SEO זהו קיצור של ראשי התיבות "אופטימיזציה למנועי חיפוש". במילים פשוטות, המשמעות היא תהליך של שיפור האתר שלך על מנת יעלה יותר בתוצאות מנועי החיפוש, כאשר אנשים מחפשים מוצרים או שירותים הקשורים לעסק שלך ב:
גוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים.
ככל שלהדפים שלכם תהיה נראות טובה יותר בתוצאות החיפוש, כך גדל הסיכוי שהאתר שלך ימשוך יותר תשומת לב וכך גם לקוחות פוטנציאליים או לקוחות חוזרים לעסק שלכם.
PPC זהו קיצור של ראשי התיבות "תשלום לפי קליק" (PPC).
מדובר על מודל של שיווק באינטרנט, שבו עסקים משלמים תשלום עבור כל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם.
מדובר על קידום ממומן, שהמטרה שלו היא "לקנות" ביקורים באתר שלך, זאת במקום לנסות ולקדם את הביקורים הללו באופן אורגני, מה שלוקח זמן וידע רב יותר.
זה מאפשר למפרסמים להציע הצעות במיקום שונה של מודעה בקישורים הממומנים של מנוע חיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח הקשורה להצעת העסק שלו. לדוגמה, אם נציע על מילת המפתח "אתר נשים", המודעה של "מגזין לה- אתר לנשים" יכולה להופיע הראשון בדף של התוצאות של Google.
בכל פעם שמישהו ילחץ על המודעה שלנו, אותו גולש יגיע לאתר שלנו,
בכל לחיצה כזאת עלינו לשלם למנוע החיפוש תשלום מסוים.
כאשר PPC פועל כהלכה, העמלה היא טריוויאלית, כי הביקור שווה יותר ממה שאתה משלם עבורו. במילים אחרות, אם אנחנו משלמים 10ש"ח עבור קליק, אבל הקליק מביא למכירה של 200 ש"ח, אז יש לנו מודל כלכלי מעולה!
מהם הכלים הטובים ביותר למחקר מילות מפתח עבור SEO ו-PPC