חשיבות כרטיסי ביקור מודפסים - הם עדיין לא אבדו מהעולם

חשיבות כרטיסי ביקור מודפסיםאם אין לכם זמן להציג את עצמכם כראוי כרטיסי הביקור יעשו את העבודה וייתנו לאנשים את כל המידע עליכם במדויק. זאת הדרך לגרום לאנשים להכיר אתכם בקלות

 

כשמנסים להסביר לאנשים עד כמה חשוב הרושם הראשוני ועד כמה חשוב להציג את עצמכם כראוי ולהשאיר פרטי קשר, נותנים כדוגמה אקטואלית את נאום המעלית. נאום המעלית הוא הנאום שתרצו לנאום במשך השניות שבהן תשהו במעלית עם האדם הכי חשוב לתכניות שלכם, המשקיע העתידי במיזם שלכם, או זה שאמור לקבל אתכם לעבודה ורק הוא מחליט על עתידכם.

 

חשבו על הרגע המשמעותי ביותר בקריירה שלכם, רגע אידיאלי שבו תוכלו להגשים חלום שעליו עבדתם כל החיים. מה הייתם אומרים לו? האם אתם כבר יודעים לנסח את הרעיון שלכם למיזם חדש בכמה משפטים מבריקים שימשכו תשומת לב ויגרמו לאותו משקיע לרצות להמשיך לדבר אתכם? ואם זהו מעסיק פוטנציאלי, האם אתם יודעים כיצד לגרום לו להעדיף אתכם מכל שאר המועמדים?

 

לכל זה נוספת סוגיה חשובה של זמינות – אם הצלחתם לומר לאנשים חשובים אלה כל מה שרציתם לומר על עצמכם, איך תוודאו שהם זוכרים את שמכם ויודעים איך ליצור אתכם קשר? נניח שיש לכם רק טלפון, ברור שלא יהיה לכם זמן להתחיל לשלוח להם מסרון וסביר להניח שלא ייתנו לכם את מספר הטלפון שלהם. זה גם לא פתרון אלגנטי במיוחד. חשבו על הרגע הזה ותבינו למה בכל מקרה אתם זקוקים יותר מכל כרטיס ביקור מודפס, כמו פעם. כרטיס ביקור בצורה המסורתית והשמרנית הוא זמין ואינו זקוק למכשירים כדי שמישהו אחר יראה אותו. פשוט לשלוף כרטיס ולתת.

 

למה כל כך חשוב להחזיק כרטיס ביקור מודפס?

הדבר הראשון שאומרים לכל אדם שרוצה להיות עצמאי הוא להוציא כרטיס ביקור. הסיבות לכך רבות ומגוונות כמספר העיצובים והכיתובים עליהם. הסיבה החשובה ביותר היא שכרטיס ביקור הוא תעודת הזהות העסקית הכי מדויקת שלכם, שנמצאת בידיכם ונשלפת בכל פעם שמישהו מבקש לדעת מי אתם. כרטיס הביקור מציג אתכם בתמציתיות ובענייניות, ונותן לצד השני מידע חיוני שכולל גם פרטים כיצד ליצור אתכם קשר.

 

יש אין ספור הזדמנויות לעשות נטוורקינג או להכיר אנשים שיכולים לעזור או שיש להם פוטנציאל להפוך ללקוחות או לשותפים עסקיים. יש מעט הזדמנויות לעשות רושם מקצועי טוב הודות לדרך שבה אתם מציגים את עצמכם. מי שאינו מתייחס אל עצמו כראוי לקבל הזדמנות ומתכונן אליה, גם לא יקבל אותה. במקרה כזה, למה לטרוח בכלל להיות עצמאי ולהקים עסק? לא מומלץ לסמוך על מכשירים דיגיטליים בלבד אלא להשתמש בהם כגיבוי לדבר האמיתי.

מה כרטיס הביקור שעיצבתם אומר עליכם?

לאחר שהשתכנעתם שכרטיס ביקור עשוי להיות האמצעי שיביא לכם לקוחות והצעות מעניינות, חשוב לדבר על צורת ההגשה והעיצוב שלו. כרטיס שמוגש בנימוס וברצון ייענה תמיד בגישה אוהדת, ולכן הגישו אותו בגישה מזמינה ובפתיחות. לכרטיס שנותנים בכוונה מלאה לשמור על קשר יש יותר סיכוי שיתייחסו אליו ברצינות ויחזירו לכם טלפון או אימייל.

 

העיצוב עצמו יכול להיות מעוצב לפי הטעם והסגנון שלכם, כמובן, אבל זכרו שיותר מדי אישיות בעיצוב עלולה לא לשרת אתכם. למטרת עצוב לוקחים בחשבון את הנישה המקצועית שלכם, את מה שמקובל בה, ואת הדרך שלכם להביע את עצמכם מבלי להחמיץ אף פרט חיוני. בכל מקרה, לא משנה איזה עיצוב תבחרו, אל תשכחו לעולם את הפרטים החשובים ביותר שהם שמכם, מי אתם, מספר הטלפון שלכם והאימייל שלכם.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פרסום עסקים חינם

 

טיפים לעסקים

 

פרסום עסקים

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים