פרסום מאמרים – מתאים לכל עסק עם אתר אינטרנט או דף נחיתה

 

פרסום עסקיםהאינטרנט מציע לנו אינספור אפשרויות פרסום. חלקן טובות יותר, חלקן פחות, אולם מה שבטוח אי אילו עסקים יכולים להשתמש בטכניקות פרסום שונות שיותר יועילו להם בהתאם לסוג העסק ולהיכן קהל היעד שלהם נמצא באינטרנט. פרסום מאמרים ברשת נחשבת לאחת הפעולות השכיחות ביותר בעולם הפרסום הדיגיטלי כיוון שיש לטכניקה זו מגוון שימושים פוטנציאליים. מדובר בטכניקת פרסום המתאים לכל עסק שיש לו אתר אינטרנט או דף נחיתה והוא מעוניין לייצר לו חשיפה.

פרסום באמצעות פיזור מאמרים:

אם שכרתם את שירותיה של חברת פרסום בעבר צריך להניח שכבר נתקלתם בטכניקת פרסום המאמרים ברשת. למעשה מדובר יותר בשיטת עבודה החשובה למגוון פעולות שיווק באינטרנט יותר מאשר טכניקת פרסום בפני עצמה. כך למשל נוכל לעשות שימוש במאמרים לצורך קידום אורגני, יחסי ציבור או יצירת חשיפה והבאת תנועה לאתר שלנו. בחלק מהמקורות שנפרסם נוכל לפרסם את המאמרים בחינם וחלק יידרשו תשלום. עם בעלי אתרים אחרים או קולגות בחברות הפרסום והקידום אתרים ניתן יהיה לבצע שת"פ עם כתבות עם קישורים לשני הצדדים.

היכן מפזרים את המאמרים ולאיזה צורך?

נבדיל לרגע בין מאמרים של מדענים וחוקרים לבין מאמרים פשוטים וקצרים יותר המשמשים לצרכי פרסום וקידום עסקים ברשת האינטרנט. כאשר אנו מדברים על פרסום מאמרים ברשת יש לכך מספר שימושים עיקריים:

  • קידום אורגני – קישור מאותו מאמר המפוזר ברשת אל האתר שלנו הוא בעצם כמו המלצה של אותו אתר בו מתפרסם המאמר על האתר שלנו. כביכול אותו אתר ממליץ לקרוא מידע נוסף באתר שלנו הקשור בתוכן שפורסם באותו המאמר. איכות הקישור נובעת ממדדים רבים ובהם איכות המאמר, ציון האיכות של העמוד בו מוצג המאמר באתר שבו הוא פורסם, ציון האיכות הכללי בעיני גוגל של אותו אתר בו פורסם המאמר ועוד. ככל שהקישור איכותי יותר כך הוא יתרום יותר לקידום האורגני של האתר בגוגל.

  • יחסי ציבור – העלאת המאמרים לצורך שיפור מוניטין, תיקון מוניטין ומיתוג אדם/עסק/מוצר מסוים.

  • יצירת חשיפה והגברת המודעות – הגברת המודעות לנושא מסוים, יצירת חשיפה מוגברת, להשאיר את הנושא בתודעה וכו'.

  • הבאת תנועה לאתר – לקבל תנועה של מבקרים מאותו אתר שבו פורסם המאמר אל האתר שלנו.

היכן נפרסם את המאמרים שלנו?

ניתן לפרסם את המאמרים במקורות חינמיים כמו באתרי מאמרים, רשתות חברתיות, בלוגים ואתרים אחרים שלכם ועוד. ניתן להציע לאתרים אחרים החלפת כתבות וקישורים וכך ליהנות מקישורים נוספים אליכם ללא עלות. לבסוף, ניתן לשלם לאתרים מסוימים וכן גם לאתרים הגדולים והמובילים היום בישראל כדי שיעלו כתבה שלכם עם קישור לאתר שלכם.

 

מה אורך המאמרים לפיזור?

אורך המאמרים עשוי להשתנות בין פלטפורמה אחת לאחרת. מאמרים שהולכים לאתרי תמיכה למשל רק לצורך קידום אורגני יכולים להיות גם באורך של 300-400 מילים וזה יספיק אבל תמיד עדיף לתכנן מאמרים של 500 מילים ומעלה. מאמרים שאתם רוצים לקדם לאחר מכן בקידום ממומן דרך אאוטבריין למשל (מערכת פרסום לקידום תוכן) תצטרכו לדאוג למאמרים של 500 מילים לפחות ולדאוג שאלה יעמדו בתנאים של אאוטבריין מבחינת סגנון הכתיבה. מרבית אתרי מאמרים מגבילים את מינימום המילים למאמר לאזור ה-350 מילים. מאמרים קצרים של 250 מילים ומטה לא ממש יתרמו לכם לקידום

לגבי קישורים יוצאים מהמאמר אליכם - אל תגזימו! במאמרים של 400-700 מילים מוציאים כ 2 קישורים יוצאים.

 

האם כדאי להשקיע במאמרים שהולכים לפיזור?

רמת הכתיבה צריכה להיות ממוצע+ בכל המאמרים שאתם הולכים לפזר ברשת גם אם אלה לא מפורסמים בשמכם אלא רק מקשרים לאתר שלכם. השפה צריכה להיות לא גבוהה מדי אך גם לא ברמת כתיבה נמוכה שתפגע במוניטין שלכם. הדבר החשוב ביותר הוא להעניק ערך לגולשים, גם אם מדובר במאמר ההולך לפיזור ברשת ולא אל האתר שלכם.

 

 מעוניינים לפרסם מאמר באתר "המלצה" - שלחו לנו מייל ונחזור אליכם בהקדם

info@hamlatza.co.il

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פרסום עסקים חינם

 

קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם

 

טיפים לעסקים

 

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

 

 

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה