חוגגים אירוע באזור ירושלים? אין כמו שולחן מתוקים להשלמת האווירה

 

לא מעט ישראלים, בין אם הם מתגוררים באזור ירושלים ובין אם לאו, בוחרים לערוך אירועים ושמחות באזור זה. חלקם בוחרים לעשות זאת ממטעמי קדושה, סמליות, רגש פנימי עמוק, אחרים בוחרים לעשות זאת משיקול מעשי, יש באזור הרבה מאוד מקומות יפים, תנאי מזג אוויר נוחים, ונעים לערוך שם אירועים. באופן טבעי, כשבוחרים לערוך אירוע באזור, אז צריך לחפש ספקים שעובדים בו. זה בא לידי ביטוי, גם במקרה של שולחנות מתוקים ירושלים.

 

במאמר זה אנחנו נסביר כיצד בוחרים ספק או ספקית שידעו לערוך ולעצב שולחנות מתוקים באזור ירושלים. לפני כן, נסביר בקצרה מה זה בכלל שולחנות מתוקים ולמה מומלץ לשכור איש או אשת מקצוע מהאזור ולא ממקומות אחרים.

 

בכל אירוע שאנחנו מבקשים לערוך, בין אם מדובר באירוע פרטי, עסקי או אחר, אנו נוהגים להציג לאורחים שלנו תפריט, הן כזה שמוכן על חברת קייטרינג או על ידי גורם אחר. במקרה של שולחנות מתוקים, אנחנו יכולים להשלים את התפריט הרגיל בשלל מנות מתוקות מיוחדות אשר נעשות על ידי קונדיטור או קונדיטורית מומחים. הרעיון הוא, במקום שהאורחים יקבלו קינוח אחד, סטנדרטי, הם יוכלו לבחור בין שלל אופציות, וכן לא יצטרכו לחכות שהמלצרים יגישו להם אותן. כל מה שעליהם לעשות זה לגשת אל שולחן מתוקים ולקחת את המנה שנראית להם טעימה.

 

חשוב להבהיר, המנות בשולחן מתוקים הן לא רק מתוקות וטעימות, אלא גם מעוצבות בצורה יפה ומרשימה, ומוסיפות נופך ייחודי לעיצוב של האירוע בכלל ולעיצוב של האוכל בפרט. היום אנחנו מקפידים שהאוכל יהיה לא רק טעים אלא גם יפה ומעוצב בצורה מיוחדת.

למה חשוב להזמין ספקים מהאזור?

כשאנחנו מחליטים להזמין שולחנות מתוקים ירושלים, מוטב לנו לעשות זאת דרך איש או אשת מקצוע מהאזור ולא ממקום מרוחק. זה נכון מבחינה מעשית וזה נכון גם מבחינות אחרות.

 

מבחינה מעשית, יהיה הרבה יותר פשוט לנייד את המנות מבית המלאכה של הספק אל המקום בו נערך האירוע. אנחנו נוכל לעשות זאת בעצמנו אם יש צורך, ונוכל כמובן להשתמש בשירותים של אחרים שיעשו זאת בשבילנו. כך אנחנו נחסוך זמן, עלויות וכן נוכל להקפיד שהמנות יגיעו זמן קצר לפני האירוע ולהגיש אותן לאורחים כשהן טריות.

 

מעבר להיבט זה, יש גם היבטים אחרים בגללם רצוי לעבוד עם ספק או ספקית מהאזור. למשל, הרבה פעמים הרבה יותר קל לקבל המלצות וחוות דעת דרכם על ספקים אחרים רלוונטיים לאירוע, קל יותר לייצר תקשורת בין ספקים, במידה ויש צורך בכך, כשכולם מגיעים מאותו אזור. אנחנו גם יכולים להתרשם בקלות רבה יותר מעבודתו של ספק שעובד באזור שלנו, באזור האירוע, ולא כזה שעובד או מתגורר באזור מרוחק.

 

דוגמא טובה לקונדיטורית המספקת שולחנות מתוקים לאירועים היא ענבל שלו, המחזיקה בתואר מאסטר בתחום ויש לה עסק המספק מנות מתוקים מסוגים שונים הן לאירועים פרטיים, ציבוריים, עסקיים ואחרים. ענבל מספקת מגוון רחב של עוגות, מאפים, קינוחים אישיים, ועוד של פריטים לכל אירוע, באמצעות שולחנות מתוקים ערוכים ומעוצבים בצורה יפה ומרשימה.

איך בוחרים ממי להזמין שולחן מתוקים בירושלים?

בחלק זה של המאמר, נציג בפניכם מספר המלצות כיצד לבחור ספק או ספקית שולחנות מתוקים לאירוע בירושלים. כמובן שכל ההמלצות צריכות להיבחן באופן אישי על ידכם ולהתקבל על פי התנאים והצרכים שלכם, וכן על פי סדר העדיפויות שלכם.

ראשית, עליכם לאפיין את האירוע שלכם ואת התנאים העומדים לרשותכם. למשל, עליכם להחליט מה גובה התקציב של האירוע ואיזה חלק ממנו אתם מבקשים להפנות לצורך הזמנת שולחן מתוקים. כך תוכלו לדעת האם להזמין חברה גדולה או בעלי מקצוע עצמאיים שעובדים לבד.

 

שנית, אתם צריכים לבחון מה האופציות מבחינת התפריט. כלומר מה אתם יכולים לקבל אצל כל ספק או ספקית, מה בדיוק מציעים לכם ועד כמה זה מתאים לאופי האירוע. הן מבחינת כמות משתתפים, גיל, סוג ועוד.

 

שלישית, זה לא מספיק לבדוק את התפריט, צריכים גם לבדוק את הטעמים של המנות השונות, עד כמה שאפשר, וכן את רמת העיצוב שלהם. כפי שציינו קודם לכן, יש לשולחן מתוקים משמעות לא רק מבחינת סוג וכמות המנות, אלא גם מבחינת אופי העיצוב של כל מנה ומנה.

 

ארבע, רצוי ללמוד על אופי השירות של הספק או הספקית, אופי התקשורת שלהם עם הלקוחות, עד כמה הם נחשבים אמינים, שירותיים, ועד כמה אפשר לסמוך עליהם שאכן יספקו שירות ברמה הגבוהה ביותר לכם ולאורחים שלכם.

 

חמש, אתם יכולים להשתמש בהמלצות וחוות דעת של מארגני אירועים שנעזרו בשירותיהם בעבר, אך רצוי מאוד שתבדקו הכל בעצמכם ולא תמהרו לקבוע דעה אך ורק על בסיס המלצה או חוות דעת כזו או אחרת. כך תוכלו לקבל החלטה בצורה המושכלת והטובה ביותר, ותוכלו לספק לאורחים שלכם שולחן מתוקים ערוך בכל טוב.

 

 

מחפשים שולחנות מתוקים לאירוע הבא שלכם?

חוגגים בר/בת מצווה ורוצים שהאורחים שלכם יזכרו את האירוע?

שולחן מתוקים בעיצוב והתאמה אישית יכול לספק לכם את ה WOW FACTOR באירוע הבא שלכם

אתר "המלצה" שמח להציג את הקונדיטורית המוכשרת ענבל שלו

מוזמנים להיכנס לעמוד שלה, לקרוא המלצות של לקוחות,  להמשך לאתר המטורף שלה ולהתרשם

לכניסה לחצו כאן >>>

 

 

עוגות מעוצבות ושולחנות מתוקים לאירוע שלכם

 

עוגות מעוצבות ושולחנות מתוקים לאירוע שלכם

 

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

 

 

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ