כאשר בוחרים חברת שיווק דיגיטלי להגדלת החשיפה ברשת האינטרנט, חשוב מאוד לערוך מחקר מקדים ומעמיק. כיום, יש המון חברות שמספקות את השירות, מה שכן לא כל חברה היא מקצועית ויש לה ניסיון בתחום. על כן, כדאי מאוד לבוא מוכנים ועם השאלות המדויקות, כך שכאשר תחתמו על החוזה, הוא יהיה מול החברה הנכונה והטובה ביותר עבור העסק שלכם.
שיווק דיגיטלי הוא שם כולל למבחר של סוגי שירות, שכל אחד מהם שונה מהשני. יש חברות שמתמחות במגוון של שירותים ויש חברות שיש להן התמחות ספציפית וממוקדת בתחום מסוים.
מדובר על כלים שיוכלו לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית. בהתמחות זו, יש התמקדות ביצירת תכנים איכותיים ובפעולות בתוך המערכת של האתר. קידום אורגני יתאים לכם אם אתם חושבים על הטווח הארוך ומעוניינים לבנות נכס איכותי עם ערך.
מדובר על פתרונות וכלים שיעזרו לכם לבצע קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק. כלומר, יש התמקדות על בניית קמפיינים אפקטיביים. היתרון הוא שניתן לייצר תנועה לאתר תוך זמן קצר ומהיר (זאת בניגוד לקידום ב-SEO).
אם יש לכם כבר צוות SEO, צוות שאחראי על קמפיינים בגוגל, מתכנתים ומעצבים, אז עדיין משהו בשיווק של האתר לא עובד טוב, אז אתם בוודאי צריכים הכוונה מקצועית. כלומר, אתם צריכים חברת שיווק דיגיטלי שתתמחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית ותדאג לכל הקשור לנושא הניתוח והבקרה.
מדובר על שימוש ברשתות חברתיות כמו, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, לינקדין, טוויטר וכו', על מנת להעיף את העסק שלכם קדימה וכמה שיותר. חברה שמספקת שירות כזה, תדע למתג אתכם ולייצר תכנים שיהפכו לוויראליים בקרב קהלי היעד שלכם.
אם אתם מקודמים כבר בגוגל וכבשתם גם את הרשתות החברתיות, אבל אתם בכל זאת צריכים לייצר איזשהו מיתוג ובידול מעסקים שמתחרים בכם, אז סרטונים איכותיים הם הפתרון המושלם עבורכם.
כדאי מאוד שתשימו לב לכמה זמן אתם מתחייבים וכך תוכלו למנוע עגמת נפש מיותרת בהמשך. יש חברות שרוצות התקשרות של לפחות שנה, יש כאלה שרוצות התקשרות של לפחות חצי שנה ויש כאלה שלא רוצות שום התחייבות מכם. כאשר אין התחייבות, היתרון הוא שחובת ההוכחה תהיה על צוות החברה. גם אתם יוצאים מרווחים, כי אם אתם מרגישים שחברת השיווק לא משקיעה מאמצים ולא מספקת את הסחורה, הרי שאתם יכולים בכל רגע נתון להחליט לנתק את ההתקשרות מולה.
אם לחברה יש ניסיון והיא מקצועית, הרי שהיא תוכל לספק לכם נתונים על הפעילות שלה. כאן יש להתייחס למדדים כמו, כמה כניסות יש לאתר, באיזה מקום הוא מדורג בגוגל, כמה עסקאות בוצעו באתר וכו'.
כל חברת שיווק דיגיטלי קובעת את המחיר שלה. מה שכן, תוכלו לקבל אינדקציה ראשונית לגבי המחירים שקיימים בתחום וזאת באמצעות מחירונים שונים שמפורסמים ברשת האינטרנט ובכלל – הכי טוב יהיה לערוך סקר שוק ולבדוק את המחירים המבוקשים.