Microsoft crm

אחד מעמודי התווך החזקים ביותר של חברות בכל הגדלים ובכל העולם הוא הלקוחות שלה. בכדי לשמור עליהם ולהרחיב את המאגר עוד ועוד, מסתייעות החברות במערכת Microsoft crm מתקדמת שמטרתה לנהל את מערכת היחסים שבין הלקוחות לחברה. עם השנים נוספו פיצ'רים נוספים המאפשרים להתאים את המערכת גם לשאר המחלקות בחברה, בכדי ליצור מערכת-על המאגדת בתוכה את כל המידע החשוב להצלחת העסק – ליצירת תמונת מצב מפורטת וברורה גם בנושאים שלא תמיד קשורים ישירות ללקוחות, אלא לספקים, עובדים חדשים, רכש ועוד. 

 

Microsoft crm – מסייעת לכל הגורמים השונים בעסק

לא רק שתוכנת Microsoft crm מחוברת ישירות לממשק של מייקרוסופט (כפי ששמה מעיד) והופכת את העבודה לפשוטה יותר, היא גם יעילה מאוד לכל הגורמים הבונים את העסק:

  • מחלקת מכירות – אנשי המכירות יוכלו להיעזר במערכת ה- CRM בכדי לקבל תמונה רחבה יותר של מערך המכירות; מי מגיע לאילו הישגים, מי מצליח לכבוש את היעדים, האזנה לשיחות של המוקדנים והבנה טובה יותר של המצב בשטח בהתאם לקמפיינים והמבצעים שהחברה מציעה ללקוחות. בנוסף, תהליך המכירה עצמו יתייעל מכיוון שהעובדים יבזבזו פחות זמן על נתונים, יוכלו להפיק מידע על הלקוח במהירות ולטפל ביעילות במקרה הספציפי.
  • מחלקת השיווק – שיווק הוא אחד הגורמים הדינמיים ביותר בארגון, מטרתו לשמור על הגחלת ועל העניין של הלקוחות בחברה. באמצעות הנתונים שהמערכת מציגה, יוכלו מנהלי השיווק ליצור תכניות פעולה שהלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים לא יוכלו להתנגד להן. 
  • מחלקת שירות הלקוחות – נכנסה תלונה? לקוח ביצע הזמנה שעדיין לא הגיעה? מחלקת שירות הלקוחות תוכל לעקוב אחר כל הפניות שנכנסות למערכת מעל המקורות השונים, לנתב אותן למחלקה הרלוונטית או לנסות לפתור את הבעיה בעצמם. הכל מתנקז לכדי מערכת אחת המהווה ממשק בין כל המחלקות בחברה. 
  • משאבי אנוש, רכש ומחלקות אחרות – מחלקות אלו יוכלו לעקוב ביתר קלות אחר סטטוס מול שותפים וספקים, תהליכי גיוס עובדים החל מרגע הגעתם לראיון ועד שילובם במערכת, ניהול לוחות זמנים, השוואה בין ספקים וניהול שרשרת האספקה, ועוד. מחלקות אלו נעזרות לא מעט בדוח"ות ומסמכים שונים שלא מתוך התוכנה עצמה, כך שמערכת Microsoft crm תחסוך להם העתק-הדבק מיותר ותאפשר להם לשלוף את כל הנתונים, הדוח"ות והטבלאות מתוכה, כייצוא של נתונים לתוך תוכנת מייקרוסופט המבוקשת באותו רגע.

יעילה לכל תחום

היופי במערכת Microsoft crm היא שניתן להתאים אותה לכל עסק בכל תחום וענף ברחבי העולם; CRM לבתי מלון, מערכת CRM נדל"ן ועוד רבים. כדי ליצור את התוכנה הטובה ביותר, עליכם לעבוד בשיתוף פעולה מלא מול החברה שבחרתם שתטמיע את המערכת אצלכם בעסק; שקפו להם את התהליכים במקום, את חלוקת תחומי האחריות, איך הייתם רוצים שהמידע יוצג, ופרטים נוספים שחשובים לכם.