יחסי ציבור לאירוע החתונה שלכם - איך עושים את זה?

 

האם אתם באמת צריכים לעשות יחסי ציבור לאירוע החתונה שלכם? התשובה היא שכן. סביר כי גם אתם שמעתם כבר ממנהל האירוע שלכם, כי בחתונה אתם לא רק חתן וכלה, אלא גם מארגנים, מפיקים ומארחים. מטרתם של יחסי הציבור היא להשאיר את החתונה שלכם בתודעת האורחים. איך עושים זאת? די בקלות.

 

1.יש תאריך? יש גם SAVE THE DATE!

מודעת SAVE THE DATE הפכה בשנים האחרונות לאחד הדברים האהובים ביותר על זוגות. מדוע?

  • חשיפת תאריך האירוע מעוררת התרגשות ותגובות חמות
  • הזדמנות מעולה לצילומי זוגיות לא שגרתיים! לדוגמא: טראש דה דרס

מטרת המודעה היא לפרסם את תאריך האירוע שלכם. היכן מפיצים את המודעה? ניתן לשלוח אותה אישית לכל אורח עתידי שלכם, בקבוצות ווצאפ משותפות או פשוט לפרסם בפייסבוק (זה מה שרוב הזוגות עושים). כך, כל אורח שלכם יוכל לשריין את התאריך, וכן – גם לספור אתכם לאחור.

 

2.קבוצת פייסבוק לאירוע שלכם
בשנת 2020, אתם מתעדים כל צעד שאתם עושים – בסטטוס, סטורי או תמונה. אם כך, למה שלא תחלקו את תהליך ארגון האירוע עם כל החברים והמשפחה? אם כבר יחסי ציבור – עשו זאת עד הסוף! תוכלו לפתוח קבוצת פייסבוק שאליה תזמינו את כל חברי הפייסבוק שמוזמנים לאירוע. מה יוצא לכם מזה?

  • אתם יוצרים קהילה! כך, מגבשים את האורחים לפני האירוע
  • שתפו תמונות מפגישות, מדידות וערב הטעימות – כך מעוררים ציפייה!
  • האירוע שלכם נהנה ממיתוג אטרקטיבי, עדכני ורלוונטי

3.האשטאג באינסטגרם

דרך נוספת להשאיר את האירוע בתודעת האורחים, היא עם האשטאג לאירוע. עם שליחת ההזמנות לאורחים, תוכלו לפרסם גם את האשטאג הנבחר. לדוגמא: #shiri&liran, #lovecelebration וכן הלאה. האשטאג הנבחר ישרת גם אתכם בשלבי ההכנות לאירוע, אך בהמשך גם את האורחים: כשהם יעלו תמונות לרשתות בזמן האירוע, הם יוסיפו האשטאגים מתאימים וכך יוכלו לשתף תמונות מהאירוע שלכם עם כל האורחים.

 

4.בחירת שיר החופה – עם האורחים!

רוצים להפוך את האורחים שלכם למעורבים יותר? בקבוצת הפייסבוק שתפתחו, תוכל לשתף גם סקרים שמעודדים מעורבות. לדוגמא: "עזרו לנו לבחור שיר לאירוע!". ציינו מספר אפשרויות, והשיר שיקבל את מרבית הקולות יזכה להיות שיר החופה, שבירת הכוס או הסלואו שלכם...