איך לבחור מומחה לפרסום בגוגל

מומחה PPCמה ההבדל בין מי שמפרסם בגוגל למומחי הפרסום המובילים במנוע החיפוש?

רוב האנשים סבורים, שההיכרות עם מערכת גוגל אדס וניסיון בעבודה איתה הוא שבונה מקצועיות והופך את המפרסם בגוגל למומחה. אף על פי שלא ניתן לזלזל בהבנה הטכנית ובידע שנדרש לצורך קידום ופרסום בגוגל, חשוב להבין, שמומחה מנוסה לפרסום בגוגל הוא מי שמבין את עולם הפרסום והשיווק היטב, מי שיודע לאפיין קהלי יעד ומצליח לדלות תובנות יקרות ערך כמו הרגלי הגלישה והצריכה של קהלי היעד, השפה שבה הם מדברים ומאפיינים נוספים.

 

באשר לשיווק ופרסום, ללא הבנה נרחבת של משפך השיווק וללא הכוונת מסרי הפרסום אל המקום בו הקהל מצוי לאורך מסע הלקוח, כל קמפיין עלול להיות לוקה בחסר.

 

שאלתם מה הופך את המפרסם למומחה בגוגל? מדובר בעיקר בניסיון, אך בעוד את הפן הטכני ניתן ללמוד מהר ובקלות, מה שהופך את המפרסם הממוצע למומחה הוא היכולת לחשוב מנקודת המבט של הלקוח.

 

ראו הוזהרתם, אל תשרפו את תקציב השיווק שלכם על ג'וניורים שרק התחילו את דרכם ומציעים לכם הצלחה באמצעות קידום ממומן. לפעמים עדיף להשקיע קצת יותר, וללכת על בטוח, גם כדי לשמור על המוניטין של המותג, וגם כדי להפיק את המקסימום מכל קמפיין פרסום.

ניסיון והמלצות

הכל טוב ויפה, אך גם אתר מרשים ושיחת מכירה מוצלחת לא יוכלו להחליף את הפורטפוליו של המפרסם שתבחרו בו לקדם את העסק שלכם.

חשוב להדגיש, שהניסיון לא מסתכם בשנות העבודה של המפרסם בתחום, אלא בשורה התחתונה – בתוצאות שמדברות בעד עצמן.

זה המקום לציין, שלכל מפרסם עלולים להיות פרויקטים פחות מוצלחים, אך לצד אלו, אם המפרסם יכול לספק הוכחות לניהול קמפיין ממומן מוצלח ולתת לכם מספרי טלפון של לקוחות ממליצים, הרי שיש לכם עסק עם מישהו שעבר כברת דרך, התפתח והתמקצע, ואם זה המצב, סביר להניח שיש לכם על מה לשוחח.

התמחות בקידום ממומן בלבד

הזירה הדיגיטלית הלכה והתפתחה בשנים האחרונות במהירות רבה, ואפיקי פרסום חדשים נולדים כמו פטריות אחרי הגשם. כל אפיק פרסום ברשת דורש התמחות ומעקב תמידי אחר השינויים וההתפתחויות. מסיבה זו, מומחה אמיתי לפרסום ממומן בגוגל לא יכול לחלוש על כמה זירות פרסום במקביל.

 

אם מצאתם מומחה אמיתי לפרסום בגוגל אדס, הוא יתמחה בניהול קמפיינים בגוגל בלבד, כי מי שבאמת עושה את זה כמו שצריך, מצליח לייצר תוצאות. הוא לא צריך ואין לא פנאי להתעסק בפלטפורמות נוספות.

אין זה סותר עבודה עם כמה מומחים במקביל. בדרך כלל מומחי פרסום מעסיקים מומחים לפלטפורמות שונות, כך שהם יכולים לספק מעטפת שירות נרחבת, אך הם לא יתיימרו להתמחות בכולן.

 

בקרה ודו"חות

מומחה לפרסום בגוגל אדס לא יהסס לעבוד בשקיפות מלאה מול הלקוח. המשמעות של זה היא, שהלקוח שותף מלא לכל שלבי העבודה ומודע לכל התפתחות, הצלחה או קושי. מדובר בשיתוף לוחות הזמנים, חשיפת סוגי הקמפיינים, פירוט של חבילת הפרסום ועלות של כל חלק בה, דו"ח חודשי  של גוגל אנליטיקס באשר להתקדמות הקמפיינים, דו"חות שמשקפים את מדדי הקמפיין בזמן אמת ועוד.

 

שיקולים נוספים לבחירת מקדם אתרים פרילנסר או משרד פרסום

רגע לפני שסוגרים עם המקדם, הנה כמה דברים נוספים שכדאי לכם לבדוק מולו:

  • עד כמה הוא אוהב את העבודה שלו, האם יש לו תשוקה לקידום ממומן בגוגל , והאם העיניים שלו זוהרות כשהוא מדבר על מה שהוא טוען שהוא טוב בו.
  • האם יש לו תעודות? היכן למד, ואילו תארים או הסמכות יש לו?
  • באילו פרויקטים מוצלחים הוא גאה במיוחד?
  • עם אילו תקציבי פרסום דיגיטלי הוא עובד? האם אלו תקציבים שדומים לתקציב הפרסום שלכם?

וחשוב מכל,

בחנו עד כמה אתם מרגישים עם המקדם בנוח. לפעמים כימיה היא המפתח להצלחה, ואם יש לכם מומחה קידום ממומן לא פחות ממעולה, ההצלחה של הקמפיינים שלכם מובטחת.

 

 

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ