פרסום מאמרים – המאמרים שיביאו לכם לקוחות חדשים

בעידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים קיימת תחרות מטורפת על תשומת הלב של הגולשים. כולם רוצים לדעת את הנוסחה להביא לידים חדשים לעסק שלנו, שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות משלמים. יש לא מעט דרכים לפרסם ולקדם את העסק באינטרנט, אחת מהם היא פרסום מאמרים באתרים אחרים, שיביאו תנועה לאתר של העסק שלנו, ויסייעו לקידום האורגני.

איך זה עובד?

המושג מתייחס לפרסום מאמרים רלוונטיים על העסק באתרים פופולריים, מה שיכול להביא זרימת לקוחות לאתר שלכם. הכתבות יכולות להיות במגוון סוגים – ריאיון, מדריכים, טיפים, או כל כתבה שמציגה את העסק שלכם באור חיובי.

היכן כדאי לפרסם את המאמרים?

נגיד שיש לכם חברת נדל"ן, ואתם מעוניינים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם על ידי פעולה שיווקית כמו פרסום מאמרים. זה השלב להיעזר באנשי מקצוע שיוכלו לייעץ לכם כיצד כדאי לפעול, ואילו מאמרים כדאי לפרסם באילו אתרים. נסו לחשוב, היכן מבקרים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם? יכול מאוד להיות שאתרים מעולם הנדל"ן, השקעות, ופיננסים יהיו מקום מעולה לפרסם את הכתבה.

שיווק בקלאס שאינו מובהק

כגולשים באינטרנט, אנחנו רגילים לדלג על כל מה שנראה כמו פרסומת – באנרים, פרסומות לפני סרטונים, ופופ אפים. פרסום מאמרים היא דרך אלגנטית לשיווק. הכתבה על העסק שלנו נמצאת בין מאמרים רבים, והגולשים יכולים להיכנס אליה מבלי לדעת מיד שמדובר בתוכן שיווקי. ברוב המקרים כתוב "ממומן", או "תוכן שיווקי", אך לא כל הגולשים מודעים למשמעויות. אפשר לומר שמדובר בדרך הקלאסית ביותר לפרסם, משום שהיא מהווה ערוץ ישיר לקהל היעד שלנו, מבלי ליצור אנטיגוניזם לתוכן שיווקי.

שני היתרונות של שימוש בכתבות

היתרון הראשון, והמובהק ביותר, הוא להגיע היעד שלנו באופן ישיר, ולהציג את העסק באור חיובי. במיוחד כאשר הכתבות מפרסמות באתרים מוכרים, או אתרי חדשות הם מהווים מעין "אוטוריטה", מה שגורם לגולש לחשוב שאם הכתבה מתפרסמת כאן, הדבר כנראה שווה בדיקה. התוצאה היא תנועה טבעית לאתר, יותר לידים, ובתקווה יותר עסקאות.

היתרון הנוסף של פרסום מאמרים הוא מנקודת המבט של הקידום האורגני, הלוא הוא SEO. ברגע שלינק לאתר שלנו יוצא מאתרים חזקים, הדבר מעלה את הדירוג שלנו בעיני גוגל. גוגל מבין שאם אתר חזק פירסם כתבה עם הלינק שלנו, כנראה שמדובר באתר רלוונטי ומעניין.

לתת ערך לגולש

על מנת להרוויח את המירב מפרסום מאמרים, לא מספיק לכתוב כתבה ממוצעת ולשתול בה לינק לאתר. הרעיון הוא לתת ערך לגולשים, כדי שיקראו את הכתבה עד הסוף, ויקבלו את התחושה שהיא עונה על השאלות, ונותנת מידע וערך. ברגע שניתן ערך אמיתי לגולש, זה השלב שבו הוא יגיד – "אני רוצה לשמוע עוד", יכנס לאתר שלנו, ואם עשינו הכול כמו שצריך הוא גם ישאיר פרטים.

 

לפני שתמהרו לשלוח את מאמר זה לאיש השיווק שלכם ולהזמין כתבות רבות באתרים השונים, זכרו שחשוב לעשות זאת בתבונה. במידה ותפרסמו במספר אתרים רב בהפרשי זמן קצרים, הדבר יגרום לגוגל להרים גבה, ואולי אפילו להעניש אתכם ולהגלות אתכם לעמוד השני. בחרו באנשי שיווק שיובילו אתכם שלב אחר שלב בצורה הטובה ביותר.

 

 

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר