5 יתרונות של שימוש בשירותי חברת קידום אתרים בגוגל

אם אתם מנהלים עסק או חברה, כדאי לכם לקרוא מאמר זה. קידום אתרים בגוגל יכול לעזור לכם לשפר את הדירוג של אתר החברה שלכם בתוצאות מנועי החיפוש של גוגל – בקלות וביעילות. יש לכך פוטנציאל להשפיע ברמה משמעותית על המטרות החשובות של העסק שלכם, כמו גם הגדלת הלידים, היקף המכירות והגברת התודעה של מעגלי לקוחות רבים יותר.

קידום אתרים מתמקד במשיכה של לקוחות אליכם, ולא להיפך.

קידום אתרים אורגני מתמקד ביכולת שלכם להוות מוקד אטרקטיבי עבור לקוחות שיחפשו את נותן השירות הטוב ביותר עבורם. אסטרטגיה זו בנויה על האופן בו מחפשים אנשים לרכוש שירות או מוצר – כמובן, דרך רשת האינטרנט, וביתר פירוט – מנועי החיפוש. תנו להם להגיע אליכם במקום שאתם תפנו אליהם דרך פרסומות מעצבנות שהם קרוב לוודאי יריצו וינסו להתעלם מהם.

אחד מהיתרונות הגדולים של קידום אתרים בימינו זה שמדובר באסטרטגיית שיווק "נכנס" ולא "יוצא", בניגוד לערוצי פרסום מסורתיים, הנחשבים "פרסום יוצא" הכוללים פנייה ישירה וברורה אל קהל גדול וכללי של צרכנים, בין אם הם מעוניינים לשמוע מכם או לא. שיטות אלו נפוצות בעיקר בטלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות למיניהם. מתוך הקהל הגדול שנחשף למודעת הפרסום, רק חלק קטן מאוד יפנה אל יצירת קשר, בעוד ששיטת שיווק "נכנסת" מושכת אליה הרבה יותר לקוחות שמעוניינים בכם.

 

אתם לא באמת משלמים עבור מודעות בשיטה זו עבור המודעות

דירוג אורגני בגוגל מבוסס לחלוטין על מה שהאלגוריתם קובע כתוצאות הרלוונטיות ביותר עבור השאילתה של הלקוח. המשמעות של זה היא שברגע שהאלגוריתם החליט להפנות משתמשים ספציפית אל האתר שלכם, הוא ימשיך להציג אותו וליצור תנועה לאתר במשך חודשים מבלי שתצטרכו להשקיע יותר מדי.

 

קידום אתרים מקבל יותר חשיפה מאשר מודעות PPC

מודעות על פי לחיצה PPC (pay per click) היו רלוונטיות בעיקר לעבר. אנשים היום סומכים יותר על מה שהם מחפשים בגוגל מאשר מודעה חדשה שמופיעה להם במייל או באתר מדיה כלשהו.

 

קידום אתרים מציע החזר על ההשקעה

בעת הערכה חכמה של דרכים לשיווק בערוצים דיגיטליים, החזר על ההשקעה הוא לרוב השיקול שעומד בראש סדר העדיפויות. בעוד שתוצאות שיווק אתרים לוקחות זמן, אסטרטגיה טובה מספקת החזר על ההשקעה הולם במיוחד, בסופו של דבר.

 

קידום אתרים משפר את האמינות והאמון של המשתמשים בכם

אדם שמקבל הודעה פרסומית באימייל, באתר אינטרנט או בשלט חוצות, חושב פעמיים אם זה אכן אמין ואם כדאי לרכוש את השירותים או המוצר. לעומת זאת, אנשים סומכים מאוד על גוגל ועל התוצאות הראשונות שהוא מוצא עבורם. אנשים תופסים את מנוע החיפוש גוגל למנוע החיפוש הכי אמין והכי מדויק שאפשר, כמעט על כל שאלה הוא עונה במהירות בלתי נתפסת. הופעה בעמוד תוצאות החיפוש הראשון של גוגל מעלה את היוקרה שלכם ואת האמינות שהחברה שלכם משדרת.

 

הכתבה בשיתוף SEO co חברה לקידום אתרים בגוגל

 

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר