לפרטים נוספים חייגו 0722-400-400

שאלות נפוצות

מה הוא הרעיון העומד מאחורי מיזם המלצה?

הרעיון החל מרגע בו התקבלו בכל תוצאות מנועי החיפוש השונים עשרות ואף מאות שמות בעלי מקצוע לאחר ביצוע חיפוש. השאלה היא מה עושים עם אותן תוצאות?. מתחילים לשאול בני משפחה וחברים את מי מבעלי המקצוע כדאי להעסיק?.

לא עוד. אתר "המלצה" נועד להתגבר על בעיית ההתחבטות סביב שאלה זו ומציע לכל גולש לצמצם את זמן החיפוש במציאת בעל מקצוע טוב ומהימן המומלץ ע"י לקוחותיו. כנ"ל לגבי מוצרים וכל נושא אחר העולה על הדעת.

ההמלצות לבעלי עסקים ניתנות ע"י לקוחותיהם בלבד אשר קיבלו שירות מוכח מבעל המקצוע. מערכת האתר אינה מעורבת בהמלצות אלא עוסקת בבדיקה, באכיפה וביקורת אמיתותן כך שהן אובייקטיביות.

 

בנוסף, מהווה אתר המלצה במה לכל אזרח להמליץ על מוצרים ונושאים שונים כגון;טיולים, סרטי, ספרים וכל נושא העולה על הדעת אשר ניתן לשתף את ציבור הגולשים.

 

כחלק משלים לרעיון הבסיסי, סבור הוגה הרעיון כי יש מקום לשפר את השירות הציבורי בארץ. לעודד את עובדי הציבור הטובים ע"י אמירת מילה טובה ממקבלי השירות ולהמריץ את אלו שעדיין לא נאמרה מילה בשבחם.

 

למי מיועד אתר המלצה?

אתר "המלצה" מיועד לכל אזרח ולכל גיל. האתר מהווה במה לכל אחד המעוניין להמליץ או מחפש המלצה על כל נושא.

אילו סוגים של המלצות ניתן למצוא באתר?

ההמלצות מחולקות לחמש קטגריות אב ראשיות ואלו הן:

1.בתי עסק או העובדים בעסק.
2.מוצרים.
3.המלצות על אנשים - על אזרח שעשה מעשה אזרחי טוב, עזרה לזולת אם במפגש אקראי או על מתנדבים בארגונים שונים.
4.נושא חופשי - טיולים, סרטים, ספרים וכל נושא האולה על הדעת. 
5.מוסד ציבורי או העובדים במוסד.
 
זכרו, מטרת רישום ההמלצות היא להועיל ליתר ציבור הגולשים אשר צורך את אותן המלצות. ככל שתועלנה המלצות איכותיות יותר המלוות במלל מפורט, תמונות וסרטוני וידאו, כך יקודם האתר לטובת הציבור כולו.

מה הוא התנאי לרישום וקליטת המלצה?

כל אחד רשאי להמליץ. תחילה, יש להירשם לאתר ורק לאחר מכן ניתן למלא את פרטי ההמלצה כמופיע בטופס רישום ההמלצה כולל פרטים מזהים לצורך אימות ע"י נציגי האתר.

 

לעניין המלצות על בתי עסק, נדרש מספר טלפון כחובה וזאת לשם אימות ההמלצה בטלפון חוזר מנציגי האתר. 

מה הוא התנאי לפרסומה של המלצה ולאחר כמה זמן היא מתפרסמת באתר?

בהמלצה על בית עסק:
מכילה רק את פרטי העסק והיישוב בו הוא נמצא (צורת הפרסום של שם העסק ללא תשלום).
לאחר קליטת ההמלצה היא עוברת ביקורת אמיתות של נציגי האתר ורק לאחר מכן היא מתפרסמת.

הערה: במידה וההמלצה תירשם במימי שבתון וחגים, היא תיבדק רק ביום העבודה שלאחר מכן ואז תתפרסם. 

 
ביתר סוגי ההמלצות:
מיד עם שליחת ההמלצה.
 
המלצה תוסר ע"י מערכת האתר עם יובא לידיעתה כי נרשמו מילות גנאי במקום המלצה ו/או אם הוכח כי לא נירשמה מטעם לקוח/ת בית העסק.

כיצד אוכל לפרסם את עסקי באתר "המלצה"?

בעל עסק יוכל לפרסם את עסקו באחת הדרכים הבאות:

 

א. ע"י פתיחת כרטיס עסק חינמי או כרטיס בתשלום כמפורט בטבלת החבילות בדף "רישום עסק חדש" אליו ניתן להיכנס מדף הבית.

הרישום לחבילות מאפשר רישום עצמאי לחלוטין. על אף זאת, ניתן להתקשר עם מח' התמיכה לקבלת עזרה ברישום.

 

ב. ע"י פרסום "באנר" בדף הבית או בדפים הפנימיים - בתאום מול מערכת האתר.

 

ג. ע"י פרסום "פופ אפ" - בתאום מול מערכת האתר.

כיצד ניתן לדעת בוודאות כי המלצה שניתנה על עסק ניתנה אכן ע"י לקוח העסק ולא ע"י אנשים מטעם?.

המלצה על עסק מתקבלת במערכת ומתפרסמת באתר רק לאחר שנציגי האתר מתקשרים אל הממליץ לפי פרטיו כפי שנרשמו באתר (זו הסיבה גם שנדרש להזין טלפון של הממליץ ולא רק דוא"ל שלו). נציגי האתר פונים לממליץ ומודאים ע"י מספר שאלות מבחן את נכונות היותו לקוח העסק. כחלק מהרצון להעלות את רמת האמינות של האתר, בחלק מסוגי העסקים, נדרשת הצגת חשבונית מס' כחובה אשר פרטיה נשמרים חסויים במערכת ואינה מתפרסמת ברבים.

 

הנהלת אתר המלצה שואפת לצמצם ככל הניתן התחזות גורמים מטעם אך ברור שבענף כמו מסעדנות/אוכל, לא תמיד ניתן לבקש חשבונית כי מרבית האנשים לא שומרים אותה וניתן רק לקוות שאכן הממליץ היה במקום.

איכות ההמלצה תעלה ככל שרמת האמינות של צהייה גבוהה. זו תעלה ככל שתוצגנה למשל תמונות או סרטון וידאו מהמקום הכוללות גם את הממליץ או חבריו או בני משפחתו.

האם ניתן להגיש תלונה על עסק?

אתר "המלצה" אינו מיועד להיות "במה" לטיפול בתלונות אזרח כנגד בעל עסק או גוף אחר. לשם כך קיימות "במות אחרות". יחד עם זאת, ניתן לשלוח למערכת "המלצה" תלונה על בעל עסק זה או אחר הרשום כמומלץ באתר (ראה לשונית "תלונה" המופיעה במסך "תגובה להמלצה" הקיימת במסך תחת שם המומלץ).

 

תנאי לטיפול בתלונה הוא הצגת חשבונית מס להוכחת נכונות המתלונן כלקוח העסק.

 

המערכת תקלוט את התלונה ותעבירה ישירות לבעל העסק לקבלת תגובתו ולצורך שיפור השירות בעסקו. התלונה לא תפורסם בפני ציבור הגולשים אך יפורסם בכרטיס העסק כי קיימת תלונה כנגד בעל העסק והיא נמצאת בבדיקת המערכת וזאת עד לתום הבדיקה. במקרה ויימצא כי קיימת הצדקה לתלונה ובעל העסק פעל בניגוד לתנאי אמנת השירות, תינתן לבעל העסק האפשרות להגיע לפשרה. במידה ולא יגיעו הצדדים לפשרה, תפורסם התלונה בדף העסק וכן תישלח אל בעל העסק התראה כי המשך הופעת העסק באתר תהייה על תנאי ובמידה ותתתקבל תלונה נוספת ומוצדקת כנגדו יוסר דף העסק שלו.

 

 

הנהלת האתר אינה מעוניינת בעסק "בעייתי" אך יחד עם זאת, ידוע כי לעסק שיש לו המלצות רבות ואכן אמיתיות, הוא עלול להיפגע שלא בצדק מלקוח שחש קיפוח ולווא דווקא פגיעה ממשית.

 

 

 

מה היא עלות הפרסום באתר "המלצה"?

עלות הפרסום היא למנוי שנתי ומשתנה בהתאם לחבילת הפרסום כמתואר בטבלת החבילות 

שבדף "רישום עסק חדש" אליו ניתן להיכנס מדף הבית.

 

 

לפרסום "באנר" בדף הבית או בדפים הפנימיים או לפרסום "פופ-אפ" יש להתקשר למערכת האתר.

 

מה הוא אופן התשלום?.

אופן התשלום ניתן לביצוע במספר אופנים ובתשלומים:


1. באמצעות כרטיס אשראי ישירות באתר "המלצה" המוגן ומאובטח ע"י תקן dss pci ssl  מורחב מבית טרנזילה סליקה באינטרנט

2. כרטיס אשראי בעיסקה טלפונית

3. המחאות

4. הוראת קבע

 

האם קיימת הגבלה למספר ההמלצות הניתנות לעסק, מוצר או נושא אחר?

אין הגבלה למספר ההמלצות. אפשר להמליץ ככל הניתן וללא הגבלה ובתנאי שכל גולש ימליץ פעם אחת על אותו נושא או בית עסק.

כיצד ניתן לקדם את שם העסק לראש רשימת העסקים.

מיקום שם העסק תלוי במספר ההמלצות שהומלצו עליו ובאיכותן.

איכות ההמלצות נבחנת ע"י שיטת המחשוב המיוחדת של מערכת "המלצה". 

 

איכות המלצה נקבעת עפ"י:

א. רמת הציון שניתן ע"י הממליץ.

ב. רמת הפירוט המילולי בה ובכלל זאת צירוף תמונות ו/או סרטון וידאו.

ג. האם נרשמה ע"י "מומחה" בתחום.

  
כמו כן, ניתן לקדם את בית העסק בדרך של קידום אורגני במנועי החיפוש ללא כל קשר לחבילת הפרסום ומספר ההמלצות הרשומות על בית העסק באתר. יחד עם זאת, ברור שהעלאת מאמרים בתחום העסק, תמונות וסרטוני העסק מהווים חלק מהקידום האורגני.

מה היא "איכות המלצה"?

איכות ההמלצה נגזרת מרמת שביעות הרצון שניתנה לעסק, למוצר ונושא אחר במספר קריטריונים המצוינים בדף ההמלצה. נעשה שקלול להמלצה והיא מקבלת ציון ממוצע.

 

 איכות המלצה נקבעת עפ"י:

א. רמת הציון שניתן ע"י הממליץ.

ב. רמת הפירוט המילולי בה ובכלל זאת צירוף תמונות ו/או סרטון וידאו.

ג. האם נרשמה ע"י "מומחה" בתחום.

האם ניתן להסיר המלצה, ובאלו מקרים?

הסרת המלצה אפשרית במקרים הבאים:

 

מקרה א' – מערכת האתר מזהה רישום מילות גנאי בתיאור המילולי של ההמלצה.

 

מקרה ב' – רושם ההמלצה התחרט בשלב כלשהו על ההרשמה ללא תלות בזמן שעבר מאז רישומה.

האם ניתן להזמין ממערכת "המלצה" בניית אתר אינטרנט תדמיתי לעסק שלי?

מערכת "המלצה" בונה ומתחזקת אתרי אינטרנט ללקוחותיה עפ"י הזמנה ולפי חבילת פרסום.

האם ניתן להסיר בית עסק ממאגר העסקים?

ניתן להסיר בית עסק ממאגר העסקים במקרים הבאים:

 

מקרה א' – בית העסק הפר את אמנת השירות ותנאי השירות לעסקים של אתר "המלצה".

מקרה ב' – כנגד בית העסק מתקבלות תלונות חוזרות ונשנות מאת לקוחותיו ולאחר בדיקה התבררה נכונותן.
מקרה ג' – הובא לידיעת מערכת האתר כי בית העסק מנוהל ללא רישיון עסק או ללא היתר בניה בעודו מחויב בכך מתוקף התקנות לרישוי עסקים וחוק התכנון והבניה ונתקבל אישור על כך מאת הרשויות המוסמכות.