צמחי מרפא - שמנים חובה בכל בית

בכל בית חשוב מאוד שיהיה צמחי מרפא ושמנים אתריים כחלק מארון התרופות המתאימים לשחרור שרירים תפוסים,חיזוק מערכת חיסון,קשיי הירדמות בלילה מבוגרים וילדים.

נקעים,נקעים חוזרים,כאבי שרירים,כאבי מפרקים,חבורות,קרסול נפוח,פטריות,בצקות,צינון,טיהור הבית,כוויות,הורדת מתח ואף שיפור במצב הרוח ניתן להשתמש בצמחי מרפא ושמנים אתריים בהרחה במבער,בעיסוי עצמי מבן/בת הזוג,שימוש באמבטייה,קומפרסים קרים/חמים למצבים של פציעות בקרסול וכף הרגל.

 

ניר חוכיימה עיסוי רפואי

            ניר חוכיימה עיסוי רפואי טיפול ושיקום כאבים  כרוניים

 

"אנשים אשר משתמשים בצמחי מרפא באופן  קבוע חולים פחות ואם כבר חולים את ההתאוששות של מהירה מאוד."

ניר חוכיימה מעסה רפואי בשרון מסביר על חשיבותם של צמחי מרפא בביתכם.

טיפול בנקעים /נקעים חוזרים

נקע הוא פציעה בפרק שהרצועה התומכת בו נפגעה,טיפול בנקעים לעולם לא יהיה בעיסוי,שמנים לבנדר או קמומיל יקטינו את הנפיחות,חשוב לתת לפרק הפגוע מנוחה וקשירתו בתחבושת אלסטית,כדי לתת תמיכה שהרצועה תירפא.

הפרקים אשר נפגעים:פרקי הידיים והמרפקים אנשים אשר עובדים שעות מול מחשב,עבודת ידיים מאומצת ,הרמת משקלים כבדים,גם תופרות מפגעות בפרקי הידיים.

הנחת רטיות חמות וקרות הינה דרך מצוינת לטיפול בנקעים במצבים שאין אפשרות לעשות מסג רפואי

הכנה רטייה קרה

מלאו קערה במים קרים טפטפו 2 טיפות מכל  שמן אתרי,שמן לבנדר, קמומיל,שמן תרזה המשכך כאבים.

קחו חתיכת בד סופג נקייה טבלו במיים  מספר פעמים כך שהבד יספוג את הצמחי מרפא ויצוף במים סחטו את הבד ממים  עודפים והניחו על האזור הפגוע

ניתן להצמיד את הרטייה לקרסוליים,ברכיים,פרקי הידיים ומרפקים.

שמנים הטובים לטיפול הם הקמומיל הגרמני ושמן תרזה שימוש ברטיות קרות

רטיות קרות -  הקלה על כאב חד ועזקה ראשונה לטיפול בנקעים

רטיות חמות – טיפול בכאבים כרוניים דוגמת דלקות,דלקות כתף

 

הרבה פעמים אנשים מגיעים למצבים שהם מקבלים מכה,נופלים והרגל מתנפחת או ישנו נקע,נקע חוזר זהו מצב אשר מסאז אינו מאפשר מצב לטיפול. ישנם שמנים אשר עוזרים בקומפרסים להוריד את הנפיחות בדרך קלה ונעימה ומורידים את הכאב והנפיחות באזור הפגוע .

צמחי מרפא חשובים שיהיו לנו בהישג יד קל וחומר אם הם יכולים לסייע לנו בכאבי שרירים ועוזרים בהקלה של כאבים אפילו במצב של חתכים  או כוויות ישנם שמנים שחייבים להכיר הם חייבים להיות חלק מארון התרופות בבית שכן הם מסייעים להמון מצבים היכולים להיגרם ולעזור לנו בפתרונות מהירים .

שמן זנגביל - לכאבי שרירים חזקים וריפוי דלקות- שמן הזנגביל מופק מן השורש באמצעות זיקוק באדים וצבעו צהוב ירקרק ריחו זהה כמעט לחלוטין של שורש זנגביל טרי טיפה של שמן זנגביל עם שמן נשא שקדים או שומשום יקל מאוד לבעיות של כאבי שרירים,דלקת פרקים,כאבי מפרקים ,פיברומיאלגיה.

 

שמן וטיבריה - מחזק את מערת החיסונית ומגדיל את היכולת להתמודד עם מתחים בלי לחלות.

השפעתו מחממת מעט והוא מצוין לדלקת פרקים וכאבי שרירים .

פעולותו החשובה ביותר של וטיבריה הוא השפעתו ל הנפש והוא נקרא שמן השלווה .

טבילה באמבטיה עם שמן וטיבריה היא אחת החוויות המרגיעות הוא מחבר את האדם לקרקע ומייצב

 

שמן לבנדר – שמן  חובה בכל בית,גם  בטיולים או נסיעות לחול שמן מרגיע ,משכך כאבים,כאבי שרירים,מחטא וקוטל חיידקים,עוזר בחתכים או כוויות ומזרז ריפוי פצעים.

עיסוי עדין על הבטן  התחתונה עם שמן לבנדר או בשילוב רטיות חמות חמות יקל על כאבי מחזור,במהלך בצירי לידה הלבנדר יחליש את הכאב,יחזק את ההתכווצויות ויזרז לידה במיוחד בעיסוי גב תחתון .

אם אתם לא נרדמים בלילה הדרך הטובה היא אמבטייה מרגיעה עם  שמן לבנדר 2-4 טיפות בלבד או שילוב של לבנדר עם מיורן 2 טיפות מכל שמן אולם גם  טפטוף של מספר טיפות על בכרית יכול להיות יעיל דבר זה תקף גם לגבי ילדים קטנים שמן  הלבנדר בטוח לשימוש.

 

שמן  קמומיל - קמומיל או בשמו המקצועי בבונג מרגיע ונלחם בדלקות הבבונג הגרמני טוב במיוחד נגד דלקות פנימיות וחיצוניות גם מבחינה רגשית שמן הבבונג מפחית מתח וחרדה ומרגיע מאוד מבחינה רגשית .

הקמומיל יעיל לעיסוי שרירים או פרקים כואבים במיוחד אחרי פעילות ספורטיבית מאומצת או מחלה שתוקפת את השרירים והמפרקים עצמם דוגמת פיברומיאלגיה,טרשת נפוצה המביאה עייפות גדולה לגוף .

 

שמן ארניקה - ארניקה מצוין לטיפול בחבורות,נקעים,עיסוי שרירים כואבים  אחרי פעילות ספורטיבית מאומצת .

אני ממליץ על קניית משחת ארניקה שהיא חובה בכל בית למצבים של נקעים,נקעים חוזרים,כאבי קרסול,קרסול נפוח .

דפנה קליפורניה-שמן  מצוין נגד הצטננות ודלקות בדרכי הנשימה שאיפתו פותחת את מעברי האף ומעכבת את התפתחות הבקטריה מהגורמת לליחה הנוצרת בזמן התקררות ושפעת ,משכך כאבים ומקל על כאבי גרון וכאבי הראש המגיעים מהצטננות.

שיטת הטיפול המומלצת הינה שימוש במבער ממלאים  מבער במים  חמים מוסיפים 2 טיפות שמן דפנה קליפורניה מדליקים נר שיפיץ את הריח ויפתח את מעברי האף.

אין להשתמש בשמן זה בשעות הלילה בשל היותו ממריץ .

 

ניר חוכיימה מעסה רפואי

www.nir-massage.com

 

 

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול