טלמרקטינג

טלמרקטינג הוא סוג של שיווק הכולל תקשורת עם אנשים בטלפון על מנת להציע להם מוצרים או שירותים.

השימוש בטלמרקטינג נמצא במגמת עלייה מאז שנות ה-90. כיום משתמשים בו חברות רבות לקידום המוצרים והשירותים שלהן. ישנן גם כמה חברות המשתמשות בשיווק טלפוני כדרך לאיסוף מידע מלקוחות, כגון למטרות מחקר שוק.

 

טלמרקטינג היא טכניקת שיווק המשתמשת בשיחות טלפון כדי למכור סחורות או שירותים

זה נעשה בדרך כלל על ידי מפעיל חי וניתן לבחור את מקבל השיחה מתוך רשימה של מספרים או לחייג באופן אקראי.

טלמרקטינג פותח לראשונה בשנות הארבעים, ונעשה בו שימוש נרחב הן על ידי מפרסמים והן על ידי משווקים ישירים. חברות גדולות רבות משתמשות בו כחלק מאסטרטגיית השיווק שלהן. טלמרקטינג יכול לשמש לקידום כל דבר, מספרים ועד נורות, אך הוא משמש לרוב למכירת מוצרים פיננסיים כגון כרטיסי אשראי, משכנתאות, הלוואות וביטוחים.

 

קמפיין טלמרקטינג הוא סדרה מאורגנת של שיחות טלפון הנעשות ללקוחות פוטנציאליים. קמפיינים של המרכז לטלמרקטינג הם דרך מצוינת לחברות להגיע לקהל היעד שלהן ולבעלי עסקים לבנות קשרים עם הלקוחות שלהם.

הדבר החשוב ביותר בקמפיין טלמרקטינג הוא התסריט. זה מה שהטלמרקטינג יגיד במהלך השיחה וזה צריך להיות מספיק משכנע כדי שמישהו ירצה לקנות את מה שאתה מוכר.

 

תסריטי טלמרקטינג נכתבים בדרך כלל מראש על ידי קופירייטרים

אך ישנם מקרים שבהם ייתכן שלקופירייטר אין זמן או משאבים זמינים למשימה זו, מה שאומר שאין לו ברירה אלא להשתמש בתסריט כתוב מראש ממקור אחר, כגון שירות מקוון או חבילת תוכנה.

 

טלמרקטינג הוא סוג של שיווק המשתמש בטלפון כדי למכור סחורות או שירותים. זה קיים מאז שנות ה-1900 וזה היה אחד מצורות השיווק הראשונות.

 

טלמרקטינג הוא סוג של שיווק המשתמש בטלפון כדי לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים. הוא משמש למטרות רבות ושונות, כגון לעריכת סקרים, מכירת מוצרים או שירותים, או גיוס תרומות לצדקה.

 

קמפיין הטלמרקטינג הראשון נוצר בשנת 1920 על ידי תיאודור וייל, נשיא AT&T. מטרת הקמפיין הזה הייתה למכור שירותים למרחקים ארוכים לעסקים ולגרום להם להיות מודעים לטכנולוגיה החדשה שפיתחה

טלמרקטינג הוא השימוש בטלפונים למכירת סחורות או שירותים. בחלק זה נחקור שימושים שונים של טלמרקטינג בעולם העסקים.

בעבר, טלמרקטינג נתפס כשיטת תקשורת חודרנית ובלתי אישית. אבל עם ההתקדמות הטכנולוגית האחרונה, זה הפך לדרך יעילה להגיע לקהל גדול בבת אחת.

 

טלמרקטינג הוא תהליך של מכירת מוצרים או שירותים בטלפון

זה משמש לרוב על ידי חברות כדי למכור את המוצרים או השירותים שלהן.

תהליך הטלמרקטינג קיים כבר עשרות שנים. הוא הוצג לראשונה בתחילת שנות ה-1900 ולאחר מכן שוב בשנות ה-60, כאשר הוא החל להיות בשימוש נרחב יותר כדרך למכירת מוצרים ושירותים בטלפון.

 

זה הפך לפופולרי יותר בשנות ה-80 כאשר הטכנולוגיה השתפרה ואיפשרה לחברות לבצע טלמרקטינג ממקומות מרוחקים, ולא רק מתוך המשרדים שלהן.

 

בשנים האחרונות, טלמרקטינג ראה ירידה בפופולריות מכיוון שאנשים רבים מעדיפים לקנות באינטרנט במקום לדבר עם מישהו בטלפון על מוצרים שהם מעוניינים לקנות.

 

רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול