אתרי תדמית - למי זה מתאים ולמה

 

אתרי תדמית - למי זה מתאים ולמההנה קצת חומר למחשבה, 81% מהאנשים שמחפשים לרכוש משהו או לקבל שירות כשלהו, חוקרים אודות אותו עסק או שירות באינטרנט, לפני קבלת החלטת רכישה. עכשיו שאתה יודע את הנתון הזה בוא נבדוק: האם לעסק שלך יש אתר? או שאתה פשוט חושב שתסתדר בלי.

 

כן יש לך בטח המון סיבות לכך שהינך מתנגד לבניית אתר לעסק שלך: "אני לא מתמצא בתחום הטכנולוגי", "הם יקרים מדי", "אין לי זמן" או הסיבה הידועה לשמצה "יש לי מספיק עבודה ולכן אני לא צריך אחד ". המציאות היא שאין צורך לגלות בקיאות בתחום הטכנולוגי, קבלת אתר מקצועי לעסק יכולה להיות זולה וקלה, ולהפוך לפשוטה מאוד, בעוד שאי הקמת אתר אינטרנט עולה לך זמן וכסף. אז הנה כמה סיבות למה צריך שיהיה לך אתר תדמית.

מהו אתר תדמית?

מדובר באתר המשמש לייצוג רשמי של מותג באינטרנט, הוא גם משמש לרוב כדף הנחיתה לתכני פרסום. אלא שמעבר לנוכחות הממליצה בלבד, הרי שאתר התדמית גם מייצג הזדמנות עסקית, ולפעמים מתרגם גם לאפשרות לביצוע רכישות.

לעיתים, באופן אידיאלי, ניתן למטב הזדמנות זו ולהשתמש בו כאמצעי ליצירת קשר עם לקוחות או כל מבקר אחר, כך שלמבקרים באתר ניתן יהיה לקבל מידע על מוצרים, או שירותים. והם גם יכולים למצוא תוכן חשוב כמו חידושים או מבצעים מיוחדים.

מדוע אתה צריך אתר תדמית?

הקמת אתר אינטרנט תמשוך לקוחות חדשים לעסק שלך ותביא לך יותר כסף - 81% מהאנשים חוקרים עסק או שירות באופן מקוון לפני קבלת החלטת רכישה, כבר אמרנו. אם אין לך אתר, אין לך סיכוי לתפוס נתח מהשוק הזה. אתה צריך לזכור כי האתר שלך יכול להיות זמין 24/7 למשך 365 ימים בשנה, גם כשאתה לא. בקיצור, אתר אינטרנט משמש כשגריר של העסק שלך הן במשך שעות העבודה, והן מחוצה להן. יתרה מכך, אתרים עוזרים לך להמיר יותר מההפניות הקיימות שלך, מכיוון שרוב האנשים עדיין מבצעים מחקר שוק ומשווים אותך מול המתחרים שלך.

 

הוסף אמינות מיידית לעסק שלך פשוט על ידי אתר. הצרכן של המאה ה -21 הוא ספקן; למעשה 56% מהאנשים הצהירו שהם לא סומכים על עסק ללא אתר. הקמת אתר טוב, מגדילה באופן מיידי את אמינותך כעסק לגיטימי. מספר ההופעות הראשונות, ואתרים מאפשרים לך לעשות רושם חזק מאוד עם אתר מעוצב היטב לעסק שלך. אתר יכול לעזור להציג את המומחיות שלך, ולמצב טוב יותר את העסק שלך. אתר יכול להיות אם כן הכלי מספר אחד שלך כדי להתבלט בקהל.

 

זה לא קשה כל-כך, או יקר כמו שאתה חושב. אתה לא צריך להיות בקיא בטכנולוגיה כדי להקים אתר אינטרנט. חברות רבות לפיתוח אתרים  פיתחו כלים קלים אשר הופכים את תהליך ההקמה למהיר וללא כאב ראש מיותר. בסופו של דבר, זה יכול להיות מאוד חסכוני. בנוסף, אתרים מציעים החזר השקעה טוב יותר מכל סוג אחר של פרסום. לכן, אם אתה מתכנן לשווק את העסק שלך, אתר צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך. עם הזמן ההשקעה הנמוכה יחסית של קבלת אתר עסקי תישתלם בשל הוספתם של לקוחות חדשים ובניית המותג שלך. בנוסף, מדובר בהוצאה עסקית לגיטימית ומוכרת לצרכי מס.

 

הקמת אתר אינטרנט תחסוך לך זמן. בין אם אתה מוכר אונליין, מבצע שיחות או שולח הצעות, הרי שלתקשר עם לקוחות פוטנציאליים לוקח זמן. אתר האינטרנט שלך יכול לחסוך לך את הזמן הזה, על ידי מתן תשובות לשאלות ושאלות נפוצות של לקוחות. מה זה אומר עבורך? אתה יכול להקדיש את זמנך לעשיית דברים חשובים יותר, כדי לקדם את העסק שלך.

 

מתג את עצמך ושלוט במותג שלך. אתר אינטרנט משמש פלטפורמה להעברת המסרים שלך, ומעצב את התפיסה המקוונת של העסק שלך באופן שערוצי המדיה החברתית שלך אינם יכולים לספק. והפלטפורמה הזו מאפשרת לך למקם את עצמך בשוק כדי לקבל את סוג הלקוחות המדויק שאתה מחפש.

 

לא פעם בעלי עסקים רבים נבדקים באופן מקוון, לעיתים ללא ידיעה, ולעיתים קרובות גם באופן שלילי. איך זה משפיע ? ובכן, 79% מהמשתמשים שקראו ביקורות מקוונות, מאמינים להם. הדרך להילחם בביקורות השליליות הללו הוא על ידי פרסום המלצות חיוביות באתר האינטרנט שלך.

 

להיות או לחדול

לסיכום ... אתה צריך אתר אינטרנט, והיום זה קל מתמיד להשיג אתר כזה. אז שוב, בעוד ברור לכונלו שלא כל אדם זקוק לאתר, הרי שאנו הראנו כאן מדוע כל עסק זקוק לאתר. מדובר אם כן בחסם כניסה קטן מאוד ולא יקר, המעניק לך הזדמנות מאסיבית שתעזור מאוד בצמיחת העסק שלך. לכן, אם אתה הולך לעשות דבר אחד היום, כדי לעזור לעסק שלך להצליח יותר, כדאי שזה יהיה להפוך את אתר האינטרנט למה שיעמוד בראש סדר העדיפויות שלך.

 

 

 תגיות: