טיפים לפרסום בטיק טוק

 

טיפים לפרסום בטיק טוק

למרות הזמן הקצר שהיא נמצאת כאן אפליקציית טיק טוק מונה יותר מ- 500 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם, ולכן היא  מהווה הזדמנות עצומה למפרסמים. זאת בנוסף לעובדה שלא רק ש- TikTok עלתה על טוויטר וסנאפצ'אט בפופולריות, אלא שהיא גם פחות רוויה במודעות מאשר מקביליה הוותיקים. אין ספק איפוא שהאפליקציה הויזואלית הזו, המאפשרת למשתמשים בה לערוך ולשתף סרטונים של 15 שניות עם פילטרים, אפקטים ומוזיקה מובנית הצליחה לרגש באמת את עולם השיווק בזכות הוויראליות חסרת התקדים שלו. לכן הנה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם במידה ושקלתם לפרסם את העסק שלכם בטיק טוק.

מודעות בטיק טוק

כבר בתחילת שנת 2019 השיקה טיק טוק גרסת בטא של הצעת המודעות שלה. מאז, שמות גדולים של חברות כמו נייק ואפל מיוזיק השתמשו במודעותיה כדי לקדם מוצרים בקמפיינים ייחודיים ומושכים חזותית. מדובר בפלטפורמת מודעות שאינה דומה לרבים מקודמותיה, ואכן כאשר משתמשים בה בצורה יעילה, היא יכולה לסייע לעסק שלכם להיכנס לים הגדול של המשתמשים ולצלוח לשחות בו בהצלחה. בנוסף, אחת התכונות השימושיות ביותר בלוח המחוונים של המודעות שלה שהיא מאפשרת לבחור את הפלטפורמות המדויקות עליהן תרצו להציג את המודעות שלכם. אלה כוללים לא רק את TikTok אלא גם את כל משפחת האפליקציות שלה כמו ויגו וידיאו (הודו בלבד), BuzzVideo, News Republic ואחרים.

 

עם זאת, לא כל עסק מתאים ליהנות מההיצע הייחודי שלה. לכן לפני שתרוצו ותשקיעו את זמנכם ומאמציכם בפרסום בה, הנה שתי שאלות שעליכם לשאול את עצמכם על מנת לקבוע אם היא אכן מתאימה לעסק שלכם.

מיהו קהל היעד של הפרסום שלכם, ובאיזה גיל הוא?

אם אתם מכוונים לאנשים צעירים מאוד, והם באמת אחד הקהלים העיקריים בעסק שלכם, הרי שמודעות טיק טוק עשויות להיות השקעה כדאית עבורכם. במיוחד שכ- 66% ממשתמשי טיק טוק הם מתחת לגיל 30 (ו- 41% הם בגילאי 16-24). אם היה לכם ספק אז כדי להמחיש זאת שימו לב למספר הלא מבוטל של סרטוני טרנד ב- TikTok המתייחסים לנושאים מכוונים לנוער, כמו בית ספר ושיעורי בית.

 

עם זאת, כל בר דעת יגיד לכם שבעוד שהקהל הנוכחי של טיק טוק צעיר ברובו, הרי שמלמידת התפתחותן של הרשתות החברתיות נראה כי הן אכן נוטות להיות מאומצות תחילה על ידי קהלים צעירים יותר, ואז להטביע את חותמם בקהלים בוגרים יותר. אז אולי עדיין כדאי לכם ללמוד יותר על הפלטפורמה הזו לפני שהגל הזה יגיע, גם אם זה אומר שטיק טוק בזמן הנוכחי אינה מתאימה במיוחד לעסק שלכם.

 

האם יש לכם תקציב מתאים?

נקודה נוספת שיש לשים לה לב היא האם יש לכם מספיק תקציב לפרסם בטיק טוק? בעוד שעסקים גדולים יותר כמו נייקי, דיסני ואחרים עברו במהירות לפרסום בה, מודעות TikTok עשויות להיות פחות נוחות לעסקים קטנים יותר.

 

מכיוון שמודעות בפלטפורמה הן חדשות ונדירות, הרי שהן מגיעות בעלויות פרימיום המתחילות בממוצע של 10 $ לכל אלף הופעות ויכולות להגיע לסכום של 300,000 $ לתקציב גדול יותר. יתר על כן, קמפיינים של טיק טוק דורשים השקעה מינימלית של 500 $ כך שהם עשויים לא להתאים לעסק שלכם במיוחד אם אתם תרים אחר אפשרויות פרסום נוחות וצפויות יותר.

 

כמו-כן, מכיוון שמודעות הפלטפורמה הן עדיין בגרסת בטא, תהליך הגדרת המודעות עדיין אינו מקוון לחלוטין, והתהליך יכול לקחת עד 48 שעות כדי לקבל את חשבונך.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פתיחת פרסום חינם לעסקים

 

פרסום עסקים חינם

 

טיפים לעסקים

 

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים