5 דברים שצריך לדעת לפני שמשכירים משרד

בעלי עסקים פועלים כל העת על מנת למנף את היכולות העסקיות שלהם ולהוביל לשדרוג מתמיד של העסק בו הם משקיעים זמן ותקציבים רבים, על מנת להגיע ליעדים. לצד הפעולות העסקיות הרבות המתקיימות בשגרה ומתפתחות כל העת, ישנו אספקט נוסף אשר בלעדיו יהיה קשה מאוד ליישם את הפעולות ואת החזון העסקי, והוא כל הקשור למשרד. מדובר על מקום בו הכל מתרחש, מקום בו כל התוכניות יוצאות אל הפועל ומתגבשים רעיונות חדשים ליישום. בין אם אתם עסקים אשר פועלים מהגזרה הביתית ומעוניינים לצאת החוצה אל המרחב הציבורי ולפתוח משרד ממנו תנהלו את כל הפעילות העסקית שלכם ובין אם אתם בעלי עסקים המחזיקים במשרדים קיימים ומעוניינים לשדרג ולעבור למשרד חדש אשר יספק תנאים טובים יותר לעסק שלכם, עליכם להכיר כמה נושאים חשובים אשר יובילו אתכם לבחור את המשרד הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

מרחב גיאוגרפי וחשיבותו לפעילות העסקית

החלטתם להשכיר לעצמכם משרד חדש אשר ישפר את התנאים שלכם ויוביל אתכם להישגים עסקיים מרשימים? חשוב מאוד כי תבחרו משרדים להשכרה בעלי מיקום גיאוגרפי הנכון ביותר עבורכם ועבור צוות העובדים והשותפים אשר עובדים אתכם באותו המקום. עליכם לבחור משרדים אשר מיקומם הגיאוגרפי, יהיה בסביבת מקום המגורים שלכם וכי תוכלו להגיע אליהם מידי בוקר בצורה נוחה ונגישה ובאופן שלא יגזול מכם זמן רב, אותו תעדיפו להשקיע בעשייה.

נגישות לכלל האוכלוסייה

עליכם למצוא משרד אשר יהיה נגיש לכלל האוכלוסייה אליהם אתם פונים ומעוניינים להעניק שירות מקצועי. במידה ואתם מעוניינים לפתוח עסק אשר מעניק סיוע לאנשים עם מוגבלות, עליכם לפעול ולדאוג כי המשרד יהיה במיקום בו דרכיי הגישה יהיו נוחים לבעלי מוגבלות וכי הם יוכלו להגיע אליכם לפגישות עסקיות ללא כל קושי והפרעה אשר טמונה בהיעדר נגישות. חשוב להשכיר משרד אשר יספק ללקוחות דרכי הגעה נוחים אליו הכוללים תחבורה ציבורית או מרחבים להגעה נוחה עם רכב פרטי וחניה בצמוד למיקום המשרד. במידה ואתם מעוניינים לפתוח עסק אשר לא מתקיימות בו פגישות פרונטאליות עם לקוחות, תוכלו להשכיר משרד במיקום פחות מרכזי ונגיש אשר יחסוך עבורכם בעלויות השכירות החודשית.

תכנון תקציב ושקלול עלויות אחזקה

בטרם חתימה על חוזה שכירות למשרד, עצרו לרגע וערכו תכנון יסודי של כל הוצאות המשרד השוטפות העתידיות להתקיים. על מנת לא להגיע למצב של חובות גדולים, בדקו האם הוצאות המשרד יחד עם עלויות השכירות, אינן עולות על ההכנסות הצפויות. במידה וכן, בדקו לגבי השכרת משרד קטן יותר או במיקום מרכזי פחות וכן תפעלו לטובת צמצום תקציבי אשר יסייע בהגעה לרווחים.

מרחב אופטימלי לניהול עסקי תקין

עליכם להתאים את המשרד והמרחב בתוכו אל הפעילות העסקית שלכם. באם אתם עסק אשר מעניק שירותים ללקוחות ומתקיימות מולם פגישות פרונטאליות על בסיס יומיומי, עליכם לדאוג לכך שיהיה מרחב סביר בו הפגישות תוכלנה להתקיים באופן מכבד ונאות. כמו כן, עליכם יהיה לדאוג לאזור בו לקוחות יוכלו להמתין לפגישות באופן נוח עם תנאים אופטימליים להמתנה. בנוסף, אם המשרד מכיל צוות עובדים גדול ומקצועי, ראוי כי יהיה חלל גדול בו ניתן יהיה לקיים ישיבות צוות בעת הנדרש.

עיצוב אישי בהתאם להשקפת עולמכם

כאשר אתם עוברים למשרד חדש, אתם מעוניינים ליצור שדרוג בתנאי העבודה והתאמת המרחב במשרד לפעילות העסקית המתבצעת בתוכו. עליכם לעצב את המשרד בהתאם לאופי העבודה בתוכו, עליכם ליצור חלוקה מתאימה בין האזורים השונים בתוכו, בניית עמדות עבודה אם יש צורך בכך, שימוש בחומרי גלם אשר תורמים לאווירה במשרד ועוד מגוון רחב מאוד של אספקטים עיצוביים אשר חשוב לעשותם עם המעבר למשרד החדש ולאחר תכנון מעמיק בין אם באופן אישי או בסיוע של איש מקצוע מתחום העיצוב פנים.

 

המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה