5 טיפים לשמירה על עור הפנים

עור הפנים משמש אינדיקציה טובה למצב הבריאותי שלנו. רוצה לשמור על עור הפנים? הכי חשוב להתחיל עם שתיה מרובה של מים, להשתמש במקדמי הגנה, לנקות את העור עם מים מיסלריים, לאכול נכון וכמובן לישון הרבה

טיפים לשמירה על עור הפנים

 

שמירה על עור הפנים היא השאיפה מספר אחת של גברים ונשים בכל רחבי העולם. עור הפנים הוא לא רק הדבר הראשון שאנשים אחרים רואים כאשר הם פוגשים אותנו, אלא גם אינדיקציה טובה לסגנון החיים והמצב הבריאותי שלנו. הבעיה היא שחלקנו לא ממש יודעים מה לעשות כדי לשמור על עור הפנים וגם הרגלים לקויים לא בדיוק עוזרים להשיג את המטרה.

הנה 5 טיפים שיכולים לעזור בשמירה על עור הפנים באופן מיידי:

  1. שתיית מים

שתייה של 10-15 כוסות מים ביום עושה פלאים לעור הפנים. היא עוזרת לחדש את התאים, מזינה את העור בלחות טבעית ומונעת פצעים. שתיית מים קריטית עבור גיל ההתבגרות כי היא מונעת אקנה, אך גם בגילאים מבוגרים יותר ניתן להיעזר בה להשגת מראה עור צעיר ורענן.

  1. שימוש במקדם הגנה

השמש הישראלית גורמת הרבה נזק לעור הפנים של גברים ונשים. למזלנו יש פתרון בדמות שימוש במקדם הגנה, והוא אפילו נוח ונגיש. כל מה שצריך לעשות הוא לדאוג שתמיד יהיה לנו בתיק מקדם הגנה עם ריכוז פעיל של חומרים ולמרוח אותו בכל פעם שיוצאים החוצה. כמו כן, חלק מתכשירי הטיפוח והאיפור מגיעים עם מרכיבים מסוימים של מקדמי הגנה ורצוי לתת להם עדיפות.

  1. ניקיון של העור עם מים מיסלריים

מים מיסלריים הם נוזל שמורכב ממולקולות שומן זעירות. כאשר מים מיסלריים באים במגע עם העור, המולקולות סופחות אליהן שומן ולכלוך וכך הן מנקות אותו ביעילות ובמהירות.

היתרונות של תכשירי טיפוח מן הסוג הזה באים לידי ביטוי בכך שהם לא מותירים אחריהם תחושת שמנוניות, לא מייבשים את העור ומתאימים גם לעור רגיש. בנוסף, ניקיון של העור עם מים מיסלריים עוזר להסיר שאריות איפור, שומן ולכלוך בצורה יסודית.

  1. תזונה נכונה

מה שאנחנו אוכלים ניכר על הגוף והפנים שלנו. אחת הדרכים לשמור על עור הפנים אם כן היא להחליף את התפריט התזונתי, ובעיקר לוותר על ממתקים ומתוקים לטובת פירות וירקות. אפילו שינוי קטן כמו ארוחת בוקר מדי יום, שילוב נכון בין חלבונים ופחמימות והגברת צריכה של סיבים תזונתיים יביאו לשינוי המיוחל במראה הפנים ויעזרו לשמור עליהם נקיים מפצעונים וקמטים.

  1. שינה ארוכה

למרות שלא לכולנו יש פריבילגיה לישון 7 שעות בלילה, בהחלט מומלץ לנסות לעשות את זה – אפילו אם המשמעות היא להיכנס מוקדם יותר למיטה.

שינה ארוכה וערבה מסייעת לחילוף החומרים הטבעי של הגוף ומבטיחה שנתעורר מדי בוקר עם פנים חלקות.