סלילת כבישים באמצעות כלים הנדסיים חדשניים

הכמות של כלי הרכב הנעים בכבישי ישראל גדלה בהתמדה ולכן המדינה משתדלת לקדם את עבודות הפיתוח של התשתיות, לסלול נתיבי תחבורה חדשים, להרחיב כבישים קיימים ולבנות גשרים ומנהרות וכל זאת כדי לקצר לנהגים את משך הנסיעה ממקום למקום ולהפוך אותה להרבה יותר נעימה ולהפחית עד כמה שאפשר את פקקי התנועה.

עם השנים הומצאו טכניקות חדשניות לאופן סלילת הכבישים כדי ליצור מסלולים בטוחים הן עבור הנוסעים ברכבים והן עבור הולכי הרגל אשר אמורים לחצות אותם.

סלילת כבישים ע"י חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ

א.מ.צ שמש 1990 בע"מ היא חברה קבלנית בעלת רזומה מקצועי עשיר בתחום סלילת הכבישים. החברה מבצעת עבודות תשתיות רחבות היקף בנקודות גיאוגרפיות רבות ברחבי המדינה, עבור גורמים מוניציפליים וממשלתיים.

כדי לבצע פרויקטים רחבי היקף בתחום התשתיות, קיבלה החברה מהרשויות השונות את כל האישורים והרישיונות הנדרשים לצורך סיווג קבלני גבוה על פי מומחיות העבודה והיקפם הכספי של הפרויקטים.

החשיבות הגדולה של ביצוע מיזמים ברמה גבוהה, הובילה את החברה לרכוש את הכלים המכניים ההנדסיים המתקדמים ביותר בעולם, אשר באמצעותם אפשר לבצע פרויקטים איכותיים ומהירים לרווחת הנהגים והתושבים.

בשנים האחרונות זכתה חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ במכרזים רבים וביצעה פרויקטים בהיקף לאומי בכביש 90 בירידות לים המלח, פריצת דרכים חדשות בחדרה, הרחבה של כביש 70 שהיה מאד מסוכן, שינוי תוואי הדרך בכביש 562, כבישים חדשים ביישוב בקה אל ערבייה ומיזמים נוספים.

אופן סלילת כבישים בפועל

טרם הסלילה מתבצע תכנון ואנליזה של תוואי הדרך על פי הצורך בסביבה זו ועל פי תנאי השטח. מבצעים מיפוי של האזור כדי לעלות על קשיים אפשריים במהלך העבודה כמו בניינים קרובים, צנרת, כבלי חשמל, ממצאם ארכיאולוגיים, תעלות ניקוז, בורות ביוב ועוד.

לאחר מכן חושפים את כל תוואי הדרך המתוכנן כך שלא יהיו גורמים שיפריעו או יפתיעו במהלך העבודה.

לצורך כך מפעילה חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ את כלי ההנדסה הייעודיים לכל אחת מהמטרות כמו בולדוזרים ושופלים. השלב הבא הוא הידוק הקרקע תוך שימוש במחפרונים, מכבשים וציוד מכני כבד נוסף המיישר את השטח באופן מוחלט. בכל מקום בו מודדי הקרקע מתריעים על הפרשי גבהים, מוסיפים הכלים הללו חול איכותי כדי ליצור גובה אחיד.

בכבישים עירוניים קיים צורך להניח כבלים, צנרת ניקוז, סיבים אופטיים ועוד. הפעולות הללו מתבצעות לפני הכנת שכבת האספלט שסוגרת את הקרקע.

הכביש עצמו בנוי מכמה שכבות של אספלט אשר מתבצעות לאורך כמה ימים, המכבש מהדק את החומר כך שיהיה ישר ושלא יהיו בו מהמורות שיסכנו את חיי הנהגים והנוסעים לאחר פתיחת הכביש.

בתום הסלילה מבצעים את סימוני הדרך הנדרשים, קווי הפרדה בין הנתיבים, חיצים, קוים, סימונים לנתיבי תחבורה ציבורית, מעברי חציה בטיחותיים ועוד.

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר