השקעה בפריון: בחירת הריהוט המשרדי הטוב ביותר להצלחה ארוכת טווח

נכנסים למשרד חדש? משפצים או מעצבים מחדש את המשרד הקיים?

זה הזמן לדעת הכול על החשיבות הנלווית לבחירת הריהוט המשרדי בדרך להצלחה עסקית לטווח הארוך.

 

הקשר בין סביבת העבודה המשרדית לשימור והגדלת הפריון במקום העבודה, הוא קשר מוכח מחקרית, ועל כל מעידים ממצאי מחקרים שונים בשוק התעסוקה המודרני, המצביעים על קשר ישיר בין סביבת עבודה משרדית מעוצבת המותאמת לצרכי העבודה השוטפת לבין המוטיבציה של העובדים ורמת התפוקה שלהם.

משרד מעוצב מתחיל מבחירה נכונה של פריטי ריהוט משרדי

ריהוט משרדי יכול לעשות את ההבדל בין סביבת עבודה משרדית מעוצבת המעודדת את עובדי המשרד לביצוע עבודתם על הצד הטוב ביותר, לבין חלל עבודה לא מאורגן המקשה על עובדי המשרד לבצע את עבודתם השוטפת, ובתוך כך, גורם להם לאיבוד המוטיבציה התעסוקתית לאורך זמן. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לבחירת פריטי ריהוט לסביבת המשרד, וזאת כחלק בלתי נפרד מתכנון ועיצוב המשרד בהתאם לאופי וסוג העבודה המשרדית המתקיימת בו.

בחירה נכונה של ריהוט משרדי - מדוע זה חשוב והכרחי?

בחירה נכונה של רהיטים למשרד יכולה לעשות עבורכם את ההבדל הקטן - גדול העובר בין סביבת עבודה המעודדת מוטיבציה ופריון אצל העובדים, לבין סביבת עבודה משרדית אפרורית ומשעממת. במקרים מסוימים, בחירת הריהוט לסביבת המשרד, נעשית במקביל לתהליכי עיצוב פנים או שיפוץ כללי של המשרד, ובמקרים אחרים, תוכלו לשדרג את המשרד הקיים באמצעות בחירה נכונה של ריהוט משרדי בלבד. בשני המקרים, חשוב להתייחס למחקרים המוכיחים מעל כל ספק שהריהוט המשרדי והסגנון העיצובי של המשרד, תורמים רבות להגברת המוטיבציה ולשימור ואף להגדלת הפריון בעבודה.

בחירה נכונה של רהיטים למשרד - כיצד?

על מנת להפוך את סביבת העבודה המשרדית שלכם לסביבת עבודה דינמית ובעלת עניין בקרב העובדים, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להגדיר את הקו העיצובי באמצעותו אתם רוצים לייחד את שטח המשרד וסביבת העבודה, וזאת בהתאמה מלאה לאופי וסוג העבודה המשרדית בה אתם עוסקים ומתמחים. מעבר לכך, מומלץ לפנות לשירותיה של אופיס שופ חברה לריהוט משרדים, העוסקת ומתמחה בהתאמת ריהוט משרדי לעסקים בחברות. באופן זה, תוכלו להיחשף להיצע גדול ומרשים של פריטי ריהוט משרדי, לבחור את הפריטים הרלוונטיים לצרכי העבודה המשרדית שלכם ולבצע התאמות עיצוביות בהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם. כמו כן, אנו ממליצים לכם להיחשף לכמה שיותר מגזינים מקצועיים (גם ברשת האינטרנט) על מנת לקבל השראה לעיצוב נכון של משרדים מודרניים בתחום עיסוקכם.

סוגי ריהוט משרדי

את תחום הריהוט המשרדי נהוג לסווג למספר סוגים שונים של פריטי ריהוט לסביבת העבודה המשרדית, וביניהם, שולחנות משרדיים, כסאות משרדיים, ספות וכורסאות המתנה ואירוח, דלפקי קבלה, ארונות ומזנונים, ספריות ומדפי אחסון. בשלב זה חשוב לציין שלכל אחד מסוגי הריהוט המופיעים לעיל, תוכלו למצוא היצע גדול של פריטים הנבדלים זה מזה בחומר הגלם מהם הם מיוצרים, בסגנון העיצובי שלהם, ברמת הגימור, וכמובן, במידות, בצבעים וכדומה.

מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים פריטי ריהוט משרדי?

על מנת לשמור ואף להגדיל את המוטיבציה והפריון מצד העובדים בסביבת המשרד, בחירת פריטי ריהוט משרדי ע’’י פרויקטים מובחרים, מומלץ שתעשה בהתאמה מלאה לאופי וסוג העבודה המשרדית ובהתאמה מלאה לסגנון העיצובי של המשרד. מעבר לכך, חשוב להתייחס למאפייני הריהוט עצמם, לרבות, איכות חומרי הגלם מהם הם מיוצרים, רמת הגימור שלהם ונוחות השימוש בהם. כמו כן, חשוב להתייחס לאחריות המוענקת לכם על ידי יצרן/משווק הרהיטים.

 

 

 

המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ