זכרו! אנשים היום מחפשים הכול באינטרנט - אם אתם לא שם - הם לא יכירו אתכם

 

פרסום עסקים באינטרנט בכל תקופהלרובנו כיום קשה לדמיין עולם ללא אינטרנט. שאלות שניתן היה לפתור רק באמצעות כישורי המחקר המתקדמים של ספרנים בעלי שנות נסיון רבות מקבלות מענה כעת באופן עצמאי בתוך רגעים ספורים באמצעות חיפוש קצר באינטרנט.

מעבר לערכו כמשאב מידע,  עולם האינטרנט יצר גם שינויים קבועים בעולם העסקים, כולל הדרך בה חברות קטנות ובינוניות חייבות לשווק את עצמן, לשמור על המוניטין שלהן ולפרסם את המוצרים והשירותים שלהן ללקוחות ואף למכור. בעידן המידע, חשוב מאוד שבעלי עסקים קטנים יהיו מודעים לכלל הזהב: אם אינך נמצא באינטרנט (או במרשתת), אינך קיים. בנוסף, חברה חסרת נוכחות באינטרנט למעשה מציבה את עצמה בסיכון של קבלת ביקורת גרועה בעיתונות מצידם של לקוחות מתוסכלים.

האינטרנט היא הדרך בה הצרכן המודרני מוצא את המוצרים והשירותים שלכם

למרות מציאות זו, מחקרים מצביעים על כך שכ- 60 אחוז מהעסקים הקטנים והבינוניים אינם בעלי אתר אינטרנט, ומסתבר שזוהי בחירה שיכולה להשפיע לרעה על יכולתה של החברה לשרוד לטווח הארוך. לפני כמה עשורים, אדם שחיפש אחר מוצר או שירות ספציפיים אולי פנה לדפי זהב כדי לקבל עזרה, אך הופעתם של מנועי החיפוש הפכו שירותים כאלה לעתיקות יומין, במיוחד כיום שאפילו את שירותי דפי זהב ניתן למצוא ברשת.

לכן אם חסר לכם אתר מקצועי, או אם יש מי שמתקשים למצוא את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של מנוע כלשהו הרי שהדבר בעצם מונע מהלקוחות למצוא אתכם, ואתם למעשה עלולים להסתכן באובדן מספר גדול של לקוחות פוטנציאליים.

אפשר כמובן לנסות ולחפות על אי קיומו של אתר אינטרנט באמצעות השימוש בדף פייסבוק, או לנסות ולהיבנות באמצעות פורטלים שונים כמו איזי, יאלפ או אחרים. אבל לזכותו של אתר אינטרנט יאמר כי הצרכנים של היום רוצים לסמוך על החברות שהם קונים מהם, ואתר אינטרנט הוא מרכיב עיקרי בהצגתו של העסק שלכם כעסק אמין המסוגל לענות על צרכי הלקוחות המודרניים.

בעידן הקורונה – חשוב להפוך למקוון

מלבד הפיכת העסק שלכם לגלוי יותר ללקוחות חדשים, ישנן סיבות אחרות לכך שהעסק שלכם חייב להיות נוכח במוחו של הצרכן המודרני. ולכן האינטרנט הוא הכלי הטוב ביותר שיש לכם לשם לחשיפת בסיס הלקוחות שלכם לאסטרטגיית ניהול המותג המקוונת שלכם. כידוע, מיתוג ממלא תפקיד חשוב בהפצת נאמנות הלקוחות ומגביר את העניין שלהם. לכן אם העסק שלכם אינו נמצא באינטרנט, אתם מחמיצים את ההזדמנות הטובה ביותר שלכם להתחבר לאנשים שיהפכו ללקוחות חוזרים עבורכם ואשר עשויים לייצר עבורכם זרם הכנסות עקבי.

אז מהם הכלים שבאמצעותם תוכלו להפוך את הנוכחות המקוונת שלכם באינטרנט ליותר משמעותי? הנה כמה מהם.

כלים להגברת נוכחות באינטרנט

מחקרים שונים הראו כי חברות המייצרות פוסטים הכתובים בנוסח של בלוג מרוויחות יותר לידים בחודש מאשר אלו שלא.

כאמור לעיל, ביקורות של לקוחות המוצגות בתוצאות החיפוש יכולות להשפיע באופן משמעותי על לקוחות פוטנציאליים. ולכן גם אם זה יכול להיות קשה, חשוב לנסח תגובה חיובית שמטרתה לפתור את הבעיה של הלקוח. כמו כן, עליכם להקדיש זמן להגיב לביקורות חיוביות, ולהשתמש בה כהזדמנות להודות ללקוחות על המשוב שלהם.

שיווק במדיה חברתית הוא כלי חשוב לעסקים בימינו. לא זו בלבד שהמדיה החברתית מאפשרת ללקוחות לקבל תחושה טובה יותר של העסק שלכם, אלא שהיא גם מביאה לקוחות לאתר שלכם, ובכך למעשה משפרת בעקיפין את אסטרטגיית ה- SEO שלכם.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פרסום עסקים חינם

 

טיפים לעסקים

 

קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם

 

 

 

 

 

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?

חייגו 0722-400-400 או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם