חוגגים בר מצווה בכותל? טיפים לבחירת עוגה מעוצבת לאירוע שלכם

 

 עוגות בר מצווה מעוצבות וכשרות בירושלים והסביבהבמהלך השנים יותר ויותר משפחות יהודיות מכל העולם ובפרט מישראל, בוחרות לחגוג בר מצווה לילדים שלהם בכותל המערבי בירושלים. מאז שחרור ירושלים בשנת 67, הכותל המערבי נחשב ל"בית הכנסת הגדול" אליו מגיעים מכל העולם בשביל להתפלל ובפרט בשביל לחגוג בר מצוות לילדים שהגיעו לגיל 13. לשם כך דואגים לארגן את כל הדברים הנדרשים, בין היתר גם עוגות בר מצווה מעוצבות.

 

תחום האירועים באופן כללי השתנה והשתכלל עם השנים. בפרט אירועי בר מצווה אשר הפכו להיות הרבה יותר גדולים, יוקרתיים ומיוחדים. משפחות משקיעות הרבה מאוד כסף וזמן בתכנון ובארגון. זה בא לידי ביטוי לא  רק בכך שהאירוע נערך בכותל המערבי אלא גם בעובדה שהן שוכרות עבורו אנשי מקצוע וספקים שונים שיעזרו בתהליך הארגון ויספקו את המוצרים והשירותים הטובים ביותר.

 

אחד מאותם מוצרים, היא עוגה מעוצבת יפה, מרשימה וטעימה, אשר יהיה אפשר להגיש לאורחים אשר יגיעו לאירוע. אפשר למצוא היום קטלוג עשיר של עוגות בר מצווה מעוצבות, בשלל עיצובים, עם שלל מרכיבים ובטעמים שונים.

איך בוחרים עוגות מעוצבות לבר מצווה?

לפני שנציג מספר טיפים לבחירה של עוגות מעוצבות לבר מצווה, חשוב להבהיר שזה מעט שונה מאשר בחירה והזמנה של עוגות מעוצבות לכל סוג של יום הולדת אחר לילדים. למשל, במקרה זה יהיה נכון אם ההורים ישתפו את חתן השמחה בתהליך הבחירה וכמובן יבחרו עוגה שהוא מעוניין בה. אין טעם להזמין עוגה שהוא לא ירצה לקבל ולא משקפת את רצונותיו.

כמו כן, מאחר ומדובר באירוע שמרבית האורחים או חלק משמעותי ממנו הם ילדים, אזי שהעוגה צריכה להיות מותאמת לדברים שהם אוהבים ומתחברים אליהם. אין טעם להזמין עוגה שהילדים לא ייהנו ממנה. לכן היא יכולה להיות מעוצבת בצורה יפה ומרשימה, אבל מבחינת טעמים רצוי שהיא תהיה יחסית פשוטה, סטנדרטית, טעמים שהילדים יכירו ויאהבו ולא דברים "מורכבים מדי". למשל, היא יכולה להכיל שוקולד, קוקוס, ריבת חלב, חלווה, קרמל.

 

נקודה נוספת שאנחנו צריכים לזכור, ילדים אוהבים מתוק, מצד שני, לא נרצה שהם יעמיסו על עצמם יותר מדי. לכן נחפש עוגות טעימות ומתוקות אך ברמה סבירה. בוודאי אם יש עוד דברים שנרצה להציע להם במהלך האירוע.

 

מעבר לכך, הטיפ החשוב ביותר הוא לבחור עוגה מעוצבת בצורה יפה ומרשימה, באופן שיתאים למה שהילד מעוניין. אפשר למצוא שלל דוגמאות של עיצובים עבור עוגות בר מצווה. אלו יכולים להיות עיצובים שקשורים לתרבות הפופ, תרבות הספורט, עולם המכוניות, גיבורי על ועוד. צריך לדעת מה הילד אוהב ומה יכול לדבר אליו. כמו שציינו, רצוי מאוד לשתף אותו בתהליך הבחירה.

 

לפני שבוחרים עוגה כזו או אחרת, יהיה נכון גם לבחון אופציות שונות, לקבל המלצות וחוות דעת על מעצבים ומעצבות, ולוודא שאיכות העיצוב היא כמו איכות הטעם. שני הדברים חייבים לבוא ביחד ולא יכולים לבוא אחד על חשבון השני. מעבר לכך, יש לוודא שהעוגה מכילה מרכיבים שכולם יכולים לאכול מהם ללא שום בעיה.

מה חשוב לזכור כשרוכשים עוגה מעוצבת לבר מצווה בכותל

מעבר לשאלה איך בוחרים עוגה מעוצבת לבר מצווה, יש להתייחס ספציפית לעובדה שהאירוע נערך בכותל המערבי, במקום פתוח, מתחת לכיפת השמיים. זה חשוב מאחר, ולפני שלוקחים את העוגה, יש לוודא שהאריזה אטומה היטב, יש לוודא שהיא לא תיהרס במהלך הנסיעה ובוודאי לא בזמן הטקס עד שיתחילו לאכול ממנה.

 

יש לוודא שניתן לשמר את העוגה בצורה טובה, כך שהיא לא תיהרס עד מועד האירוע. בעיקרון, יהיה נכון להזמין את העיצוב של העוגה מספר שבועות לפני האירוע, ולקחת אותה מבעל או בעלת המקצוע, מספר ימים ואולי אפילו יום לפני האירוע. חשוב להכין את כל הדברים הנדרשים בשביל שיהיה ניתן לנייד אותה אל הכותל בצורה נוחה ובטוחה.

 

מחפשים עוגות בר מצווה במרכז הארץ? עוגה לחגיגות בר מצווה בכותל?

הרשו לנו להכיר לכם את Inbal's Sweet Art המתוקים של ענבל

קונדיטורית ומעצבת עוגות חתונה כשרות בעיצובים מרהיבים עם משלוח לכל הארץ, עוגות מעוצבות בירושלים והסביבה לאירועים שונים וימי הולדת בירושלים והמרכז, שולחן מתוקים כשר לאירועים, עוגות בר מצווה מעוצבות, עוגות בת מצווה מעוצבות, קינוחים אישיים בעיצוב ייחודי, מתנות מתוקות ועוד...

https://www.inbalcakes.com/

 

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר