שאלות נפוצות

מה הוא הרעיון העומד מאחורי מיזם המלצה?

הרעיון החל מרגע בו התקבלו בכל תוצאות מנועי החיפוש השונים עשרות ואף מאות שמות בעלי מקצוע לאחר ביצוע חיפוש. השאלה היא מה עושים עם אותן תוצאות?. מתחילים לשאול בני משפחה וחברים את מי מבעלי המקצוע כדאי להעסיק?.

לא עוד. אתר "המלצה" נועד להתגבר על בעיית ההתחבטות סביב שאלה זו ומציע לכל גולש לצמצם את זמן החיפוש במציאת בעל מקצוע טוב ומהימן המומלץ ע"י לקוחותיו. כנ"ל לגבי מוצרים וכל נושא אחר העולה על הדעת.

ההמלצות לבעלי עסקים ניתנות ע"י לקוחותיהם בלבד אשר קיבלו שירות מוכח מבעל המקצוע. מערכת האתר אינה מעורבת בהמלצות אלא עוסקת בבדיקה, באכיפה וביקורת אמיתותן כך שהן אובייקטיביות.

 

בנוסף, מהווה אתר המלצה במה לכל אזרח להמליץ על מוצרים ונושאים שונים. למעשה, כל נושא העולה על הדעת ואשר הגולש מעוניין לשתף את בו את יתר ציבור הגולשים.

 

כחלק משלים לרעיון הבסיסי, סבור הוגה הרעיון כי יש מקום לשפר את השירות הציבורי בארץ. לעודד את עובדי הציבור הטובים ע"י מילה טובה ממקבלי השירות ולהמריץ את אלו שעדיין לא נאמרה מילה בשבחם.

נגזרת מהמיזם הוא מאגר פרטי המוסדות על אגפיהם ומחלקותיהם השונות לרווחת הציבור אשר ייווצר עם רישום ההמלצות.

למי מיועד אתר המלצה?

אתר "המלצה" מיועד לכל אזרח ולכל גיל. האתר מהווה במה לכל אחד המעוניין להמליץ או מחפש המלצה על כל נושא.

אילו סוגים של המלצות ניתן למצוא באתר?

ההמלצות מחולקות לחמש קטגריות ראשיות ואלו הן:

1.בתי עסק והעובדים בעסק.
2.מוצרים.
3.אזרח ממליץ על אזרח (תוכנית א"א).
4.נושא חופשי
5.מוסד ציבורי והעובדים במוסד
 
ובכלל ניתן להמליץ על כל דבר אשר מח האדם מעלה על דעתו ובתנאי שהוא לתועלת הציבור.

מה הוא התנאי לרישום וקליטת המלצה?


כל אחד רשאי להמליץ. תחילה, יש להירשם לאתר ורק לאחר מכן ניתן למלא את פרטי ההמלצה כמופיע בטופס ההמלצה כולל פרטים מזהים לצורך אימות ע"י מבקר פנימי של האתר

מה הוא התנאי לפרסומה של המלצה ולאחר כמה זמן היא מתפרסמת באתר?

1.בהמלצה על בית עסק:
מכילה רק את פרטי העסק והיישוב בו הוא נמצא (צורת הפרסום של שם העסק ללא תשלום).
לאחר קליטת ההמלצה היא עוברת ביקורת אמיתות של מבקר האתר ולאחר מכן היא מתפרסמת. בחבילת חינם, רשאית מערכת האתר שלא להציג את תוכן ההמלצה אלא בציון קיומה בלבד.
 
2.ביתר ההמלצות:
מיד עם שליחת ההמלצה.
 
המלצה תוסר ע"י מערכת האתר עם יובא לידיעתה כי נרשמו מילות גנאי במקום המלצה ו/או אם הוכח כי לא נירשמה מטעם לקוח/ת בית העסק.

כיצד אוכל לפרסם את עסקי באתר "המלצה"?

בעל עסק יוכל לפרסם את עסקו אך ורק אם קיימת לגביו המלצה מלקוחותיו. ניתן לפרסם עסק החל מההמלצה הראשונה שנתרשם ותאומת ע"י מערכת אתר "המלצה".

כיצד ניתן לדעת בוודאות כי המלצה שניתנה לעסק ניתנה אכן ע"י לקוח העסק ולא ע"י אנשים מטעם?.

1.המלצה מתקבלת במערכת ומתפרסמת באתר רק לאחר שמוסר ההמלצה מזדהה בפרטיו המלאים כולל מס' תעודת זהות ומספר חשבונית/קבלה המראה כי אכן הוא לקוח העסק. מס' תעודת הזהות ומס' החשבונית/קבלה נקלטים, נשארים חסויים במערכת ואינם מתפרסמים ברבים.
2.למערכת "המלצה" מחלקת בקרה הכוללת מבקר פנימי אשר תפקידו לאמת מדגמית את פרטי הממליצים ומבקש מבעל העסק לשלוח אליו העתק מחשבונית המס שצוינה בהמלצה. ללא המצאת חשבונית המס מוסרת ההמלצה מן האתר.

האם ניתן להתלונן על בעל עסק?

אתר "המלצה" אינו מיועד להיות "במה" לטיפול בתלונות אזרח כנגד בעל עסק או גוף אחר. לשם כך קיימות "במות אחרות". יחד עם זאת, ניתן לשלוח למערכת "המלצה" תלונה על בעל עסק זה או אחר הרשום כמומלץ באתר (ראה לשונית "תלונה" המופיעה במסך "תגובה להמלצה" הקיימת במסך תחת שם המומלץ.
המערכת תקלוט את התלונה ותעבירה ישירות לבעל העסק לקבלת תגובתו ולצורך שיפור השירות בעסקו. התלונה לא תתפרסם בפני ציבור הגולשים.
בעל עסק אשר תתקבלנה כנגדו מספר תלונות בלתי סביר (לפי מדד המערכת) יידרש להמציא
ללא דיחוי, הסבר על כל התלונות שנרשמו כנגדו. מבקר המערכת רשאי להחליט על הסרת
מינויו ממערכת "המלצה" כמצוין בסעיף 000 בעניין "הסרת המלצה" בתקנון תנאי השימוש
של האתר

מה היא עלות הפרסום באתר "המלצה" ?

עלות הפרסום היא למנוי שנתי ומשתנה בהתאם למספר הקטגוריות בו מפורסם העסק ולמספר אפיקי הפרסום הקיימים כמפורט להלן:
1.פרסום פרטי העסק בלבד.
2.קישור לבית העסק מתוך ההמלצה.
3.פרסום "מודעות קישור" עפ"י מספר מילות קישור (Adwared).
4.באנרים.
5.פרסום מוגדל ובולט, קיימים מספר גדלים.
 
ניתן להתקשר עם המערכת למח' שירות לקוחות (לבצע קישור) לשם קבלת הצעת מחיר או להזמין נציג מכירות שיגיע לבית העסק.

מה הוא אופן התשלום?.

אופן התשלום ניתן לביצוע במספר אופנים ובתשלומים:
1.באמצעות כרטיס אשראי ישירות באתר "המלצה" המוגן ומאובטח ע"י מערכת ___.
2.ע"י כרטיס אשראי, המחאות, מזומנים והוראת קבע באמצעות סוכן מכירות שיגיע לעסק.

האם קיימת הגבלה למספר ההמלצות הניתנות לעסק, מוצר או נושא אחר?

אין הגבלה למספר ההמלצות. אפשר להמליץ ככל הניתן וללא הגבלה ובתנאי שכל גולש ימליץ פעם אחת על אותו נושא או בית עסק.

כיצד ניתן לקדם את שם העסק לראש רשימת העסקים.

מיקום שם העסק תלוי במספר ההמלצות שהומלצו עליו ובאיכותן. איכות ההמלצות נבחנת ע"י שיטת המחשוב המיוחדת של מערכת "המלצה". דירוג העסקים יופיע בדפי התוצאות.
 
כמו כן, ניתן לקדם את בית העסק באחת מחבילות הפרסום ללא קשר להופעה בדף תוצאות הפרסום

מה היא "איכות המלצה"?

איכות ההמלצה נגזרת מרמת שביעות הרצון שניתנה לעסק, למוצר ונושא אחר במספר קריטריונים המצוינים בדף ההמלצה. נעשה שקלול להמלצה והיא מקבלת ציון ממוצע.

האם ניתן להגיש תלונה נגד עסק?

אתר "המלצה" לא הוקם לשם טיפול בתלונות, אולם ניתן לרשום גם תלונות כנגד בעל עסק. תלונה אינה מתפרסמת באתר "המלצה" אלא נרשמת במערכת ונאגרת ב"תיק העסק". מערכת "המלצה" רשאית להתריע בפני בית העסק על התלונות שהתקבלו. פרטים מזהים של המתלונן נשארים המערכת "המלצה" ורק תוכן התלונה מועבר לבעל העסק לשם שיפור השירות.
מערכת "המלצה" אינה מהווה מוסד לטיפול בתלונות.

האם ניתן להסיר המלצה, ובאלו מקרים?

הסרת המלצה אפשרית במקרים הבאים:
1.בהמלצה על בית עסק:
 מקרה א' - אם התגלה כי כנגד בית עסק המפורסם באתר מתקבלות לעתים קרובות גם תלונות  חוזרות ונשנות מאת  

לקוחותיו ולאחר בדיקה התבררה נכונותן.
 
מקרה ב' - כנגד בית העסק התקבלו תלונות מטעם רשויות כגון: משרד הבריאות, המשרד  לאיכות הסביבה, המחלקה לרישוי עסקים ברשות המקומית וכיוצ"ב.
 
מקרה ג' - גולש רשאי להסיר המלצתו מתוך ה"כרטיס האישי" לאחר תאום עם מערכת האתר.
 
2.ביתר ההמלצות:  גולש רשאי להסיר המלצתו מתוך ה"כרטיס האישי" ללא צורך בתאום ואישור מערכת
האתר.
 
3.המלצה תוסר ע"י מערכת האתר עם יובא לידיעתה כי נרשמו מילות גנאי במקום המלצה.

האם ניתן להזמין ממערכת "המלצה" בניית אתר אינטרנט תדמיתי לעסק שלי?

מערכת "המלצה" בונה ומתחזקת אתרי אינטרנט ללקוחותיה עפ"י הזמנה ולפי חבילת פרסום.