ריהוט למסעדות ובתי קפה

הנראות של כל מסעדה ובית קפה הוא חלון הראווה שלהם. במקרים רבים לקוחות מסתובבים בין מספר מסעדות בוחנים כמה נקודות כמו תפריט, עלויות, נראות המקום והאווירה בו ואחר כך מגבשים החלטה באיזו מסעדה או בית קפה לשבת.

ריהוט למסעדות ובתי קפה

בעת הקמת מסעדה חדשה נעזר השף בדרך כלל במעצב פנים אשר עוסק בתחום המסעדנות כדי לקבל החלטה על הקו העיצובי הנכון ביותר למסעדה ספציפית. החשיבה מותאמת לאופיו של המזון אשר יוגש במקום זה כמו לדוגמה אוכל איטלקי או אוכל יפני. מהי צורת הישיבה המועדפת על הלקוחות אם סביב שולחנות או בעיקר ליד הדלפק.

הסוגיות הרבות והתשובות לגבי הפתרון הנכון הן אלו שיובילו להחלטה על העיצוב הקלאסי, המודרני, הכפרי או וינטג'. לאחר בחירת הסגנון, בוחרים באולמות התצוגה ריהוט למסעדות המתאים ביותר בהתאם לכמות הדרושה.

המגמה היא להעניק נוחות מקסימלית לכל לקוח ולכן בוחרים שולחנות יציבים עגולים, מרובעים או מלבניים בגודל הנכון ביותר לניצול מירבי של שטח המסעדה. השולחנות המרובעים והמלבניים מעניקים אפשרות לחבר שולחנות, דבר שהוא נוח מאד כאשר מגיעה חבורה הכוללת לקוחות רבים.

לאורך שעת הארוחה, חשוב שיהיה ללקוחות נוח לשבת על כסאות נוחים ויציבים בעלי משענת מצוינת ומושב רך כך שהם ייהנו מהישיבה הארוכה ולא יזוזו בחוסר נוחות.

ישיבה ליד הדלפק

הדלפק הוא גבוה ולכן יש צורך לרכוש כסאות בר בטיב מעולה ובעיצוב ייחודי אשר מתאימים לישיבה סביב הדלפק. האפשרויות הן רבות ולכן הקו המנחה הוא לרכוש כסאות בר בעלי עיצוב מעניין של החלק התחתון הכולל אפשרות לעלות ולשבת בנוחות מרבית. קיימים כסאות אשר בנויים כמקשה אחת הן המושב והן המשענת ואחרים אשר בהם המושב הוא בנפרד ומוצמד עליו ריפוד נוח ומשענת מרופדת אף היא.

האפשרויות של ריהוט למסעדות הוא עצום אך המטרה היא לבצע התאמה אופטימלית לעיצובו של הדלפק, הווילונות, צבעם של הקירות, סוגי האריחים או הפרקט והגוון שלהם ואקססוריז נוספים אשר יפוזרו במרחב.

המכלול יכריע על גוון הכסאות אשר יהיה המתאים ביותר וישתלב בנראות הכללית. קיימים מקרים שבהם ירכשו כסאות בצבע זהה ואחרים אשר ירכשו כמה כסאות בצבעים שונים, כדי ליצור עניין ליד הדלפק.

ריהוט נלווה במסעדות ובבתי הקפה

המפגש הראשון בכניסה למסעדה או לבית הקפה נחרט בזיכרונם של הלקוחות ולכן בתי עסק רבים בתחום זה מציבים בכניסה שידה יפהפייה ומאובזרת אשר משרתת את המארחת ויוצרת נוחות רבה בכל ההתנהלות מול האורחים. בנוסף לכך מציבים ארונית פונקציונלית המשרתת את המלצרים בכל הקשור לפעולות הרישום וההתחשבנות הנעשות בקופה ובהעברת פריטים שונים ללקוחות מהמגירות בארונית.

המעטפת יוצאת הדופן של כל מסעדה או בית קפה מכריעה אם הקהל ייהנה במפגש הראשון וימשיך להגיע גם בהמשך.