לא מפסיקים לפרסם את העסק - גם בזמני משבר כמו הקורונה

פרסום עסק בזמן הקורונהאם אנחנו כנים אם עצמנו, נוכל לומר שהדבר הראשון שבעל עסק חושב לעשות בתקופה זו של משבר הקורונה הוא להפחית בהוצאות ככל שניתן, בעיקר את אלו שאינן הכרחיות כרגע, עד שיגיעו ימים טובים יותר. ברור שזהו אינסטינקט שפוי ובריא שיבדיל בין עסק שישרוד את המשבר לבין עסק שיתמוטט.

 

עם זאת, כל עסק חייב לנסות למצוא כל הזמן הזדמנויות חדשות לצמיחה, בעיקר כאשר המשק נמצא באי וודאות כללית. מנהל עסק שלא יתחזק אותו גם בימים המאתגרים האלו ולא יתאים היטב את דרכי השיווק והמכירה שלו, לא יעזור לו לשרוד.

בהמשך מוזכרים כמה טיפים חשובים שיכולים לעזור לכם לצלוח את ימי המשבר.

  1. צרו קשר עם הלקוחות דרך הרשתות החברתיות

כולם מתמודדים עם ההשפעה של נגיף הקורונה על חיינו. אנו נוקטים אמצעי זהירות מרביים, נשארים בבית – ואם יש ילדים אז אפילו יותר שמח, בלי ביקורים אצל המשפחה או מפגשים עם חברים. אין פגישות וארוחות במסעדות ואין יציאות לקולנוע או למסיבה. אנחנו חיים בימים שונים וזה ייקח עוד קצת זמן עד שנוכל לשוב לשגרה.

 

בתקופה הזו אנחנו צריכים להיות רגישים מהרגיל, וזו הזדמנות טובה לעזור למותג שלכם לבלוט. אנשים רבים מבלים היום, בזמן הסגר, יותר זמן מהרגיל במדיה החברתית, וזה הזמן להראות להם שאתם קיימים – ובגדול. אל תתפשרו על איכות בשירות הלקוחות והשתדלו לתת את הטוב ביותר האפשרי, אפילו בימי קורונה. אנשים יעריכו את העזרה והשירותיות שאתם מציעים ולא יישכחו לכם את זה. זו הזדמנות מצוינת לחזק קשרי לקוחות ולתת להם את תחושת הביטחון שאתם שם עבורם גם בימים המאתגרים האלו.

  1. וודאו שקל למצוא אתכם ברשת

אנחנו חיים בעידן האינטרנט, עם יותר ויותר אנשים שמחוברים אונליין. אנשים מבצעים יותר חיפושים ונפח החיפושים רק ילך ויעלה עם הזמן, עם משבר הקורונה או בלעדיו. כולם מבלים היום הרבה יותר שעות בסמארטפון ובמחשב ומחפשים עדכונים הנוגעים בתחומי העניין שלהם. הרבה אנשים מחפשים דרכים להעביר את הזמן וסוגים שונים של בידור, כולל קניות ברשת.

 

זה הזמן לבלוט ולבנות אסטרטגיות חכמות של SEO (אופטימיזציה למנועי החיפוש) כדי לעלות לראש דפי התוצאות ולאפשר למשתמשים למצוא אתכם בקלות. היום אנשים מבלים שעות רבות יותר בבית ומבצעים הזמנות של סוגי מוצרים שונים. הם ייפנו אליכם גם בימים האלו וחשוב שלא תיעלמו מהמפה.

  1. פרסום בתשלום בגוגל (PPC)

בתקופה הזו כדאי להשקיע קצת כדי להופיע במקומות הנכונים. אנשים נמצאים בבית ומבלים שעות באינטרנט כדי לחפש דברים ולצרוך שירותים שונים. מחירי הפרסום זולים יותר בימים אלו כי הרבה חברות הקפיאו את מסעות הפרסום שלהם עד יעבור זעם. נצלו את הימים האלו שבהם שטחי הפרסום זולים משמעותית. התחרות המופחתת מאפשרת יותר תנועה לאתר והמרות בתקציב נמוך.

  1. מבצעים מיוחדים

כפי שנכתב קודם, אנשים נמצאים הרבה שעות באינטרנט ומחפשים מוצרים שמתאימים להם. מבצעים ומחירים אטרקטיביים יסייעו לכם לדחוף את המוצרים שלכם קדימה בימים האלו. הפחיתו במחיר, הציעו מבצעים מיוחדים והתאימו את האסטרטגיה שלכם לתקופת הקורונה – וכך תביאו להמרות ותגיעו ליעדים שהצבתם לעצמכם. לקוחות אוהבים הנחות וללא ספק יעריכו אתכם אם תביעו הזדהות עם המצב הלא פשוט שרבים מאיתנו נמצאים בו. הבנה נכונה של השינויים בשוק תעזור לכם למכור יותר ולהרוויח אמון ארוך טווח מהלקוחות.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

 

פרסום עסקים חינם

 

קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם

 

טיפים לעסקים

 

 

 

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?

חייגו 0722-400-400 או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם