5 טעויות שאתם עושים כשאתם מפרסמים באינטרנט

טעויות שאתם עושים כשאתם מפרסמים באינטרנטכבר מתחילת המילניום מפרסמים רבים שמו עין על העולם הדיגיטלי החדש שמתפתח לו כנגד עיניהם. שיטות הפרסום גם הן עתידות היו להשתנות, כפי שאכן קרה, אולם עדיין רבים הם המפרסמים המבצעים טעויות מיותרות ובכך מונעים מעצמם הצלחה רבה ומידית יותר בעולם זה. להלן רשימת טעויות שכדאי לא לעשות כאשר עוסקים בפרסום באינטרנט.

 

רספונסיביות זה חשוב

אנו חיים בזמנים בהם המחשב הנייח הוא אינו המחשב היחיד המשמש אותנו, ושנוספו אליו "חברים" נוספים, כגון מחשב נייד (לפטופ), טאבלט והטלפון החכם (סמארטפון) – כאשר כולם משמשים לגלישה דיגיטלית ולקבלת מידע רצוי (או לא כל-כך רצוי).

סטטיסטיקה מראה שכבר בשנת 2020, למעלה מ-40 מיליון גולשי אינטרנט אמריקאים צפויים לעשות שימוש באינטרנט סלולארי בלבד – יותר מפי 4 ממספר הגולשים שישתמשו בלפטופ או במחשב נייד.

 

רפונסיביות משמעותה "תגובתיות"; הכוונה היא לאתר המגיב ומתאים עצמו אוטומטית לכל סוג וגודל של מסך דיגיטלי. אתר רספונסיבי כולל פורמט המזהה את הדפדפן של הגולש ומתאים כך את האתר לצפייה על-ידי אותו גולש.

 

ניתן להסיק שאי אפשר פשוט להתעלם מהמכשירים הניידים, ועל-מנת שאתר האינטרנט שלכם יהיה ידידותי גם למכשירי מובייל, יש לבצע את ההתאמות לכך; באופן זה, כל גולש סביב העולם יוכל לצפות בתכנים במהירות ובבהירות, תוך הנאה מחוויית משתמש.

 

אי-עריכה ראויה של מילות מפתח

גם אם אתם חושבים שאתם מכירים את הלקוח כמו את כף ידכם, תתפלאו לדעת שיש לכם את הרבה ללמוד. מחקר ראוי של מילות מפתח יחשוף בפניכם את מה שהלקוח מחפש בגוגל. אם העסק שלך עוסק במזון טבעוני לחיות מחמד, אין זה מספיק להתמקד בביטוי כמו "אוכל לכלבים" או "אוכל לחתול", כיוון שמדובר בביטוי חיפוש רחב יותר, שאינו כולל את המאפיין הטבעוני. במצב כזה הפרסומת תיחשף למחפשים שאינם רלבנטיים, וכך המפרסם ישלם סכומים מיותרים, כיוון שלא יצא לו מזה פניות או מכירות.

 

תוכן מעניין ורלוונטי

קל לראות שמילים מייצרות לקוחות – ואם לא הבנתם את זה עד כה, כדאי שתתחילו לעשות זאת כבר עכשיו. כלי אפקטיבי למדי ליצירת אינטראקציה עם קהלי יעד היא בעזרת תקשורת מילולית. האינטרנט מאפשר תקשורת בין מסכים וחשוב שהמסך יציג תוכן המעורר בליבו של הלקוח הפוטנציאלי סקרנות וריגוש שיגרמו לו לפעול.

 

יש לגבש אסטרטגיה קפדנית וברורה על-מנת לדאוג שהתוכן יגע בגולש ויפעיל אותו. על כן, יש לדאוג לקיומו של קשר ישיר בין המסר המועבר לבין התוכן המוצג. יש להתאים את עצמכם לשוק ולהבין שהצורך בתוכן הוא שוטף ואינו חד פעמי. דאגו להסתגל לשינויים התמידיים של שוק התוכן.

 

חלוקה למסעות פרסום ומודעות שונות

על הפרסום בגוגל להיות רלוונטי כל הזמן, החל מביטויי מפתח מתאימים, המודה ודף הנחיתה. טעות נפוצה שמבצעים בעלי עסקים היא פרסום בגוגל הכולל מס פרסום בודד וקבוצת מודעות אחת – טעות שעולה לכם הרבה כסף בלי שאתם אפילו יודעים (או שכן). אתם בוודאי מעוניינים שהמודעה תהיה רלוונטית למילת/ביטוי החיפוש שהוקלדו על-ידי הגולש, ולפיכך יש לנהל קבוצות מודעות רבות.

 

אמינות

אל תתנו לדחף למכור להרוס את העסק שלכם. סגירת עסקה אמנם תכניס לכם כסף, אולם אתם לא צריכים לעשות כל דבר לסגירת עסקה, כיוון שמהלך כזה עשוי לפגוע בעתידו של העסק. זכרו את מאפיין הוויראליות של האינטרנט ואת היכולת שלו להפיץ גם מסרים שליליים עליכם. אינכם מעוניינים לפגוע בתדמית העסקית שלכם ולכן עליכם לוודא שהלקוחות שלכם מרוצים מהמוצר ו/או השירות שהם מקבלים/קיבלו מכם.

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר