טיפים לפרסום עסק בסטורי שלכם

פרסום עסק בסטוריבאוגוסט 2006, השיקה אינסטגרם את האפשרות לפרסם סטורי. מדובר בפונקציה המאפשר למשתמש לצלם, להוסיף אפקטים, שכבות אנימציה, פילטרים וטקסטים, ולפרסם אותם לציבור באזור הסטורי בחשבון האינסטגרם שלהם. סרטונים או תמונות העולים לסטורי של המשתמש נמחקים אחרי 24 שעות. הרעיונות שמאחורי הפיצ'ר הוא לאפשר לגולשים לשתף סיפור במהלך היום – תוכן אותנטי שלא עבר עריכה או הושקעו בו מאמצים מיוחדים.

סטורי? מה זה בכלל?

הסטורי של אינסטגרם הגיע בהשראת הסטורי של סנאפצ'אט. הוא מאפשר למשתמשים לפרסם תכנים שנעלמים אחרי 24 שעות. מה שמתפרסם בסטורי לא יופיע בפיד של הפרופיל באינסטגרם, אלא בחלק העליון של המסך, בו ניתן לצפות בסטוריז של חשבונות מועדפים ושל חברים.

 

בסטוריז אפשר גם לפרסם סרטים ותמונות ולקשט אותם באמצעות סטיקרים, גיפים, סאונד, טקסט ופילטרים מעניינים. אפשר להוסיף גם האשטגים, מיקומים ולתייג חברים. הסטוריז באינסטגרם כוללים פיצ'רים כמו אפשרות לערוך סקר בעל שתי תשובות בקרב הצופים, להשתמש באפליקציית "בומרנג", אפשרות Rewind הגורמת לסרטון שצולם בסטורי לפעול מהסוף להתחלה, לשדר וידיאו בלייב, ועוד.

 

לכל פוסט בסטורי אפשר להשיב בהודעה פרטית, ומי שמפרסם סטורי נחשף לרשימת המשתמשים שצפו בו. משתמשים רבים מגלים עניין בסטורי עקב האותנטיות הרבה והאמינות שהוא משדר – סיטואציות יומיומיות ולא ערוכות של חברי אינסטגרם.

לסטורי באינסטגרם יש קווי דמיון מעניינים עם הרשת החברתית סנאפצ'אט, שמבוססת כולה על רעיון זהה, אולםו עם ממשק אחר ופילטרים אחרים. אינסטגרם הוסיפה גם אופציה להעלות שידור חי המאפשר למשתמשים לשדר וידיאו ב-Live לעולם כולו. לאחר השידור, הוידיאו נעלם מיד, או מתאפשר לפרסום ושידור בסטורי למשך 24 שעות.

האם אפשר להשתמש בסטורי לפרסום טוב באינסטגרם?

פרסום טוב באינסטגרם נעשה, ראשית כל, באמצעות אפיון העסק, קהל היעד והשירותים המוצעים. אפשר לעקוב אחר מתחרים בארץ וברחבי העולם ולבחון את דרכי השיווק העצמי שלהם באינסטגרם ולשאוב משם רעיונות טובים שמתאימים לכם. השתמשו ביצירתיות שלכם ודאגו לפתח ולאתגר אותה תמיד, כי היא יכול לבדל אתכם מהמתחרים שלכם. עם תקציב גבוה או עם תקציב נמוך – כך או אחרת תצטרכו לדאוג לאסטרטגיית תוכן מקצועית ואיכותית יחד עם מודעות הקוראות לפעולה. חשוב שתשמרו על האותנטיות שלכם ותדאגו שהעוקבים לא יחשבו שאתם מתעניינים רק בכסף שאתם יכולים לעשות על חשבונם. היו אמיתיים ועם זאת, כללו פוסטים שיווקיים ומכירתיים המניעים לפעולה.

 

השתלטות על סטוריז

טרנד משמעותי נוסף בעולם הסטורי: השתלטות על סטוריז של משתמש מסוים. במה מדובר? מזמינים אדם כלשהו (עדיף שיהיה מוביל דעה ועם קהל עוקבים נאמן), המעלה סיפורים הקשורים בתחומי הפעילות שלכם. שיתופי פעולה מסוג זה מתקיימים תמיד ויכולים אף להתבצע עבור מותגים קטנים ובינוניים. השתמשו בכל התעוזה ובכל היצירתיות שתוכלו לרתום, שכן אלו יעזרו כאן לא פחות מתקציב הפרסום שלכם. שיתוף הפעולה הזה יכול להניב המון דברים טובים לעסק שלכם. הדבר החשוב כאן הוא ליצור היגיון מאחורי אותו שיתוף פעולה: מתן ערך לגולשים (תוכן מעניין, מרגש, בעל ערך).

 

איך ממשיכים מכאן?

המשיכו ללמוד ולקרוא עוד על הדרכים לנצל את אפשרות הסטורי באינסטגרם כדי להגדיל את הנוכחות שלכם במרחב הווירטואלי ולמשוך אליכם גולשים נוספים שיעריכו ויוקירו את הערך שאתם מעניקים להם.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

 

פרסום עסקים חינם

 

קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם

 

טיפים לעסקים

 

 

 

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?

חייגו 0722-400-400 או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם