אגמים ומפלים ביער השחור

אגמים ומפלים ביער השחורהיער השחור נמצא בדרום מערב גרמניה (בסמיכות רבה לגבול צרפת שווייץ). זהו יעד תיירות מהיפים שיש ביבשת אירופה. עיירות ציוריות וכפרים אותנטיים, אגמים, נחלים, מפלי מים, מרחבים ירוקים שאינם נגמרים, מקומות לינה רבים ומגוון גדול ביותר של אטרקציות ופעילויות למשפחה כולה. פלא, אם כך, שמדובר ביעד מועדף בקרוב פלח השוק של המשפחות הישראליות? המשיכו לקרוא מאמר זה כדי ללמוד על כמה מהאטרקציות השוות ביותר שלא כדאי לכם לפספס אם כבר הרחקתם והגעתם עד היער השחור, לרבות אגמים ומפלים מעוררי פליאה.

שטיינוואסן פארק

פארק שעשועים לכל בני המשפחה. יש שם מגלשות הרים, גשר חבלים ארוך, אם לא מהארוכים בעולם, משחקים לילדים, מגלשת אבובים קולנוע ארבע-מימדי (4D) ועוד הרבה יותר.

 

מרחצאות Badeparadies

פארק מים חדיש ומקורה ביער השחור, עם עיצוב הכולל צמחיה טרופית ועצי דקל. יש בו 18 מגלות מים, כמו גם טיפולי ספא שונים וסאונות (בתוספת תשלום).

 

פארק המים באגם שלוחסה

תוכלו למצוא שם בריכות, מגלשות מים, מתחמי כושר וספורט ועוד.

 

מפלי טריברג (Triberger Wasserfälle)

מדובר באחד מאתרי הטבע המרשימים והמרגשים ביותר ביער השחור – ויש להתייחס לכך במלוא הרצינות (גם אם לא ברצינות רבה מדי). המפלים נמצאים בסמיכות לעיירה טריברג שבמדינת באדן וירטמברג. אלו הם הגבוהים שבמפלי גרמניה ולדעתם של רבים – מהמפלים היפים ביבשת אירופה כולה.

 

מבחינה גיאולוגית, המפלים הוקמו עקב תזוזות קרחונים במשך השנים. מפלי טריברג מחולקים כיום לשני חלקים – המפלים התחתונים והמפלים העליונים, כאשר חזותית אפשר להיחשף לסדרת מפלים שיורדים ממפלסים שונים. סך הגובה ממנו נופלים המים הוא 163 מטר – עד לנהר Gotach.

 

למפלי טריברג יש 3 כניסות, כאשר המומלצת שבהן היא הכניסה התחתונה, דרך העיירה טריברג. דרך כניסה זו ניתן לשלב ביקור בעיירה (הידועה גם כבירת שעוני הקוקייה), ומסלול קל למדי עד למפלים. הכניסה דרך שתי הכניסות האחרות מחייבות תשלום.

 

פֶלְדְזֶה (Feldsee) –

זהו אגם השוכן למרגלות רכס פלדברג – שהיא הנקודה הגבוהה ביותר ביער השחור. אגם קסום זה ייחודי בכך שלא ניתן לגשת אליו ברכב, מה שמרחיק ממנו סממנים מסחריים מאוסים ומאפשר לחוש את הקסם הטבעי והבתולי של המקום הנהדר הזה. אל האגם אפשר להגיע במספר גדול למדי של מסלולים ודרכים, כולל המסלול היוצא מתחנת הרכבל העליונה. מתקשים בהליכה אך מעוניינים בכל זאת להגיע לאגם? תוכלו להגיע לרחוב Talstraße ולרכב על הכרכרה (בתשלום שיכולה להגיע עד לשפת האגם).

 

מפל בורגבך

זהו מפל יפהפה בו המים נופלים בלא הפרעה כלשהי מגובה בן 32 מטרים. אזכור למפל זה לא תוכלו (כנראה) למצוא במרבית מדריכי הטיולים וברוב הפורומים האינטרנטיים, שכן מטיילים רבים המגיעים לאזור הים השחור יסתפקו בביקור במפלים הידועים והמוכרים יותר שלו – כדוגמת מפלי טריברג.

 

תוכלו למצוא במקום מסלול הליכה מעגלי באורך 2.5 קילומטרים, שיאפשר לכם טיול נינוח בן חצי יום בחיק הטבע. המסלול קליל ונעים (גם אם הוא כולל מעט עליות, במהלכו תגיעו למפל מן היפים הנמצאים באזור היער השחור. הליכה במסלול זה אינה קשה מאוד ומתאימה אף למשפחות עם ילדים.

 

מפל בורגבך נמצא 3.5 קילומטרים בערך דרומית לעיירת באד-ריפולזדאו שבמרכז היער השחור.

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה