יתרונות פרסום עסקים בגוגל ממומן

 

יתרונות פרסום עסקים בגוגל ממומןבנינו אתר אינטרנט לעסק, הכנו אפיון לקהל היעד שלנו והתחלנו לבחון אפשרויות פרסום שונות. בשלב הזה נבין כי יש כמה טכניקות פרסום מובילות שככל הנראה מרבית תקציב הפרסום שלנו יושקע בהם, לפחות בהתחלה. במידה ולעסק שלכם יש כבר בסיס מוצק של לקוחות והאינטרנט אמור להיות סוג של הרחבת העסקה או הגעה לכמות גדולה יותר של אנשים אם תרצו – תוכלו להשקיע בקידום האורגני שהיא טכניקת פרסום נהדרת אך לטווח הארוך. במקרים רבים: כמו אם אתם צריכים תוצאות בטווח הקצר או רוצים לקדם מוצר/שירות ספציפיים במהירות או קידום של אירוע כלשהו ובמקרים נוספים אחרים – כדאי יהיה להיעזר בקמפיין הפרסום הממומן של גוגל.

מהו קמפיין ממומן בגוגל וכיצד זה עובד?

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול בעולם וגם האתר הפופולרי ביותר בעולם. גם בישראל מעל 95% מהמשתמשים המחפשים משהו באינטרנט עושים זאת דרך גוגל ולא דרך מנועי חיפוש אחרים. כאשר אתם מחפשים משהו בגוגל יופיע לכם עמוד עם תוצאות חיפוש. חלק מהתוצאות הן אורגניות וחלק הן מודעות של הקמפיין הממומן (דומות לתוצאות האורגניות רק מסומנות עם תגית של מודעה). יש כמה תוצאות ממומנות בראש הדף ובתחתית הדף. כדי לפרסום במודעות הממומנות ולקצר את התהליך בהגעה למקומות הראשונים בתוצאות (שכן קידום אורגני לוקח יותר זמן) צריך להירשם למערכת הפרסום של גוגל הנקראת גוגל אדס (בעבר גוגל אדווארדס). במערכת זו תוכלו להקים קמפיין, לבנות מודעות ולפרסם את המותג שלכם בתקציב שאתם תבחרו. למערכת יש יתרונות רבים וכמה מהם נמנה מיד.

היתרונות של הפרסום הממומן בגוגל:

  • אין התחייבות – כאשר אתם מחליטים לפרסם במערכת הפרסום הממומנת של גוגל אתם יכולים להיות רגועים כיוון שתוכלו להפסיק את הפרסום בכל זמן שתרצו. אם הקמפיין אינו עובד כמו שצריך או שאינו רווחי מספיק – ניתן לעצור את הקמפיין. אם הכנסתם 1000 שח למשתמש שלכם בגוגל למען הקמפיין הממומן שלכם – זה לא אומר שתצטרכו לבזבז את כל התקציב שלכם וכי תוכלו לעצור את הקמפיין, גוגל תפסיק את הצגת המודעות והכסף שלכם ישמר בחשבון.

  • ניתן להתחיל מתקציב נמוך – ישנן כמה טכניקות פרסום מובילות באינטרנט ורובן מצריכות תקציבים בינוניים או גדולים כדי להצליח בהם. בקמפיין ממומן בגוגל תוכלו להתחיל מתקציב נמוך של כמה מאות שקלים ולהגביל את תקציב הקמפיין לצרכים שלכם.

  • שליטה בהוצאות הקמפיין – במסגרת עריכת הקמפיין אתם יכולים להגביל את העלות ללחיצה על המודעה שלכם. כמובן שגוגל תמליץ לכם על עלות מומלצת בהתאם לביטויי המפתח שבחרתם ולמידת התחרות שם. אם יש מישהו אחר שהציע מחיר גבוה יותר מכם לאותו ביטוי סביר להניח שהוא יופיע לפניכם כי הוא משלם יותר – אולם לא תמיד צריך להופיע ראשון...למעשה התמקמות בתוצאות 2-4 בקמפיין הממומן יכולים לספק לכם את התוצאות האולטימטיביות לקמפיין שלכם – לא הוצאות מקסימליות לקליק ומצד שני קהל איכותי ובשל.

  • אפשרות פרסום ביוטיוב – מערכת הפרסום הממומן של גוגל מאפשרת לנו גם להציג את המודעות שלנו ביוטיוב. כמו כן אם נרצה לקדם פרסומות ווידיאו שלנו ביוטיוב גם זה נעשה דרך מערכת הפרסום של גוגל אדס.

  • ניתוח ביצועי הקמפיין – גוגל מאפשרת לנו לנתח מגוון רחב של פרמטרים הקשורים לקמפיין שלנו. בחיבור האתר לאנליטיקס ולגוגל סירץ' קונסול אפשר גם לסנכרן את המידע מהמקורות השונים לידי דוח מסודר ומפורט שבעזרתו תוכלו לנתח את הנתונים ולשפר את ביצועי הקמפיין ואת יחס ההמרה באתר שלכם.

  • מיקוד – גוגל עובדת לפי ביטויי מפתח. כלומר שאדם המחפש ביטוי מסוים יוכל למצוא את האתר שלכם אם הביטוי הזה או נוסח קרוב אליו הופיע בהגדרת הקמפיין שלכם. בנוסף לכך גוגל מאפשרת לכם פרמטרים נוספים שתוכלו להשתמש בהם לסווג את קמפיין הפרסום שלכם.

  • תוצאות מהירות – שמרנו את הטוב ביותר לסוף. בעוד שטכניקות פרסום אחרות מביאות תוצאות בדרך כלל בטווח הארוך ולוקח זמן עד שרואים את הפירות – בקמפיין ממומן בגוגל רואים תוצאות מידיות. כבר באותו היום של פתיחת הקמפיין תתחילו לראות תנועה של גולשים מתקדמת לכיוון האתר שלכם וחלק מהם יוכלו להפוך ללקוחות שלכם.

 

לסיכום; מערכת הפרסום הממומן של גוגל נחשבת לאחת מטכניקות הפרסום המובילות ברשת האינטרנט. ניתן לפרסם בתקציב נמוך, לשלוט בתקציב במהלך הקמפיין, למקד את הפרסום שלכם לקהל היעד הרלוונטי עבורכם ולנתח היטב את התוצאות למען שיפור ביצועי הקמפיין. תמיד טוב להיעזר ביד מקצועית לביצוע העבודה.

 

https://www.hamlatza.co.il/%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9D-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91

 

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

 

פרסום עסקים חינם

 

קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם

 

טיפים לעסקים

 

 

 

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?

חייגו 0722-400-400 או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול