ארבעה היבטים חשובים בהקשר לקידום אתרים SEO

אופטימיזציה של מנוע חיפוש היא כלי חשוב להגברת הראות של האתר שלך על תוצאות חיפוש אורגניות. זה כרוך בזיהוי התוכן שהמשתמשים מעוניינים בו, קידום נכון של האתר ותהליכי האינדקס.

 

כשהטכנולוגיה מאחורי מנועי החיפוש משתנה, כך גם טכניקות SEO. הנה ארבעה מההיבטים החשובים ביותר של SEO: תגי כותרת, מעורבות מחוץ לאתר, רלוונטיות, ואופטימיזציה בעמוד.

מעורבות וקישורים מחוץ לאתר הם חלק חשוב של SEO

מעורבות מחוץ לאתר הפכה להיות חלק חשוב יותר ויותר של SEO. גוגל, למשל, פרסמה פטנט על שיטה למדידת מעורבות מחוץ לאתר בספטמבר 2014. כתוצאה מכך, המשווקים צריכים להיות יצירתיים יותר עם טקטיקות האירוסין שלהם. אחת השיטות הפופולריות ביותר היא שיווק משפיע.

 

מטרת ההתקשרות מחוץ לאתר היא להקים סמכות, שבסופו של דבר תוביל להגברת התנועה ולדרגה גבוהה יותר במנועי החיפוש. הצעד הראשון הוא ליצור ולפרסם תוכן שימושי. גוגל תכיר בתוכן שלך כסמכותי אם הוא קשור לאנשי מקצוע בתעשייה. בלוג אורחים יכול לעזור לך לבסס מוניטין טוב יותר.

אופטימיזציה בעמוד היא חלק קריטי של SEO

אם אתם רוצים שהאתר שלכם יעלה בתוצאות החיפוש האורגני, אופטימיזציה בעמוד היא קריטית להצלחתה. מנועי חיפוש ישקלו את המבנה, העיצוב, המהירות, התוכן והתוכן של האתר שלך. זה יהיה יותר סביר לדרג גבוה בתוצאות חיפוש אם האתר שלך הוא מושך חזותית ויש לו ניווט אינטואיטיבי.

 

הצעד הראשון הוא לייעל את תוכן האתר וקוד HTML. אתר אינטרנט בכיר יעזור לך להימצא על ידי לקוחות פוטנציאליים שמחפשים מוצרים ושירותים דומים לשלך. היא גם תגדיל את מספר המבקרים באתר שלך ותגדיל את מספר ההמרה.

 

תג הכותרת הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בדף אינטרנט. תג הכותרת הוא החלק הראשון של רשימה שהמשתמשים רואים כשהם מחפשים משהו. חשוב להשתמש בתג תיאור שכולל את מילת המפתח שלך. תיאור meta נדרש בנוסף לתג הכותרת. זהו תיאור קצר של תוכן דף האינטרנט שלכם ויכול לעזור למנועי החיפוש להבין על מה האתר.

רלוונטיות היא חלק קריטי של SEO

רלוונטיות היא חלק חשוב של SEO, וזה קריטי להתמקד בעיקרון זה ברחבי האתר שלך. רלוונטיות מילת מפתח לא רק עוזרת בדירוג אורגני, אלא גם משפיעה על אלגוריתם החיפוש של גוגל. אותות רלוונטיים לגוגל כי אתה לא רק פרסום תוכן שהוא שטחי. רלוונטיות היא חיונית לדירוג אורגני, כמו שמחפשים פחות סביר מאחרים ללחוץ על תוצאות לא רלוונטיות.

 

הרלוונטיות של אתר תלויה בכמה גורמים, כולל התוכן והמבנה שלו. תוכן הדף חייב להתאים לחיפוש המשתמש. לדוגמה, אם משתמש מחפש טאקו זול בסינסינטי, דף עם פרסומות עבור טכנאים לא יהיה רלוונטי. עם זאת, דף עם מידע על תהליך תיקון המקרר יהיה רלוונטי.

 

הרלוונטיות תלויה גם במיקום הדף, בדיוק השאילתה ובגורמים רבים אחרים. לדוגמה, דף שיענה על השאלה ”לקנות טלוויזיה במוסקבה” יהיה רלוונטי לאנשים המתגוררים במוסקבה, ואילו דף שיענה על השאלה ”כיצד לשרוד באנטארקטיקה” יהיה רלוונטי לכל אדם. רלוונטיות היא לא ערך סטטי, שכן אלגוריתמי מנוע חיפוש משתנים לעיתים קרובות.

SEO אינו שלם ללא תגי הכותרת

תגי כותרת הם חלק חשוב של SEO, אבל יש דברים מסוימים שאתה צריך לעשות כדי לגרום להם לעבוד כמו שצריך. הם צריכים להיות תמציתיים ותיאורים מלכתחילה. כותרות ארוכות עלולות לגרום לסרפדים לא להציג את הדפים הנכונים. כותרת ארוכה יכולה להיות גם מעצבנת עבור משתמשים. לאחר שגוגל תקבע את האתר שלך, כדאי שתבדוק את תגי הכותרת שלך כדי לוודא שהם עדיין רלוונטיים ומדויקים.

 

תגית כותרת שמתארת את התוכן בדף ומשקפת את ייחודו צריכה להיות בחירה טובה. בדרך זו, מנועי החיפוש ידעו איזה תוכן להציג. תג כותרת צריך להיות לפחות 50 עד 60 תווים באורך. אתה יכול להוסיף שמות תואר ותיאורים אחרים כדי להפוך את תגית הכותרת שלך ליותר תיאורית ומעניינת לקהל היעד.

עכבישי גוגל יכולים לקרוא מגוון תווים, מספרים ורמזים קונטקסטואליים אחרים. רמזים אלה יכולים לשמש כדי להפוך את תגית הכותרת שלך למובנת יותר לגוגל.

תיאור מטה הוא תיאור קצר של תוכן עמוד אינטרנט

תיאור מטא הוא תיאור קצר של התוכן בדף אינטרנט. הוא מציג עד 275 תווים ומוצג על ידי גוגל בדף תוצאות מנוע החיפוש (SERP). כדי לייעל את תיאור המטא שלך עבור SEO, זכור נקודות אלו: השתמש במילות מפתח הרלוונטיות לתוכן בדף האינטרנט שלך ודבר על כוונת המשתמשים. מנועי חיפוש לא מסתכלים על צפיפות מילות מפתח אלא על ההקשר של התוכן.

 

תיאורי מטא יכולים להיות ארוכים או קצרים ככל שתרצו, אבל זה לא צריך לעלות על 155 עד 160 תווים. תיאור המטא לא צריך לעלות על האורך המומלץ. זה יכול לגרום לקצב לחיצה נמוך יותר ותיאור מטא ארוך יותר. תיאור המטא ניתן לעריכה באמצעות קוד HTML של האתר שלך או CMS. באפשרותך גם לאפשר לגוגל ליצור אותו באופן אוטומטי בהתבסס על התוכן שבדף שלך.

 

תיאור מטה (Meta) הוא תיאור קצר של תוכן עמוד אינטרנט המעודד משתמשים ללחוץ עליו. זהו חלק אינטגרלי מתצוגת SERP. זה התיאור שמופיע מתחת לכותרת העמוד ב-SERP. חשוב להשתמש בו נכון, כפי שהוא יכול להשפיע על שיעורי לחיצה דרך.

כתובת ה-URL מתייחס לחלק של הכתובת שהוא ספציפי לדף

דירוג מנוע החיפוש תלוי בקליע הכתובת שתבחר. לא רק שקליע הכתובת מועיל למבקרים באתר, אלא גם חשוב לעכבישי מנוע החיפוש לזחול לאתר. הקליע משמש עכבישים להשוות אותו עם התוכן של הדף שלך. דפים עם שבלולים אופטימליים דרגה גבוהה יותר.

הקליע הוא חלק חשוב בכתובת משום שהוא מכיל מילות מפתח חיוניות עבור SEO. יש מילות מפתח בתוך מבנה הכתובת שלך אותות לגוגל שהתוכן שלך רלוונטי וצריך להיכלל ב SERP. קליע טוב קל להבנה וקובע בדיוק על מה הדף. קליע מבלבל יגרום למשתמשים להסס ולא לבטוח בך.

הקליע הוא החלק האחרון של הכתובת אחרי החתך האחורי. זה החלק של הכתובת שייחודי לדף מסוים. זה עוזר למבקרים באתר להבין את התוכן של הדף. זה גם מקור נשכח של פוטנציאל דירוג מילות מפתח. כולל מילות מפתח בקליע יכול למקד מונחים ספציפיים שאנשים מחפשים. מנועי החיפוש ישתמשו במילות המפתח בשבלול כחלק מאלגוריתם הדירוג.

טקסט אלט הוא תיאור קצר של תמונה בדף אינטרנט

ב ־ SEO, השימוש בטקסט אלט חשוב עבור אופטימיזציה של התמונה. כדי לאותת למנועי חיפוש שהדף שלך רלוונטי לשאילתה של משתמש, הטקסט alt צריך להיות תיאורי. בנוסף, טקסט alt לא צריך להיות ממולא מילות מפתח; זה צריך לתאר את התמונה ולספק את ההקשר.

 

זה פשוט להוסיף טקסט אלט. אתר ZoHo מאפשר למשתמשים להוסיף טקסט אלט לתמונות שלהם ללא צורך לכתוב קוד HTML כלשהו. תכונה זו שימושית במיוחד למבקרים לקויי ראייה המשתמשים בקוראי מסך. תוכנות אלו יציגו את טקסט האלט בדפדפן שלהם ויקראו אותו עבורם. זה יעזור להבטיח שהתוכן שלך יהיה נגיש לכולם. בנוסף, זה יעזור לאתר שלך להופיע גבוה יותר במנועי חיפוש, וכתוצאה מכך יותר קליקים.

 

טקסט Alt הוא גם חלק חשוב באסטרטגיית SEO של האתר שלך. זה הופך את הדף לנגיש יותר לאנשים שאינם מסוגלים לצפות בתמונות או שיש להם חיבורים ברוחב פס נמוך. טקסט Alt עוזר לגוגל להבין תמונות. טקסט alt יכול לשמש גם כטקסט עוגן לקישור לאתר שלך.

תוכן איכותי הוא חלק קריטי של SEO

תוכן איכותי הוא חיוני אם אתה רוצה את דרגת האתר שלך היטב. האלגוריתמים של גוגל מחפשים תוכן שמוסיף לחוויית הקוראים ומכסה היטב נושא. הם גם מחשיבים את ההקשר והיחסים הסמנטיים של התוכן. מאמצי הסו שלך יועלו אם תספק תוכן איכותי. זה יגרום למבקרים שלך להרגיש טוב.

 

המטרה של תוכן איכותי היא לענות על שאלה אמיתית ולחנך אנשים. היא משתפת ותורמת לגרף הידע, והיא מדורגת היטב עם גוגל. עם זאת, ישנם גורמים רבים העוסקים ביצירת תכנים איכותיים. כדאי לשקול גם תוכן קיים וגם מחקר מילות מפתח כאשר קובעים כיצד ליצור תוכן שיקבל דירוג מנוע חיפוש גבוה.

 

תוכן טוב יעזור לאתר שלך לדרג גבוה במנועי חיפוש ולעזור לך להצליח.

זה יוביל לעוד כיוונים, אינטראקציות ומכירות. זה יעזור לאתר שלכם למשוך מיליוני אנשים. מצד שני, תוכן גרוע ישאיר את האתר שלך חבוי ולא יביא מכירות.

 

נכתב בשיתוף webby.co.il

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה