פרסום עסקים בגוגל אורגני - חשיבות כניסות לאתר

פרסום עסקים בגוגל אורגניהיום כבר די ברור ללא מעט בעלי עסקים שהקמתו של אתר אינטרנט עבור העסק שלהם היא רק תחילתה של הדרך. האתר משמש אומנם כאמצעי סביר לחשיפה ממוקדת ושיווק העסק, אולם הוא בהחלט מחייב להמשיך ולהגדיל את החשיפה הזאת, וכן גם לטפח את האתר, ובעיקר את התוכן שנמצא בו. ישנן מספר שיטות לעשות זאת, אבל ללא כל ספק זו, שאמנם היא בעלת ההשקעה הגדולה יותר, אך הפונה לטווח הרחוק יותר, היא פרסום עסקים בקידום אורגני בגוגל.

מהו קידום אורגני בגוגל לעסקים

כשאנחנו מדברים על קידום אורגני בגוגל, אנחנו מדברים למעשה על קידום "טבעי" כזה המופיע מתחת לתוצאות החיפוש הממומנות בגוגל. כאשר קידום אתרים אורגני מתייחס בעיקרו למילות מפתח ונושאי כתיבה. יחד שני אלו מקדמים את מה שגוגל עצמה מעוניינת בו מאוד, והוא העברתו של תוכן איכותי לגולשים יחד עם מתן מידע מדוייק ונכון לאלו התרים אחר התשובות לשאילתות שהוצגו דרך גוגל. בהקשר זה כשמדובר בתוכן איכותי הרי שהוא אינו חייב להיות בהכרח טקסט, אלא הוא בהחלט יכול להיות גם תמונות או סרטונים. אם כי די ברור שגוגל עדיין מעדיפה את התוכן הטקסטואלי.

חשיבות הכניסות לאתר אינטרנט שלכם

קידום אורגני למעשה יפתח לכם את האתר ויבנה עבורכם נכס. איך תדעו שאכן הצלחתם? ישנם מספר כלים למדידה של ההצלחה, אחד מהם הוא מספר הכניסות לאתר. מסתבר שכשמנתחים אתרים שזכו לדירוג גבוה במנוע החיפוש הרי שמוצאים כי למספר הכניסות חשיבות משמעותית כאן. גוגל בודקת את מה שנקרא "תנועה ישירה" כלומר כניסה של גולש אשר הקליד את כתובתו של האתר או הגיע אליו דרך קיצורים או סימניות בדפדפן שלו. היא גם מנתחת את "אחוז הנטישה", כלומר מצבים בהם גולש נכנס לעמוד מסויים באתר שלכם, אך לא המשיך ממנו לפקוד עמוד אחר בתוך פרק זמן מוגדר. גם כמות העמודים שהוא נכנס אליהם משפיעה על הדירוג כמובן.

 

אלא שעצם הכניסה לאתר היא כאמור רק אפקט שולי בלבד. גם אם את האתר שלכם פוקדים אלפים במשך היום, איך תדעו שאלו שהגיעו אליכם אכן הגיעו בשל הסיבות הנכונות? ואיך תהפכו אותם ללקוחות? מכאן שבדיקת כמות הכניסות היא רק מדד אחד, חשוב ככל שיהיה, שאליו אמורים להצטרף מדדים נוספים.

 

אפיון קהל הגולשים

אם תדאגו לאפיין את קהל הגולשים שלכם ולהתחקות אחר מקורות התנועה שלהם, תוכלו למעשה לאסוף מידע סטטיסטי שיאפשר לכם לזהות את תהליך הגלישה של המבקרים השונים באתר שלכם, ובסופו של דבר לדעת אם הוא אכן עומד ביעדים שהצבתם לו. האומנם באמת מבקרים באתר שלכם הלקוחות שכיוונתם אליהם, או שאולי יש כאן פיספוס בגדול.

 

על ידי ניתוח דמגרפי של קהל הגולשים שלכם, ואופן ההתנהגות שלהם בעת ביקור באתר, כמו לדוגמה הסיבות להנעה לפעולה מצידם, או עצם היותם מבקרים רנדומליים, חוזרים או חדשים, כמו גם מדוע הם בוחרים לנטוש את האתר, או מהם היכולות הטכנולוגיות שהם מפגינים בעת ביקור בו, יאפשר להבין טוב יותר אם האתר אכן מגיע לקהל המבוקש.

 

ניתוח אחר יעמוד על מקור ההגעה של הגולשים. האם הם הגיעו אלינו דרך הרשתות החברתיות, דרך אתרים שונים המקושרים לאתר ועוד. זה חשוב כי כך נדע באילו אפיקים כדאי להשקיע. ניתוח משולב של מקור התנועה יחד עם החיתוך הדמוגרפי של הגולשים יעמיד לרשותנו את התמונה הנכונה לגבי האתרים שאיתם יש לעשות שיתופי פעולה, או השימוש ברשתות החברתיות הנכונות עבור העסק.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פרסום עסקים חינם

 

טיפים לעסקים

 

פרסום עסקים

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה