כלי מילות המפתח הטובים והזולים עבור SEO ו-PPC?

 

אופטימיזציה למנועי חיפושמה זה SEO / אופטימיזציה למנועי חיפוש?

 SEO זהו קיצור של  ראשי התיבות "אופטימיזציה למנועי חיפוש". במילים פשוטות, המשמעות היא תהליך של שיפור האתר שלך על מנת יעלה יותר בתוצאות מנועי החיפוש, כאשר אנשים מחפשים מוצרים או שירותים הקשורים לעסק שלך ב:
גוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים.

 

ככל שלהדפים שלכם תהיה נראות טובה יותר בתוצאות החיפוש, כך גדל הסיכוי שהאתר שלך ימשוך יותר תשומת לב וכך גם לקוחות פוטנציאליים או לקוחות חוזרים לעסק שלכם.

 

מה זה PPC?

PPC זהו קיצור של  ראשי התיבות "תשלום לפי קליק" (PPC).

מדובר על מודל של שיווק באינטרנט, שבו עסקים משלמים תשלום עבור כל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם.

מדובר על קידום ממומן, שהמטרה שלו היא "לקנות" ביקורים באתר שלך, זאת במקום לנסות ולקדם את הביקורים הללו באופן אורגני, מה שלוקח זמן וידע רב יותר.

פרסום במנועי חיפוש הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של PPC.

זה מאפשר למפרסמים להציע הצעות במיקום שונה של מודעה בקישורים הממומנים של מנוע חיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח הקשורה להצעת העסק שלו. לדוגמה, אם נציע על מילת המפתח "אתר נשים", המודעה של "מגזין לה- אתר לנשים" יכולה להופיע  הראשון בדף של התוצאות של Google.

 

בכל פעם שמישהו ילחץ על המודעה שלנו, אותו גולש יגיע לאתר שלנו,
בכל לחיצה כזאת עלינו לשלם למנוע החיפוש תשלום מסוים.

כאשר PPC פועל כהלכה, העמלה היא טריוויאלית, כי הביקור שווה יותר ממה שאתה משלם עבורו. במילים אחרות, אם אנחנו משלמים 10ש"ח עבור קליק, אבל הקליק מביא למכירה של 200 ש"ח, אז יש לנו מודל כלכלי מעולה!

 

 

מהם הכלים הטובים ביותר למחקר מילות מפתח עבור SEO ו-PPC

  1. Soovle
    נותן לך הצעות למילות מפתח ממנועי החיפוש: גוגל, YouTube, Bing, Yahoo, Amazon ועוד.

    Soovle הוא אחד מכלי מחקר מילות המפתח החינמיים הטובים ביותר.
    הכלי נותן עזרה במידה ותרצו לחפש או ליצור תוכן.

  2. ג'אקסי/Jaaxy
    נותן לכם אלפי רעיונות למילות מפתח רלוונטיות בתוך שניות. Jaaxy הוא כלי free-mium (מחיר נמוך יחסית). באותה איכות  כמו SEMrush או Ahrefs. אבל ב-50 דולר לחודש, זו עסקה לא רעה.


  3. Google Search Console
    ההזדמנות למצוא מאות "מילות מפתח בהזדמנות"/“Opportunity Keywords”.

    מספק לאתר שלך את דוח הביצועים שהוא חשוב מאוד לתובנות ולהתקדמות של האתר.
    Google Search Console הוא כלי מחקר מילות מפתח מעולה, שיכול לעזור לך למצוא מילות מפתח של הזדמנות כמו ה-GSC.

  4. כלי מילות המפתח של Ahrefs
    Ahrefs מפורסם בעיקר בתור מנתח קישורים נכנסים. אך שימו לב: יזה כלי מצוין למחקר מילות מפתח. נסו להשתמש בו יותר!


  5. SECockpit
    עשיר ביכולות בהחלט. אם אתם מחפשים הרבה יכולות מתקדמות באותו מקום ולא אכפת לכם ללמוד קצת יותר, שווה לגמרי לבדוק את SECockpit.

 

 

 

רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ