CRM תוכנה

כל חברה כיום כבר יודעת שאחד מעמודי התווך שלה, הם הלקוחות. הדבר נכון גם (אפשר לומר, בעיקר) לחברות והארגונים הבינלאומיים הגדולים בעולם, כשבפועל מדובר בכל בעל עסק. כדי לשמור על הלקוחות הקיימים ולהרחיב את המאגר, מטמיעות החברות CRM תוכנה שהינה מתקדמת ביותר ומטרתה לנהל את כל נושא התקשורת ומערכת היחסים שבין החברה ללקוחותיה.

מערכת ה-CRM מותאמת לכל חברה והצרכים האישיים שלה, ותוכל לסייע בקלות גם לתאגידים בינלאומיים עצומים וגם לעסקים קטנים. שהרי כיום, בני האדם חשדנים יותר ומעוניינים במוצרים ושירותים אמינים ביותר.

 

CRM תוכנה המשמרת את הנכס החשוב ביותר לחברה

בתי עסק שמזמינים את מערכת היחסים עם הלקוחות, מועדים לכשלון בעתיד. למשוך לקוחות חדשים הינה משימה חשובה לא פחות, אך עלותה גבוהה יותר מעלות שימור לקוחות קיימים. וכשמדובר בעלות, הדבר חשוב מאוד עבור בעלי העסקים. CRM תוכנה שלא רק תסייע לכם להשיג את המטרה הזו, היא גם תעניק לכם יתרון בתחומים נוספים הקשורים למערכת היחסים שלכם עם הלקוח:

 

  • לתעד את תהליך ההזמנה – תוכנת ה- CRM מאפשרת לכם לעקוב אחר רכישות של השירות או המווצר שלכם. תוכלו לשלוף את סטטוס ההזמנה, לבדוק מה הוא הזמין וכך ליצור טרגוט. תוכלו גם לעקוב אחר הלקוח בעתיד ולפנות אליו במידה ואתם שמים לב שלא התבצעה לאחרונה הזמנה על ידו. מי יודע, אולי אתם עומדים לפתור מקרה של אי שביעות רצון?

  • ואפרופו שביעות רצון – התוכנה גם מאפשרת לתעד את כל התקשורת אל מול הלקוח. החל מהפנייה הראשונה, פניות שהתקבלו בהמשך מהלקוח וממכם אל הלקוח, פגישות שהתקיימו עמו, עסקאות שנסגרו ועוד. עובדה זו מאפשרת לחברה להבין עד כמה הלקוח שבע רצון (אם בכלל) ולנקוט בצעדים נדרשים בהתאם לסיטואציה. 

  • העמקת מערכת היחסים הקיימת בין הלקוח לחברה – כיום, הלקוחות מעוניינים במערכת יחסים אישית הרבה יותר. כדי להרגיש מיוחדים, כדי שהחברה תוכיח שהמוצרים או השירותים שלה שווים רכישה, וכי היא באמת מעוניינת באמונו של הלקוח. CRM תוכנה המאפשרת בדיוק את זה – חיזוק הקשר עם הלקוח. תיעוד פרטים כדוגמת העדפות אישיות של המוצרים או השירותים של החברה, תאריך יום ההולדת של הלקוח, ועוד רבים. כשהלקוח מרגיש שלחברה באמת אכפת ממנו, הוא רואה בעצמו הרבה יותר מרק, כאמור, לקוח. 

איך כל זה ישפיע על החברה שלי?

בואו נדבר קצת על התוכנה עצמה. CRM הינם ראשי התיבות של המושג Costumer Relationship Management. בעברית, ניהול קשרי לקוחות. CRM תוכנה שנוצרה למטרה זו וזו בלבד, כאשר עם הזמן היא תוכל לעבור שכלולים ושדרוגים בהתאם לצרכים והדרישות של הלקוחות שלכם, שמשנים גם את הצרכים והדרישות של החברה מהתוכנה החדשה שהטמיעה. כאשר תתאימו את עצמכם ללקוחות ותעמדו בציפיות שלהם, הם יישארו נאמנים לכם. וזו ההשפעה החיובית ביותר שאתם יכולים ליהנות ממנה.