קידום אורגני ב-2020 – מה עושים עם תוכן?

שומעים יותר ויותר את המושג כתיבת תוכן, אבל לא יודעים מה לעשות איתו? עם תוכן אפשר לשבור תקרות זכוכית ולהגביר מכירות בעסק, אך חשוב להבין איך מנצלים כתיבת מאמרים בצורה הכי נכונה. קידום אתרים 2020 – כל הטיפים בנושאים אורגניים.

שיווק וקידום באינטרנט מצריך מחברות קידום אתרים לא מעט, לרבות בדיקות מתחרים אינטנסיביות, כתיבת תכנים קולעים למטרה, שיווק ממומן ועוד רבות. בואו נתעכב לרגע על כתיבת מאמרים שמקדמת אתכם בגוגל. שיווק באינטרנט על ידי חברת קידום אתרים מומלצת יכלול לא מעט תוכן במשוואה, אך מה עושים עם התוכן הזה?

האם אתר אינפורמטיבי זה מספיק?

קודם כל, חשוב לזכור כי על האתר שלכם להיות אינפורמטיבי ומעמיק, כזה שיגרום לגולש להישאר בו ולא לנטוש אותו מהר. הגולש נטש את האתר מהר? יכול להיות שזה יסמן לגוגל כי אינכם איכותיים, שהאתר שלכם לא צריך לזכות בדירוג טוב בתוצאות החיפוש. כעת, לאחר שמילאתם את האתר בתכנים רלוונטיים, כדאי להכיר מושג הנקרא GUEST POST.

מאמר אורח הוא למעשה תוכן שכתוב עליכם, אך מפורסם באתר אחר. איך זה יתרום לכם? קודם כל, גוגל היא מערכת הדוגלת באיכות, בתוצאות חיפוש אשר מקנות לגולש ערך מוסף וגם את מה שהוא חיפש אחריו.

מה קורה כשאתרים אחרים מפנים אלינו TRAFFIC?

ברגע שמערכת גוגל רואה כי אתרים חזקים ממליצים עלינו (כותבים עלינו תוכן שכולל לינק מפנה), אותה מערכת מבינה שכנראה האתר שלנו איכותי. אז מה לעשות עם תוכן בתהליך קידום אתרים אורגני בגוגל ב-2020? להשתמש בו נכון!

קידום אתרים אורגני בגוגל מצריך פיזור של לא מעט תכנים באתרים שונים, והכמות של אותם תכנים שמפוזרים באינטרנט היא בהתאם לתחרותיות הקיימת בתחום בו אתם עוסקים. במילים אחרות, אם אתם בעלי חברת הובלות או בעלי צימרים בצפון, התחום שלכם יצריך עבודת קידום אתרים חזקה מאוד, וכמובן גם תקציב בהתאם לכך. אלו תחומים תחרותיים למדי, והמתחרים שלכם לעולם אינם נחים. 

האם קידום אתרים אורגני בגוגל נמשך לנצח?

מתי נפסיק לקדם את בית העסק? למעשה, זו שאלה טריקית. ברמת העיקרון, שיווק באינטרנט לעולם אינו נפסק, בדיוק כמו שלעולם יקומו לכם עוד ועוד מתחרים. שימו לב, זה לא אומר שאתם צריכים להמשיך לבצע לנצח קידום אתרים בגוגל.

מה זה כן אומר? זה אומר שאם הגעתם לנקודה מספקת בה אתם מקבלים פניות ולידים חמים וטובים, אתם יכולים קצת להוריד רגל מהגז. בואו נגיד ככה, אם כבר השקעתם המון בקידום אורגני ועברתם לקידום ממומן לאחרונה, אתם יכולים קצת להרגיע עם כתיבת תכנים מרובים לאתר ולאתרים אחרים שיפנו אליכם. יחד עם זאת, תמיד כדאי להיות עם היד על הדופק השיווקי.