איך למכור את הרכב שלכם?

עומדים להחליף את הרכב? לא משנה אם אתם רוכשים רכב גדול יותר (כי המשפחה גדלה) או רוצים רכב יותר אמין ויותר בטוח, יש דבר אחד שתמיד נכון. כאשר אתם עומדים לרכוש רכב חדש, אתם גם צריכים לומר יפה שלום לרכב הישן אבל לפני כן צריך למצוא את הקונה שישלם עבורו את המחיר הראוי. אם תרצו לדעת איך למכור את הרכב שלכם, נפרט עבורכם את כל הדרכים למכירה מוצלחת וגם, איך לוודא שתקבלו את המחיר הנכון.

כמה הרכב שלי באמת שווה

הדבר הראשון שצריך לעשות, לפני שמפרסמים מודעה או מפעילים נכון את הרשתות החברתיות זה לברר כמה הרכב באמת שווה. לצורך כך, כדאי לבדוק מקורות מידע כגון מחירון רכב מודפס, מחירוני רכב מקוונים וכמובן, מלבד המחירון, צריך לשים לב אם ביצעתם השקעה מיוחדת ברכב, שאמורה להעלות את ערכו. בנוסף, אם הרכב הינו בעל קילומטרז' נמוך, או החלפתם לא מזמן את הצמיגים, אם זהו מודל נדיר או רכב מייבוא אישי, יתכן שתוכלו לדרוש ולקבל מעל ומעבר למחיר המחירון. אפשר בהחלט לעשות מעין בירור או השוואה ביחס לרכבים דומים אחרים שנמכרים בימים אלה. ניתן גם להיעזר בפורומים בנושאי רכב, תחבורה או צרכנות.

איך לפרסם את הרכב לקראת מכירה

אחרי שיש לכם מושג ברור לגבי מהו המחיר שתרצו לקבל עבור הרכב שלכם, הגיע הזמן לפרסם. גם אם אתם לא עוסקים בשיווק באופן יום יומי, כעת אתם צריכים להפוך לאנשי שיווק מיומנים. כלומר, חשוב שתכירו כמה וכמה ערוצים שבהם אפשר לשווק, להציע את הרכב למכירה ולציין תוך כדי כך מדוע כדאי להעדיף את הרכב שלכם. ביטויים כמו "שמור היטב" או "רכב אמין" בהחלט יכולים להועיל.

דרך קלאסית, שהיא גם הכי וותיקה, תהיה לפרסם מודעה על הרכב בעיתונות. שימו לב כי שיעור החשיפה למודעה טוב, אך יש להשקיע ולממן את המודעה. דרך נוספת תהיה לפרסם את הרכב באתרי אינטרנט מתמחים. חלק מהאתרים הללו לא גובים כסף עבור הפרסום. יש לציין כי יש אפשרות לשלם בתמורה למודעה מיוחדת, מובלטת וכזאת שמקבלת עדיפות. זה מקובל במיוחד בנישת רכבי היוקרה.

אם אתם לא כל כך אוהבים שמתקשרים אליכם בשעות לא שעות או שמנסים להתמקח אתכם, יש דרך נוספת למכירת הרכב. אפשר לפנות לחברה שמבצעת את תהליך המכירה והפרסום עצמו, עבורכם. מוטב, כמובן, לא לפנות לסתם מגרש רכב לא ידוע. כדאי להעדיף חברה כמו קל אוטו, זו דוגמא לחברה גדולה וותיקה שמציעה מכירת רכבים, כזאת שיש לה סניפים בכל הארץ. חברה כזאת יכולה לסייע בתמחור הרכב ושיווקו ללקוחות.

טיפים למכירה מוצלחת

פחות מומלץ לשים מודעת למכירה על חלון הרכב. זהו צעד שגורר בדרך כלל הרבה פניות סרק מאנשים שלא באמת רוצים לקנות (כלומר כאלה שהם "רק מתעניינים"). כדאי מאוד לנקות היטב את הרכב, מבפנים ומבחוץ. רכב שנראה נקי מעורר רושם הרבה יותר טוב ויותר קל למכור אותו. כדאי לפרסם את העובדה שאתם מוכרים את הרכב גם ברשתות חברתיות באינטרנט. שיטת חבר מביא חבר, יכולה להביא לכם בדיוק את האדם שרוצה את הרכב שלכם.

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה