מהם הכלים המרכזיים לביצוע מחקר מתחרים לקידום אורגני בגוגל?

בשנים האחרונות, יותר ויותר עסקים מבינים שתחרות לא צריכה לעורר בהם פחד. להיפך, התחרות הקיימת יכולה לעזור לכם לקדם את עצמכם ולעצב את העסק שלכם באמצעות אסיפת מידע על המתחרים שלכם. העובדה שישנם שחקנים נוספים שמתמחים בנישה שלכם רק מאשרת שיש שוק לשירותים או למוצרים שלכם ושיש שיטות שיווק וקידום שעובדות. באמצעות כלים מתקדמים שקיימים כיום לניתוח מתחרים, אתם יכולים ללמוד, לשפר את האסטרטגיות השיווקיות שלכם ולרומם את העסק שלכם בצורה משמעותית.

רגע לפני שמתחילים, זכרו: גישוש אחר המתחרים אינו בהכרח ערובה להצלחה. ולא פעם הצלחת המהלך תהיה תלויה בכלים שהם תעשו שימוש, כמו גם במידע שתחפשו. בנוסף, היא תלויה גם באופן שבו תעשו שימוש כדי למנף את המידע שאתם אוספים.

כלים יעילים לביצוע מחקר מתחרים

כלים למחקר מתחרים מציעים הזדמנות מצוינת לקחת את קידום העסק צעד אחד קדימה. ישנם כלים רבים שקיימים למטרה זו, ביניהם: Ahrefs, SEMrush ו- Majestic SEO.

 

SEMrushכלי שמאפשר לבצע מחקר מתחרים תוך שימת דגש על מילות מפתח, טראפיק ומודעות אורגניות וממומנות. זהו כלי בתשלום וכמו בכל כלי בו עושים שימוש חשוב לדעת כיצד לנצל בצורה נכונה וחכמה את המידע והנתונים שאוספים דרכו. זהו כלי רב תכליתי ומקיף ביותר למעקב אחר מתחרים.

 

Majestic SEOגם מטרתו של כלי זה היא לספק פירוט רב ככל הניתן על מתחרים. כאן הדגש הוא בעיקר על קישורים, אך לא רק. באמצעות הכלי הזה תוכלו לגרום לפוסטים שלכם לגבור על אחרים על ידי קבלת קישורים איכותיים יותר, כי הוא נותן אינדיקציה טובה למספר קישורים נכנסים לתוכן ומאפשר לכם להבין טוב יותר את התחרות בתחום.

Ahrefs – כלי מופלא שמספק המון מידע למקדמים

הכלי בו בוחרים להשתמש כדי ללמוד על המתחרים לא פעם יהיה קריטי להצלחה. ומדוע? תארו לכם מצב שאתם נסמכים על כלי ובו מידע לא עדכני? או לחלופין כלי שאינו כולל מאגר מידע רחב ומקיף? לכן, בחירת הכלי הנכון היא חשובה. אחד הכלים היותר יעילים שקיימים כיום למטרת ביצוע מחקר מתחרים לקידום אורגני הוא Ahrefs. באמצעות הכלי הזה אפשר לקבל המון מידע בנוגע למילות מפתח מהאתרים המובילים בעולם, קישורים שמפולחים בחתכים שונים, הערכות נפחי תנועה ובאופן כללי, נתונים מקיפים שאפשר לבסס עליהם מחקרים קריטיים לקידום אתרים כמו מחקר מילות מפתח, בניית קישורים ומחקר מתחרים.

אם אינכם משתמשים בכלי ספציפי לביצוע מחקר מתחרין, Ahrefs הוא ללא ספק אחד המומלצים, שכן ניתן להשתמש בו עבור כל ההיבטים של ניתוח מתחרים.

לחצו כאן למידע נוסף על Ahrefs>>

בשורה התחתונה, ישנם כלים רבים שיתנו לכם מידע מקיף, אך עם Ahrefs אפשר לקבל תמונת מצב מפורטת ועדכנית מאוד, כמעט את כל מה שצריך לדעת על מנת לקבל החלטות נכונות לקידום האתר.  

 

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול