יעדים מומלצים לטיסה בחורף

יעדים מומלצים לטיסה בחורףהחורף בעיצומו, ועד כמה שאנו אוהבים לדלג בגשם ולקפץ בין השלוליות ברחובות העיר, לעתים אנו זקוקים למנוחה ממזג האוויר הסוער; דרך לעשות זאת היא באמצעות "קפיצה" קצרה ליעדים שווים בחו"ל, שיאפשר לכם מנוחה רוגעת במזג אוויר ידידותי למשתמש. המשיכו לקרוא כדאי לסבר את עיניכם באתרים בהם כדאי לכם לבקר בחורף הזה.

את רשימת היעדים המומלצים נתחיל עם ברצלונה

ברצלונה החמה שומרת על ססגוניותה גם בעונת החורף, בעזרתם של חופי ים זהובים עתירי אור שמש צהבהב, שווקים צבעוניים, פארק גאודי עם הפסיפסים היפים, אורות לילה במזרקה המזמרת ועוד הרבה יותר – עיר שהיא לא פחות מפסטיבל. ברצלונה היא תמיד מרגשת, ואולי בעיקר בחורף.

תוך חצי שעה נסיעה מבצרלונה תוכלו להגיע להרי מונסראט ולבקר בפארק הלאומי ובמנזר המפורסם. שקלו להגיע לטיול של יום באזור, על מנת להתרגש מהנופים ומסיפור המקום המרתק.

 

לאחר מכן שווה לתת קפיצה אמיתית לעיר לעיר פיגראס (Figueres), בה נולד הצייר המפורסם בעל האמנות ההזויה, סלבדור דאלי, כמו גם המוזיאון שתוכנן על ידו. בדרך תעברו גם בעייקר חירונה (Girona) לחוויה סוריאליסטית אף יותר.

 

מלטה

מה טוב יותר מלבקר באיים הנהדרים הללו שבים התיכון. זהו המקום בו אין מה למהר, שכן הכל נמצא במרחק נגיעה. תוכלו לבחור בין טיולים לחופשת בטן-גב. המקום מתאים לנופש משפחתי, טיולים בטבע, אתגרים ספורטיביים יותר כמו צלילה או טיולי אופניים, סיורים היסטוריים במקומות עתיקים ואף טיול לכפרי אמנים והשד יודע מה עוד. אולי תעדיפו דווקא חוויית קניות, מועדונים או קזינו (השם ישמור).

כמה טוב שאפשר למצוא את כל הטוב הזה תוך שלוש שעות של טיסה מתל אביב.

 

טנריף

מהגדול באיים הקנאריים, הנמצא תחת שלטון ספרדי וממוקם מול חופי מרוקו. זוהי האפשרות האידיאלית לחופשה קיצית בעונת החורף. האי ידוע בשל מלונותיו המפוארים הניצבים על חוף הים, מסלולי הטיול המגוונים והרבים שבו, כמו גם האטרקציות המרתקות. כדאי לזכור שיש באי צעירים רבים המגיעים למקום בעיקר כדי לחגוג ולרקוד, כך שאם אתם זוג שקט ורגוע יותר, רצוי שתבדקו את אופיו של המקום שמעניין אתכם.

 

קוסטה ריקה

בארץ זו תוכלו למצוא בקלות קרן שמש מלטפת וחופים נעימים במשך השנה כולה. מה שנותר לכם לבחור זה האם אתם מעוניינים לתור את הטבע ולבלות על החוף, או אולי פשוט לשוטט בסמטאותיה ורחובותיה של עיר הבירה. אם אתם כבר כאן, נראה שלא תרצו לפספס דבר.

 

פוקט, תאילנד

מה עוד לא נאמר על האיים הטרופיים בדרומה של תאילנד. כאשר מדברים על פוקט, מבינים שמדובר על אחד האיים האהובים על תיירים ישראליים – ובעיקר כאשר מדובר בעונה היבשה שם (המתקיימת במקביל לחודשי החורף בישראל). זהו האי הגדול בתאילנד, בו תמיד תוכלו למצוא חופשה חלומית.

 

אסואירה, מרוקו

מספר הולך וגדל של ישראלים מבקר במרוקו מדי שנה, ואין טוב יותר ממזג האוויר הידידותי של אסואירה (Essaouira), עיר נמל הניצבת על חופי האוקיינוס האטלנטי – יעד אידיאלי לימים אלו בשנה. בני המזל ימצאו טיסה ישירה לקזבלנקה, הנמצאת מרחק 4 שעות נסיעה בלבד מאסואירה.

 

פלורידה

פלורידה היא מדינת השמש הזורחת – ומכך אפשר להבין הכל: עיר חוף עם טמפרטורה ממוצעת של 20 מעלות צלסיוס לאורך השנה כולה, מה שאומר שתוכלו להתפנק על החוף בכל ימות השנה. זכרו לבקר גם במיאמי או בפארק דיסנילנד, אורלנדו, וכך תוכלו להפשיר, להתחמם ולצבור חוויות וזיכרונות שלא במהרה יישכחו.

 

מה אנחנו למדים מכאן? אנו מבינים שגם בימיים חורפיים ניתן לברוח ולקבל פיסה של שמש במקום אחר.

 

מעוניינים לצפות בהמלצות טיול נוספות לחו"ל? לחצו כאן >>>

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה