שקיות ניילון כבר מזמן אינן פריט סטנדרטי, פשוט ובנאלי מפס ייצור המוני. כיום ניתן למצוא וליצור שקיות ניילון ממותגות בשורה ארוכה של עיצובים, דגמים והדפסות המשרתות את לקוחות העסק, וכמובן גם את העסק עצמו למטרות שיווקיות. בשורות הבאות נביא מספר הסברים על בחירה נכונה של המיתוג עבור השקיות.
קרדיט: FREEPIK
עקב האפשרויות המגוונות להפקת שקיות ניילון ומיתוגן, הן הפכו לפריט נפוץ מאוד בקרב מגזרים רבים. בין היתר ניתן למצוא אותם בעסקים מתחומי הביגוד וההנעלה, התקשורת ומוצרי החשמל, התכשיטים והמזון, ולמעשה בכל סקטור במשק המוכר מוצרים. אחד היתרונות הבולטים שלהן על פני אפשרויות אריזה אחרות טמון במחיר הזול של ההפקה והייצור, בוודאי כאשר מדובר בכמויות סיטונאיות לעסקים. בתוך כך, השקית יכולה לשמש בתור פריט שיווקי לכל דבר, כלומר הרבה מעבר מתן מענה לצרכים הפרקטיים של הלקוחות.
במידה ומדובר בשקית איכותית, חזקה, עמידה ומעוצבת היטב, היא בהחלט מהווה גורם המשפיע לחיוב על תדמית העסק. אכן, אין זה משנה אילו מוצרים רכש הלקוח של העסק ולמה נחפש, בקו המגע האחרון תמיד עומדת השקית והסיסמא השיווקית או הלוגו שעל גביה. הלקוח גם עשוי להשתמש בשקית למטרות נוספות בהמשך הדרך, למשל בנסיעות וביציאות מהבית, ולכן השקית ממשיכה להוות תזכורת לבית העסק ומוצריו. יחד עם זאת, כמובן שהיא חייבת להיות איכותית וגם מתוכננת היטב מבחינת המיתוג על מנת להשיג את המטרה הרצויה.