טיפים חשובים לפרסום עסקים ברשתות חברתיות

 

פרסום ברשתות חברתיותפרסום עסקים באינטרנט, הוא ללא ספק הכלי הטוב ביותר כיום לצורך קבלת חשיפה, בין אם זה לעסק בכלל ובין אם זה למוצרים ושירותים שהוא מבקש לשווק לקהל הרחב.

 

האינטרנט החליף בשני העשורים האחרונים אצל הרבה מאוד עסקים את התקשורת המסורתית, קרי רדיו, עיתונות ואפילו טלוויזיה, בין אם זה באיכות הפרסום ובין אם זה ברמת החשיפה. יותר אנשים מבלים בגלישה באינטרנט מאשר בהאזנה לרדיו או צפייה בטלוויזיה, הם עושים את זה מכל מקום, בכל זמן, ללא הפסקה, ולרשות בעלי עסקים אשר מעוניינים לפרסם את עצמם, עומדים כלים שונים שיכולים לעזור להם בכך.

 

אחד הכלים הטובים ביותר של פרסום עסקים באינטרנט, היא דרך רשתות חברתיות. מה שהתחיל עם פייסבוק בסוף העשור הראשון של שנות האלפיים, המשיך לאחר מכן עם רשתות חברתיות נוספות כמו אינסטגרם, טוויטר, ובשנתיים האחרונות ניתן גם ליהנות מאפשרויות פרסום ברשת חברתית טיקטוק.

 

מדוע רשתות חברתיות זה כלי אידיאלי לפרסום

על פניו, כל פרסום באינטרנט הוא אידיאלי. מעצם העובדה שאנשים מבלים שעות ארוכות בגלישה, קריאה, צפייה ובפעולות אחרות ברשת, אז כל מקום בו ניתן לפרסם הוא נכון ואידיאלי.

 

אך פרסום עסקים ברשתות חברתיות מספק יתרונות, אשר פרסום סטנדרטי, בין אם זה בגוגל ובין אם זה במקומות אחרים ברחבי הרשת, לא בהכרח יכול לספק.

 

למשל, רשתות חברתיות מאפשרות לייצר פרסום מאוד ממוקד עבור כל גולש וגולש, על פי אפיונים שונים ורבים אשר באים לידי ביטוי דרך הרגלי גלישה, תחומי עניין, מאפיינים אישיים ועוד. כך אפשר להגיע בקלות אל גולשים שאכן ימצאו עניין במוצרים ושירותים של העסק.

 

מעבר לכך, פרסום ברשתות חברתיות יכול להתבסס על הרגלי גלישה ועניין שאינם באים לידי ביטוי בהכרח ברשת חברתית. כלומר, גולש שמחפש מוצר מסוים בגוגל, יכול למצוא את עצמו נחשף לפרסומים אודות אותו מוצר גם ברשתות חברתיות בהן הוא מבלה. רמת הטרגוט (הדרך בה מגיעים לגולש באופן ספציפי וממוקד) ברשתות חברתיות היא מאוד גבוהה, ומתבססת גם על נתונים שמתקבלים דרך מכשיר הסלולר של הגולש.

 

עוד יתרון בולט, מתייחס לאמצעי הפרסום השונים. פייסבוק, אינסטגרם או רשתות חברתיות אחרות, מציעות הרבה יותר אמצעים וכלים, לא רק בשביל לייצר פרסום נכון וממוקד, אלא גם בשביל לייצר פרסומות איכותיות, בין אם זה פוסטים כתובים, סרטונים או אמצעים אחרים שנועדו למשוך גולשים לרכוש מוצרים ושירותים.

 

חשוב לציין, מלבד העובדה שניתן להשתמש בכלי של פרסום עסקים ברשתות חברתיות באופן ממומן, אזי שעסקים יכולים גם לפתוח עמודים משלהם ולקיים דרכם אינטראקציה מלאה עם הגולשים, לפתח את העמוד, ובמקרים רבים הוא מהווה תחליף פשוט וזול להקמת אתר אינטרנט שלם.

 

טיפים לפרסום נכון

בראש ובראשונה, יש לדעת לאפיין נכון את קהל היעד אליו מבקשים להגיע. התהליך צריך להתבצע הן באופן כללי, בשביל לדעת אל מי רוצה להגיע, כיצד רוצים להיחשף לקהל כזה או אחר, והן באופן ספציפי על פי הכלים והפרמטרים שהרשת החברתית מציעה. יש לבחור את האפיונים הנכונים, בשביל לדעת איפה וכיצד הפרסום יתבצע.

 

שנית, חשוב לדעת את השפה והאמצעים בהם נכון להשתמש. בין אם מדובר בקהל יעד צעיר או מבוגר, בין אם מדובר ברשת חברתית כזו או אחרת, צריך לדעת כיצד לפנות באופן שידבר אל הגולשים ויוביל אותם לבצע פעולה. כמובן חשוב שכל התהליך, מהשלב בו הגולש נחשף לפרסום ועד לשלב בו הוא יכול ליצור קשר עם העסק, יהיה פשוט, קל ומהיר.

 

שלישית, צריך לדעת מתי לפרסם ובאיזה מינון. מצד אחד, אין היגיון לפרסם מוצרים ושירותים פעם בשבוע ובטח לא פעם בחודש. מצד שני, אם לא רוצים לגרום לגולשים לחסום את הפרסומים שהם רואים, אז מוטב גם לא לפרסם כל יום מודעה חדשה. יש לתת למודעות לרוץ זמן מסוים, עד שמעלים מודעות חדשות.

 

ארבע, רשתות חברתיות נותנות הרבה מאוד כלים לניתוח תוצאות ונתונים. חשוב להשתמש בכלים אלו, בשביל לדעת כיצד להשתפר, איך לבנות פרסומת נכונה בעתיד, איזה קהל צפה בפרסומת ומה הוא עשה איתה. בצורה כזו, יהיה ניתן להפיק מאוד מידע לעתיד שיכול לעזור בכל הקשור לנושא של פרסום עסקים ברשתות חברתיות

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

תכשיטים נגד עין הרע
המלצות טיולים בארץ
המתוקים של ענבל - מארזים ממותגים ומתוקים
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה