כתיבת תוכן לאתרים

בעלי עסקים שמתחזקים אתר אינטרנט לצורכי שיווק וקידום המוצרים והשירותים שלהם, חייבים להעשיר את האתר בתוכן איכותי, אותנטי ומקורי. כתיבת תוכן לאתרים הוא תחום שמחייב ידע מגוון, דיוק רב, מקוריות וחדשנות, הן מבחינת אופי התכנים והן בהגשה שלהם. כדי שהתוכן באתר יהיה איכותי עליו לפנות לקהל היעד הרלוונטי, להציע פתרון לבעיות שלו, חווית משתמש איכותית ולכלול מיקרו קופי ששם דגש על התכנים בממשקי האתר השונים: כפתורים, הודעות, כותרות, הנעה לפעולה וכל מה שמרכיב את חווית המבקרים באתר מקצה לקצה. 

 

אחד הכללים החשובים ביותר הנוגעים לכתיבת תוכן לאתרים, הוא שמירה על מקוריות.  התכנים חייבים להיות מקוריים ולא מועתקים שכן מלבד העובדה שהתכנים שיוצגו באתר יפגעו באמינות שלכם בעיניי הלקוחות הפוטנציאליים, הדבר יפגע קשות בקידום האתר ע"י גוגל. כל תוכן מועתק ולא מקורי, לא יקודם באמצעות גוגל ולא יתברג במקומות הראשונים בתהליך החיפוש, וזה כמובן יהווה פגיעה כלכלית קשה לעסק.

כתיבת תוכן שיווקי לאתרים

תוכן שיווקי הינו תוכן אשר מטרתו לקדם מוצר, שירות, לחזק את תדמית העסק וכדומה. מדובר על תכנים שנכתבים באוריינטציה  שיווקית שמטרתה להניע את הגולשים לפעולה. כלומר, המטרה של הכתיבה השיווקית היא למשוך את הקוראים לרכוש את המוצר או השירות שבעל העסק מעוניין לקדם, או כל אג׳נדה עסקית אחרת שרלוונטית למשפך השיווקי של העסק. אפשר להתייחס לכתיבה שיווקית כסוג של מכירה מוקדמת של אותו מוצר או שירות, שמטרתה ל׳בשל׳ את הגולשים, לגרום להם להתעניין במוצרים ולהניע אותם לרצות לרכוש אותם כמה שיותר מהר, עם כמה שפחות הפרעות והתלבטויות בדרך.  

כתיבת בלוג 

אחד הרכיבים האפקטיביים ביותר שכדאי לשלב באתר, הוא בלוג. הבלוג יעזור לבסס אתכם כאותוריטה מקצועית וכמומחים בתחומכם, לתת מענה לחסמים והתלבטויות שכיחים ולפרק התנגדויות בצורה טבעית, מפורטת ובגובה העיניים. בנוסף לכל הטוב הזה הבלוג יעזור לכם לקדם את האתר במנוע החיפוש של גוגל, למקמו כמה שיותר גבוה בדירוג ובכך להשיג כמה שיותר לקוחות שירכשו את המוצר או השירות שאתם מקדמים.

 

תכנים הנכתבים לבלוג נכתבים בהתאם לחוקיות מסוימת כאשר לאורך הטקסט כולו, יש להטמין מילות מפתח שנבחרו בקפידה אחרי מחקר מקיף שבדק ומצא כי אלה אכן המילים אשר יקדמו את האתר באופן היעיל ביותר. רצוי לשלב כמה שיותר מילות מפתח בתכנים, באופן הטבעי ביותר שיאפשר הרמוניה וזרימה טבעית של התוכן.

 

כתיבת תוכן לאתרים היא חלק מאסטרטגיית התוכן של העסק שלכם, וככזו, היא לא עומדת בפני עצמה וצריכה להעצים ולדבר באותה השפה של יתר הנכסים הדיגיטליים שלכם. עם זאת, אחרי כל הטכניקה, בסוף האתגר האמיתי שלכם ומה שיביא את הלקוחות שלכם, הוא תוכן מעניין, איכותי ומקורי שמציע ערך אמיתי ללקוחות שלכם ומדבר את אסטרטגיית המותג שלכם.

 

 

המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ