טיול משפחות בבלגיה

בלגיה למשפחותבלגיה למשפחות? אפשרי.

בלגיה זו מדינה די קטנה המציעה מבחר של פארקי שעשועים, גנים וכפרים שמורים, מוזיאונים, ערים עתיקות, מפעלי וחנויות שוקולדה והמון גבעות מוריקות. תוכלו לתכנן את הטיול המשפחתי שלכם לארץ הבלגית כך שיכלול פארקים, מוזיאונים מיוחדים לילדים ועוד הרבה יותר.

 

בלגיה זו מדינה קטנה המוכרת בעיקר עקב תפקידה המנהלתי החשוב שלה באיחוד האירופאי וכמובן גם בזכות השוקולדה הבלגית הידועה; אולם בלגיה גם מחזיקה בעבר ומורשת מקסימים ועשירים למדי. יש בה מספר גדול של ערים היסטוריות מעניינות, בהן משולבת אדריכלות מרשימה ימיביניימית וארט נובו ומשובצים בה אתרים רבים של אמנות ואופנה, כמו גם מסעדות איכות רבות. הארץ הקטנה מציע כל מה שתרצו לטיולים – מחופים חוליים ועד גבעות מוריקות, כמו גם את נוף הארדנים עטור היערות והגבעות הירוקות.

 

בריסל היא בירתה השוקקת של בלגיה

עיר מודרנית בכל קנה מידה ובעלת אופי בינלאומי. בבריסל תמצאו שילב של מבנים פוסט מודרניים עם אנדרטאות היסטוריות מרשימות, כדוגמת כיכר גראנד פלאס – המוקפת בתי גילדה עתיקים ובניין עירייה בסגנון גותי. בעיר תמצאו גם אטרקציות רבות המומלצות למשפחות עם ילדים המבקרות בבלגיה, כגון טירת לאקן (Laken) וקתדראלת סנט מישל וסנט גודולה שנבנתה לכבודם של פטרוני העיר. גם הארמון המלכותי שווה ביקור – מדובר במבנה חדש יותר, אך מהודר לא פחות. אטרקציה תיירותית נוספת של העיר בריסל היא האטומיום (Atomium) העשוי פלדה שנותר בעיר מאז היריד העולמי ב-1958.

 

אולם עם המראות המופלאים הללו, תתקשו בוודאי לנחש שאחד המקומות האוהבים על תיירים ומטיילים בבריסל הוא דווקא לא מה שציפיתם: מדובר במזרקת הברונזה הקטנה (שגובהה אינו עולה על 61 סנטימטרים) בדמות ילד משתין – שמזמן הפכה לסמל העיר: מאנקן פיס (Manneken Pis).

 

מלבד בריסל, גם ברוז' (Bruges) היא עיר פופולאריות למדי בקרב מטיילים, ככל הנראה בזכות האדריכלות האיכותית שהתפתחה בה בסביבות המאה ה-14 – שנותרה על כנה עד יום זה. מרכזה ההיסטורי של העיר הוא אתר מורשת עולמי; מדובר באחת הערים השמורות מימי הביניים באירופה, בה משפחות עם ילדים המבקרות בבלגיה יכולות ללמוד ולחוות את עידן האבירים והמלכות.

 

מבין האטרקציות התיירותיות בעיר ברוז' לתיירים אפשר להזכיר את מגדל הפעמון בן המאה ה-13 – שעדיין מצלצל בו הפעמון מדי יום ביומו. יש אטרקציות ואנדרטאות אינספור בעיר זו, מה שהופך את ברוז' לאחד היעדים הנחשקים לטיול בבלגיה, על אף שהיא הופכת עמוסה במהלך ימות החגים (כבכל מקום).

 

גם העיר גנט (Ghent) היא יעד מומלץ בבלגיה. בעבר היתה העיר אחת מהערים העשירות בצפון אירופה. גנט גדולה וסואנת משמעותית יותר מברוז' ואילו הארכיטקטורה שלה מימי הביניים מהווה תחרות טובה לזו של ברוז'. האטרקציות בעיר כוללות את אולם הבדים לשעבר (Cloth Hall) מגדל הפעמון וה- Beguinages- כולם אתרי מורשת עולמיים.

 

יעד חשוב לטייל בו, אם כבר מרחיקים עד בלגיה, הוא העיר אנטוורפן, כמובן. מדובר במרכז האופנתי של בלגיה, כמו גם סצנת מועדונים תוססת וחיי לילה עשירים. יש בעיר גם מרכזי אמנות ויהלומים (פועלת בה בורסת היהלומים הבלגית – שהיא בורסת היהלומים המובילה בתבל). על אף אלו, המרכז ההיסטורי של העיר מרשים לא פחות ממרכזים היסטוריים בערים מרשימות אחרות ביבשת אירופה, הכולל קתדראלות יפהפיות ועוד הרבה יותר.

 

אם אתם מרגישים מחוברים לבלגיה, בוודאי תרצו לבקר במקומות שווים נוספים, כדוגמת הערים ליבן (Leuven) – המארחת את האוניברסיטה הקתולית העתיקה – שעדיין נמצאת בפעילות, לייג' (Liège) ומכלן (Mechelen).

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

טיפים לעסקים

 

פרסום עסקים

 

המלצות ועסקים בתחום האירועים

 

מתכונים מומלצים

המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ