אל תתביישו לבקש המלצות מלקוחות

 

אל תתביישו לבקש המלצות מלקוחותפשוט תשאלו נכון? כולנו יודעים כמה חזק יכול להיות המלצת לקוח טובה. צורה זו של הוכחה היא דרך נהדרת להוכיח שאחרים מכירים, אוהבים וסומכים עליכם. אך בקשת המלצות מלקוחות היא לעתים קרובות אבן נגף עבור רבים, בין אם זה בגלל שאנחנו מתביישים לשאול או חוששים מדחייה, אנחנו לא תמיד אוהבים לבקש מלקוחותינו המאושרים לשתף את הביקורות החיוביות שלהם. אז איך אפשר לעשות זאת באופן הנכון. ואיך ניתן להשתמש בהמלצות הללו כדי לקדם את העסק שלכם.

איך לבקש המלצות

הדרך הראשונה היא באמצעות דוא"ל, זאת בהנחה שאתם אכן  שולחים את המיילים ללקוחות שמחים ומרוצים..בעת שליחת דוא"ל לבקשת המלצה, תוכלו לנקוט אחת משלוש גישות. אתם יכולים לבקש מהלקוח לכתוב משהו בעצמו. משהו כמו שורה או שתיים; לכל היותר טקסט של 50 עד 100 מילים. לחלופין, אתם יכולים להציע נוסח כתוב עבור הלקוח ובעצם להקל עליהם. תוכלו לנסח את המילים בשמם ולבקש את רשותם לציין את שמם. מומלץ לשמור גישה זו ללקוחות הידידותיים ביותר שלכם, אלו הם גם הסבירים ביותר שיסכימו לה. גישה אחרת שתוכלו לנקוט היא להקשיב למשהו נחמד שהם אומרים בפגישה או במהלך שיחת טלפון ואז לחזור על המלים בחזרה בפניהם, ולשאול אם זה בסדר לכתוב אותם בהמלצה רשמית.

 

הדרך היעילה השנייה לגייס המלצה מלקוח היא לעשות זאת פנים אל פנים. אם אתם משלבים את השאלות במהלך פגישת ביקורת או אירוע חברתי, רוב הסיכויים שהם יסכימו לאשר ולתת לך המלצה.

 

אפשרות נוספת היא להתקשר אל הלקוח ולבקש ממנו לענות על שאלון קצר שניסחתם מראש, ובסוף כמובן לאפשר לו לומר כמה מילים באופן עצמאי.

איך ניתן להשתמש בהמלצת לקוחות

השתמשו באתרי המדיה החברתית שלכם. הדרך הקלה והמהירה ביותר להפיץ חדשות טובות על העסק שלכם היא על ידי פרסום בפייסבוק, בטוויטר, בגוגל + ובכל אתר חברתי אחר. למשתמשים שאולי אהבו את הדף שלכם מכיוון ששקלו להשתמש בשירות שלכם, או לקנות את המוצר שלכם, יש עכשיו סיבה מצוינת להתקשר אליכם, ונסו להוסיף קריאה לפעולה בסוף ההמלצה, כגון: "רוצה להיות מאושר כמו הלקוח הזה? התקשר אלינו עוד היום! ” בנוסף בקשו מהלקוחות הממליצים לשתף במדיה החברתית שלהם.

 

הציגו אותן במקום בולט בעסק שלכם, אולי במשרד הראשי. ביחרו מיקום שיתאים כמו אזור עם הרבה תנועה ואל תתביישו להתרברב קצת. וגם, אם לקוח אמר משהו מאוד מוחץ השתמשו בזה בחתימת הדוא"ל שלכם. כך בכל פעם שאתם שולחים דוא"ל מקצועי, אתם מייצרים ההזדמנות לקשר עסקי נהדר. אז נצלו את ההזדמנות כדי להראות שיש לכם עסק נהדר.

 

אמצעי נוסף הוא ליצור סרטון. כי לקרוא מה הלקוחות שלכם אומרים עליכם זה דבר אחד, אך לשמוע זאת מפיהם זה דבר אחר. לכן הכנת סרטון המלצות של הלקוחות שלכם היא דרך נהדרת לקדם את העסק שלכם. לכן תוכלו להעביר תנועה לדף YouTube שלכם ולהעניק ללקוח שלכם את 15 דקות התהילה שלהם.

 

תוכלו כתוב על זה בלוג. במיוחד אם יש לכם המלצה של לקוח שמאחוריו עוד סיפור, כמו בעיה ייחודית שעזרתם ללקוח שלכם לפתור, שיקלו לכתוב על זה בלוג או מעין מקרה בוחן. תנו את הרקע של העסק שלהם, מדוע הם הגיעו אליכם ואת התוצאה של המצב. תוכלו אפילו לאגור כמה מהסיפורים האלה ולהעלות אותם לבלוג אחד. אפשרות אחרת היא לשים אותם באתר שלכם בדף המלצות של לקוחות.

 

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

פרסום עסקים חינם

המלצות טיולים בארץ

המלצות טיולים בחו"ל

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם

טיפים לעסקים

 

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?

חייגו 0722-400-400 או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ