומשקיעים "תל אביבים" רבים ביחס לנכסים הקניינים שברשותם, והן כיצד ניתן למכור דירה בתל אביב במינימום זמן? האם ראוי להעניק בלעדיות למשרד לתיווך דירות מומלץ בתל אביב? ואם כן, מי המשרד התל אביבי הנכון והמומלץ ביותר לשיווק דירות עבורנו?

 

שאלות אלה ואחרות תלויות במכלל נסיבות כגון האם בכלל מוכר, יורש או משקיע יכול להסתדר באופן עצמאי ולמכור את דירתו? והאם יש שימת לב להשלכות המיסוי, ולדרכי הפעולה הנכונים לצורך מכירת דירה בתל אביב  עבור המשקיע, היורש והמוכר התל אביבי - באופן שתבטיח עשיית עסקה תוך שמירה מלאה על זכויותינו, ובכלל, כיצד לבחור משרד לתיווך דירות מומלץ בתל אביב .

 

בר-לב נדל"ן: משרד מצטיין לתיווך דירות בצפון תל אביב.

ברק בר-לב, הוא בעלים של משרד נדלן יוקרתי בצפון תל אביב, ומומלץ בקרב לקוחותיו.

בר-לב בעל ניסיון מקצועי רב של עשור בתחום הנדל"ן הקים משרד תיווך נמרץ וחדשני למכירה ורכישה של דירות בתל אביב ובפרט בצפון הישן. משרד בר לב מתמחה במכירת דירות חדשות, יד 2, ובתחום ההתחדשות העירונית בתל אביב, והוא האיש שיעשה לכם סדר בדברים.

מוכרים נכס בצפון הישן של תל-אביב, כיצד מתחילים בתהליך:

מי שעוקב אחריי יודע שעבורי אחד מהריגושים הגדולים ביותר בעשייה היומיומית בתחום שיווק הנכסים בתל אביב הנו המפגש עם מוכרי דירות מצפון תל אביב, מהרבעים השונים בעיר, והתחושה שעשית עסקה טובה ונכונה. עבורם ידע הוא כוח, וחשוב לתת את "הבית" לידיים הנכונות כשעוסקים בנכסי מקרקעין.

 

קבלת החלטה למכור את דירה בתל אביב הנו השלב הפסיכולוגי המהותי והראשון בתהליך.
לא כל דירה המוצעת למכירה מעידה על נכונות אמיתית לעסקה. לצערי לא אחת אנו נתקלים במקרים בהם מוכרי דירות "תל אביבים" "מפזרים מסך עשן ברשת" ומציגים את דירתם למכירה "כאילו" הם מעוניינים למכור את דירתם, שכל מטרתם הנה לבחון את שווי השוק העכשווי ביחס לדירתם הנוכחית ואין בכוונם לבצע פעולה כלשהי בנוגע למכירת דירתם.

משכך, על מנת למכור דירה בתל אביב צריך להגיע לנכונות אמיתית וגמירות דעת למכור את הדירה. מרגע שהתגבשה החלטה מומלץ להסתייע במשרד לתיווך דירות מומלץ בתל אביב בעל ניסיון מוכח במכירת דירות בעיר תל אביב.

 

בעיני, לפני שמעניקים בלעדיות על נכסי מקרקעין, מן הראוי יהיה לקבל חו"ד מקצועית (אפשר גם מחברים) על אותו משרד תיווך דירות מומלץ באזור תל אביב. לשיטתי, כל לקוח שמגיע לקבל את שירותיי מוגדר כ-"פרויקט" אישי שהצלחתו תלויה בי ובשיתוף הפעולה של המוכר. לאחר בחינת הפן התכנוני והמשפטי, על פרויקט מכירת הדירה להיות מנוהל באופן רציף ושוטף בתקופת בלעדיות קצרה שתיקבע מראש בין המתווך לבין מוכר הדירה התל אביבי.

 

מתווך דירות מומלץ בתל אביב חייב להיות בעל ידע מקצועי, משפטי, מיסויי, ותכנוני נרחב. בתהליך האיתור של משרד לתיווך דירות מומלץ בתל אביב על מוכר הדירה לבחון את הרקע של המשרד התל אביבי המיועד, האמינות שלו, הניסיון הנרחב בנושאי מיסוי והיטלי השבחה וכן היבטים רבים ונוספים שחשובים לו בתהליך.

 

למשרד תיווך דירות מומלץ בתל אביב יש תפקיד מקצועי וקריטי בכל מלאכת תהליך שיווק הדירה. התפקיד דורש מהמשרד כשלעצמו, זריזות, סבלנות, מיומנות גבוהה, יושר ודיסקרטיות וכמובן שידע נרחב בהתחדשות עירונית ובתכנון ובניה, כך לפחות אני סבור.

 

טיפ קטן למוכר: עדיפות למשרד תיווך בוטיק ומשפחתי עם הצלחות רבות שמעסיק אנשי נדלן נמרצים עם השכלה אקדמאית/משפטית (יתרון אדיר!) כמו גם רצוי משרד תיווך כזה שמבין חי ונושם נדל"ן, ואת תחום ההתחדשות העירונית בפרט. רק אז אפשר לסמן וי על משרד תיווך מומלץ בתל אביב שייצג את המוכרים וילווה אותם בצורה המבריקה, השונה והייחודית לאורך כל הדרך.

אז.. האם בכלל אפשר למכור נכס בת"א ללא סיוע הדוק ממשרד תיווך מומלץ בתל אביב?

ללא ידע מקצועי בתחום הנדל"ן, זמן ומשאבים  - אני סבור כי התשובה לכך היא לא!  כך למשל מכירת דירות בבניין מגורים הכלול בתכנית הרבעים של תל אביב, שההיתר לבינתו ניתן קודם לינואר 1980, אולם סיום הבניה היה לאחר מכן, היא עסקה מורכבת יותר שמחייבת ניהול וליווי מקצועי של העסקה על ידי מקצועני נדל"ן בלבד. אין חולק כי בעלי נכסים בתל אביב יבקשו לקבל את המחיר המרבי והטוב ביותר עבור נכסם, ואני אכן מאמין שצריך להגיע למקסימום שניתן לקבל על הנכס שבבעלותנו, אך כדי לדעת מהו השווי המדויק ביותר נדרשת מיומנות וידע מקצועי רב בשלל נושאים.

לנכס מקרקעין בתל אביב, זיקה הדוקה לתחומים רבים כגון מיסים והיטלים, תכנון ובניה, התחדשות עירונית באזור, אשר משפיעים על שווי הנכס שבבעלותנו.

 

מתווך מגשר בין הצדדים בינם לבין עצמם ובין כל הגורמים בעסקה, מציף בשקיפות נושאים מהותיים "על השולחן", ומטרתו העיקרית להוביל עסקה טובה לשני הצדדים. ומדוע צריך מי שיגשר?  מתווך מקצועי כפי שיפורט בהמשך המאמר, יודע לפרט לקונה הפוטנציאלי את התהליך הסבוך ו-הכה מורכב ששמו היטל השבחה, את "מוקשי המיסוי" הרבים שנגזרים מכוח תוכנית רובע 4 של העיר תל אביב, ולהסביר לקונה שעל אף ששילם את מלוא התמורה עבור הדירה שבחר, עדיין יוותר עם הערת אזהרה עד לקבלת שומה חלוטה ועד לאישור עירייה לרישום בעלות מצד המוכר. למצער, אני נתקל במקרים רבים בהם עורכי דין מטעם הצדדים, שאינם מומחים בעיר תל אביב, לא משקפים את מצב הדברים, דבר שמעורר מתח וחוסר אמינות בין הצדדים לעסקה בשלבים המתקדמים שלאחר החתימה.

אז מדוע להעניק בלעדיות למשרד תיווך מומלץ בתל אביב?

או זו שאלה מעניינת.

מהי תקופת בלעדיות? תקופה קצובה בזמן שבה מעניק מוכר דירה בתל אביב למשרד תיווך מומלץ, למשרד תיווך שנבחר על ידי מוכר דירה את הזכות הבלעדית לשווק את דירתו. במסגרת זו, אך ורק אותו משרד תיווך מומלץ בתל אביב, יכול לשווק ולמכור את הנכס ומתווכים אחרים אינם רשאים לפרסם את הנכס האמור  במדיה האינטרנטית, פייסבוק, יד 2 ועוד. כמו כן, את שיטת הבלעדיות הזמנית ניתן ליישם גם לצורכי השכרה של נכסים יוקרתיים בתל אביב.

חשוב לציין כי תקופת הבלעדיות משקפת את הקשר בין משרד התיווך הנבחר לבין מוכרי דירות, ובשום מקרה אין תקופה זו מחייבת רוכשים פוטנציאליים.

בכל הנוגע לשכר הטרחה של המתווך במכירת דירה בתל אביב, נהוג כי כל אחד מהצדדים (הקונה והמוכר) ישלמו 2 אחוזים משווי העסקה, ואילו בנכסים שמוצעים להשכרה, נהוג לשלם דמי תיווך למשרד לפי חודש שכירות.

אז נשאלת השאלה מדוע להעניק בלעדיות למשרד תיווך מומלץ בתל אביב והאם זה משתלם למוכר?

אני סבור שהענקת הבלעדיות למשרד מומלץ לתיווך דירות בתל אביב יועיל מאוד לשני הצדדים בעסקה, כיוון ברגע שהמשרד המומלץ מודע לכך שהוא בלעדי על הדירה בתל אביב, הוא יפעל במלוא המרץ ובכל חזיתות השיווק למכירת הדירה, וזאת לעומת היכולת המצומצמת של מוכר הדירה התל אביבי לחשוף את הדירה שלו בעצמו.

 

ומדוע היכולת של מוכר הדירה מצומצמת?

הסכומים לחשיפת הנכס שיצטרך מוכר הדירה התל אביבי לשלם עבור פרסומים דיגיטליים במדיה האינטרנטית ובעיתונות (מודעות ביד 2, מדלן, קידום ממומן בגוגל, פייסבוק, עיתון הארץ, דה מרקר, עיתון לקהל הרוסי, שילוט וכיו"ב)  תהא בסופו של יום יקרה ולא תמיד משתלמת עבורו.

 

ונזכיר שוב כי לבחירת משרד התיווך יש משמעות קריטית לכדאיותה של העסקה. משרד לתיווך דירות מיומן ומומלץ בתל אביב שקיבל בלעדיות על נכס בצפון תל אביב, בתוך תקופת הבלעדיות יביא לכך שנכסו של המוכר התל אביבי יופיע בכל המדיות השונות ואמצעי השיווק, ותשומת הלב יהיו מושקעים במוכר ובפרסום הדירה שלו בתל אביב - והכל ב- 0 ש"ח!

 

כשאני מקבל לידי נכס בבלעדיות המצב שונה בתכלית, אני פועל בכל החזיתות ובכל ערוצי השיווק ומתחייב כלפי המוכר התל אביבי ובכתב להרבה-יותר משתי פעולות שיווק.

 

נכון שאני נוהג להתהדר בשיטת עבודה שונה לחלוטין, ומשכך הגם אני יכול להתחייב כלפי המוכר התל אביבי בתקופת הבלעדיות למכור את דירתו בפרק זמן קצר ביותר שלא עולה על 60 יום.

 

כאן המקום לציין כי מעולם לא נכשלתי במשימתי!

כיצד אני יכול להתחייב למכור דירה בתל אביב בפרק זמן כה קצר? התשובה לכך פשוטה:

בלעדיות היא לא מילה גסה ומשרד תיווך מומלץ בתל אביב שמקבל בלעדיות ממוכר דירה חייב לבצע בתקופת הבלעדיות לפחות 2 פעולות שיווק על מנת שייחשב הגורם היעיל בעסקה.

אני סבור שמתווך מומלץ בתל אביב שניתנה לו בלעדיות ממוכר דירה מחויב להפגין יצירתיות, נאמנות ודיסקרטיות, אסרטיביות ואמינות בכל תהליך קבלת ההחלטות - לפעול במקצועיות ובלי פשרות עבור שני הצדדים, ובמלוא המרץ, ובכל דרך אפשרית לחשיפת הדירה בתל אביב לכמה שיותר קונים פוטנציאליים והכל באופן בלעדי וסגור.

אנו "שופכים" בלשון המעטה סכומים על פרסומים בסדר גודל של 15,000 ש"ח, ואפילו לעיתים טיפה יותר. כדי למכור דירה בתל אביב, פרסום בעיתונות, במדיה האינטרנטית, צילום הדירה על ידי צלם מקצועי במסגרת סיור וירטואלי, נכס סגור לקהל איכותי ספציפי שמבין את ערכו הנכס,  הם רק קצה המזלג של תהליך נכון.

 

למכור דירה בתל אביב זו חוויה בלתי נשכחת, תמיד אמרתי!

לשמור על אינטרס שני הצדדים, זו כבר אומנות!

 

משרד לתיווך דירות מומלץ בתל אביב יהא חייב ומחויב כלפי המוכר לעבודה קשה וחשיפת הנכס לכמה שיותר אנשים ומשקיעים, והכל מתוך מטרה ברורה והיא מכירת הנכס בתל אביב בשווי המרבי וכמה שיותר מהר.

 

רק לצורך ידיעה, פרסום של משרד מומלץ לתיווך דירות בתל אביב, לא רק שבאלף מונים יהא מודגש ובולט לעומת פרסום של המוכר הפרטי, אלא שגם "גוגל ישראל" מעניקה יתרון בולט לדירות בבלעדיות, ובפרט שהן מופצים על ידי משרדי תיווך מומלצים בתל אביב.

 

מה גם שאני חושב שמשרד שמומלץ לתיווך דירות בתל אביב ככזה שנוטף בכישרון, יידע בקלות כיצד לחסוך בזמן יקר למוכר ולעמוד את שווי הנכס שלו באופן מדויק לעומת נכסים אחרים שמפורסמים ברשת על ידי אחרים - המשרד יידע להכין ולארגן את הנכס בתל אביב למכירה בצורה מושלמת כך שהנכס הבלעדי ימשוך תשומת לב קונים רבים ויגרום להם כמובן לרצות ולקנות אותו.

 

יתרון נוסף:

למשרד לתיווך דירות מומלץ בתל אביב יש מאגר עצום ואיכותי של רוכשים פוטנציאליים שמחפשים לקנות דירות בעיר - אני סבור שזה בהחלט כלי עבודה אדיר לגיוס קונה לדירה וכמו גם שמודבר אחד מן היתרונות של המשרד.

 

אנו מכירים היטב את לקוחותינו האיכותיים, היו מפגשים משותפים, ראו דרכינו הרבה דירות בתל אביב, חשפו את דרישותיהן באשר לרכישת דירה בעיר, ומכאן ועד לביצוע התאמה - זה כבר די פשוט.

 

חשוב לציין כי החלק הכי הקשה בתהליך של מכירת דירה בתל אביב הנו השלב של ניהול משא ומתן עם רוכשים פוטנציאלים, ואם אפשר לשים את הדברים על השולחן, ישנם כל כך הרבה סיבות דווקא קטנות והן מדוע עסקת נדל"ן בתל אביב עלולה להתפוצץ.

 

התפקיד המרכזי של משרד לתיווך דירות מומלץ בתל אביב הנו לשמש כצינור מקשר ולמעשה מעין כמגשר בעסקה ולדעת כיצד לנהל משא ומתן אלגנטי ואיכותי.

 

 וגם כאן נשאלת השאלה אילו לא היה משרד תיווך מומלץ ברקע, שמשמש כמגשר בתהליך, האם  וכיצד מוכר דירה (מבלי להסתייע בשירותיו של המתווך) יכול להניע תהליך לקידום עסקת המכר והאם יידע למצוא את הזמן הנכון ולהתקשר לקונה שראה את דירתו לפני יומיים והחליט באופן עקרוני שמעוניין בדירתו וכיצד יידע לנסח הודעה פשוטה ולשאול כיצד מתקדמים בתהליך?

 

בעיני משרד מיומן ומומלץ לתיווך דירות בתל אביב, ששמו הולך לפניו כמובן, יכול מבלי לחשוב להרים בקלות שיחת טלפון ולשאול כיצד מתקדמים בתהליך.

 

כיצד אתם מתייחסים לקונה בתהליך?

מתווך מומלץ בתל אביב צריך להפגין יצירתיות ומעורבות אסטרטגית ולשתף את הקונה בכל תהליך השיווק, תוך שמירה מתמדת כמובן על כללי תום הלב.

 

לגבי שאלתך? הקונה צריך לקבל מהמתווך התל אביב שירות שאין לו תחרות, תשומת לב נרחבת והסבר מעמיק של כל תהליך היטל ההשבחה, צריך להבין את גודלה של הדירה, משתתף בכל תהליכי קבלת החזקה, מקבל העתק מתיק הנכס שכולל בתוכו מידע פרטני ומקיף לגבי היתר הבניה של הדירה כולל העתק מתשריט בית משותף ורישום הבעלות כדירה, ומידע מקיף לגבי פוטנציאל ההשבחה, ולזכויות הבלתי מנוצלות ככל שישנם.

 

כיצד שווי הנכס נשמר במסגרת של בלעדיות למשרד תיווך מומלץ בתל אביב

בפתח הדברים ייאמר כי מוכרי דירות רבים פרטיים מעוניינים להסתייע במתווכים שונים מבלי לתת להם בלעדיות. במקרה זה, אני סבור שמוכר דירה בתל אביב "שפותח" את דירתו לשוק החופשי מבלי שתהא לו כלל אחיזה ובקרה על ערך הדירה שלו, זו בהחלט התאבדות. ומדוע? כאשר הנכס מונח אצל מתווכים רבים על המדף, כלומר אינו מצוי בבלעדיות אצל משרד אחד שמומלץ לתיווך דירות בתל אביב, אלא משווק במקביל על ידי מספר בלתי מבוטל של משרדי תיווך שונים, וזאת מתוך חשש של מוכרי דירות בתל אביב, שמא יקטינו לעצמם את מסגרת האופציות למכירת הדירה. לא רק שמדובר בשגיאה, כיוון שבמקרה שהנכס אינו בלעדי וכמו גם אינו מבוקר על ידי משרד מומלץ לתיווך דירות בתל אביב, מוכר הדירה הפרטי לא מודע כלל להשלכות הרוחב של התהליך ולפגיעה החזיתית כשלעצמה  בשווי הנכס  שלו.  

המוכר הלא עוול בכפו, ש"השתרבב" לתהליך יצירתי עם כל כך הרבה משרדים שונים לצורך מכירת דירתו" שרף לעצמו את הנכס!  המוכר ייתקל בפרסומים שונים שאינם עולים בקנה אחד עם פרסום דירתו, ויצטרך להתמודד עם הצעות סתמיות שנזרקו לעבר רכישת דירתו וישנם עוד הרבה דוג' שקצרה היריעה מלהכיל את כל מה שיש לומר בנדון.

 

מן העבר השני של המתרס אפשר להבין את המתווכים השונים שאין להם תמריץ של בלעדיות, והם יעשו הכל כדי להעביר למוכר הפרטי הצעות שונות, נמוכות בהרבה לרכישת דירתו בתל אביב.

 

אני סבור שלהתקשר עם משרד בודד לתיווך דירות שמומלץ בתל אביב, ככזה עם קבלות והצלחות מוכחות, בעיני זה יתרון גדול! וכאשר מדובר במשרד בוטיק ומשפחתי שיש בו סוכני נדלן איכותיים זריזים בעלי רקע  אקדמאי/ משפטי, שמתחייבים לפעול עבור שני הצדדים (קונה/מוכר) בצורה שונה מבריקה וייחודית, אזי מוטב למוכר לעשות כן.

 

למעלה מכך,  כל דברים הטובים האלה שציינתי כאמור יכולים ליצור רושם אדיר ובטחון רב אצל קונים שונים וכמובן שלסייע למוכר דירה בתל אביב לשמור על תקשורת דיסקרטית עם המתווך הבלעדי ועל האופי המיוחד בעסקה ומכל מקום על ערכה של הדירה.

והערת ביניים: למוכרים/קונים, לעיתים מתן בלעדיות למשרד תיווך מומלץ בתל אביב יכול למנוע תשלום כפול למתווכים אחרים! כך  לפחות הצביע בית המשפט העליון שציין בצורה מפורשת כי " התחייבות לשלם למתווך דמי תיווך הינה התחייבות חוזית ועל כן ככל שחתם קונה הסכם לשירותי תיווך עם שני מתווכים, ישולם תשלום דמי תיווך הגם למתווך הנוסף שכמובן מותנה בחתימה על חוזה המתווך האחר".

 

אז כיצד מוצאים משרד תיווך מומלץ בתל אביב?

משרד לתיווך דירות מומלץ בתל אביב מצריך גישה רב גונית במקרקעין כמו גם הבנה מקיפה של מטרותיהם של המוכרים/קונים תוך כדי מציאת פתרונות יצירתיים אפקטיביים אשר עלולים להתעורר בעסקה הסבוכה.

המתווך המומלץ עבורנו הינו מתווך שחשוף לפסקי דין רבים, מבין התחדשות עירונית ברמת אדריכל ושמודע לכל תהליכי התכנון בדרך והן תהליכי המיסוי דוגמת היטלי ההשבחה בעיר תל אביב בכלל ובתוכנית הרבעים בפרט, וכן מתווך העל בעיני אמור להציג היטב למוכר הדירה בתל אביב את כל השתלשלות המקרים ולשקף עבורו את כל הסיכונים, עוד קודם למכירת דירתו.

 

בר-לב נדל"ן | כתובת מקצועית עבור מוכרי דירות
משרדנו בר-לב נדל"ן מהווה כתובת מקצועית עבור מוכרי דירות ונחשב כמשרד מצטיין לתיווך דיורת בצפון תל אביב. המשרד נבחר על ידי מיטב המדרגים ובעלי נכסים בתל אביב בעיקר בשל שיקול הדעת העסקי שלו, ובשל ניסיון קיצוני ונרחב חוצה גבולות במקרקעין וההתחדשות עירונית. משרדנו מעסיק סוכני נדלן מן השורה הראשונה מקצועיים ומנוסים בעלי ניסיון מוכח עם השכלה אקדמאית בלבד! שיוכלו לתת מענה ישיר למוכרי דירות ו/או לקונים ולמורכבויות השונות ולדרישות בעסקה כגון דא: היטלי השבחה – מתן מענה למכירת דירה בתל אביב או לחילופין, מתן מענה לרכישת דירה בתל אביב.

 

במקרה שלנו, אנו לא זקוקים לשיתופי פעולה עם מתווכים אחרים ואנו הגם לא מתערבבים עם שום משרד תיווך אחר. מבחינתו דירה בבלעדיות, היא עסקה סגורה שדורשת יצירתיות והבנה מעמיקה וכמובן מחויבות מוחלטת לשני הצדדים בה.

 

אנחנו לא פועלים כמו.. ו/או חושבים כמו.. ו/או משווקים נכסים כמו… ובטח שלא מדברים כמו כל מתווך ו/או כמו כל חברת תיווך אחרת…

 

מה הביטחון שמקבל מוכר דירה בתל אביב?

למכור דירה בצפון תל אביב הוא פרויקט סבוך, זו בין היתר אחת הסיבות המרכזיות בצורך לשכור את שירותיו של משרד תיווך דירות מומלץ בתל אביב, מקצועי ומנוסה שילווה את תהליך שיווק הדירה בהצלחה, שידע לבחון את הקונים הפוטנציאליים עוד קודם להצגת הדירה ולאתר נורות אזהרה אדומות קודם לחתימת הסכם הבלעדיות עם המוכר

 

כאן יודגש כי אנו לא מקבלים כל הצעה להתקשרות לבלעדיות!

משרדנו בר-לב, המתמחה ומוכר היטב בשיווק של דירות בתל אביב ובצפון הישן של תל אביב בפרט,  ידוע במימוש מהיר של נכסים ומתאפיין הוא במקצועיות שאין שנייה לה. בתחילת הדרך אנחנו מציפים למוכר כבר בטרם ההתקשרות הבלעדית את המצב התכנוני של הדירה ואת אבני הדרך  של העסקה לרבות לוחות זמנים ברורים למכירת הדירה שמאפשרים לו לעקוב בצורה סדירה אחר התנהלותנו.

בכל טופס הזמנה עליו חותמים המוכרים, אנו דואגים שיוכנס סעיף שמבטיח את שווי הדירה שלהם ואת כלל השלבים במקרה של חשש למצג שווא מצד המתווך.

 

לסיום אומר:

משרד לתיווך דירות מומלץ בתל אביב הנו משרד ככזה שמשיג תוצאות מצוינות למוכרים ולקונים, ואמון הנו לב ליבו של התהליך - אז… מוכר ו/או קונה נכס בתל אביב? ו/או אם אתם לא מצליחים למכור את הנכס שלכם בתל אביב? הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולבחון את הכישורים שלנו   בר-לב | מומחים בדירות למכירה בצפון תל אביב

 

                    בהצלחה 

 

בר-לב נדל"ן

ניסים אלוני 17, פארק צמרת, תל-אביב
077-4490-338

 משרד תיווך בתל אביב

 

 

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ