חשוב שיהיה לכם עמוד עסקי בפייסבוק וברשתות חברתיות שונות

חשוב שיהיה לכם עמוד עסקי בפייסבוק וברשתות חברתיות שונותמהי חשיבותו של דף עסקי בפייסבוק?

מדובר בעניין שהולך וגובר ככל הרשתות החברתיות תופסות חלק חשוב יותר ומרכזי יותר בחיי הפרט ובחיי היום-יום של כל אחד ואחת מאיתנו, כמו גם בחייהם של לקוחות פוטנציאליים של העסק שלכם והלקוחות הקיימים שלכם. גם קהל היעד שלכם גודל ברשתות החברתיות ובפייסבוק משך שעות רבות מדי שבוע. אנשים בטווחי גילאים שונים ובימים של צרכנות מוגברת הם ללא ספק גולשי פייסבוק, אינסטגרם ועוד. מספר גדול של אנשים מקבלים החלטות ומושפעים באופן ניכר מהמידע שהם מקבלים בעולם הרשתות החברתיות, ואולי בעיקר ברשת פייסבוק. על כן חשיבותו הגדולה והרבה של דף עסקי בפייסבוק.

 

היכולת החיונית לגשת ולהגיע לציבור צרכנים בסביבה הוירטואלית הטבעית לו, תוך אפשרות לשיתוף קהלים רחבים נוספים, מהווה סיבה מספקת לכך שבימינו כמעט שאין חברות שאינן מתפעלות עמוד עסקי בפייסבוק.

 

נדגיש כאן שעל מנת לנצל עד תום את היתרונות עליהם מדובר כאן, רצוי שלא תפעילו את העסק שלכם מתוך פרופיל הרשת החברתית האישי שלכם, אלא לעשות זאת מתוך דף עסקי שניתן לפתוח בקלות – כזה המתאים ומותאם לפעילות עסקית, מסחרית ושיווקית. מלבד יתרונות הפלטפורמה המותאמת? תקנון פייסבוק כולל איסור חמור על ניהול פעילות מסחר מדף פרטי, מתוך מגמה שכלל הפעילות העסקית תבוצע רק דרך פרופיל פייסבוק עסקי.

 

אם אינכם יודעים זאת עדיין, נראה שתשמחו לשמוע שפתיחת דף פייסבוק עסקי אינה כרוכה באיזושהי עלות כספית (מלבד עלויות פרסום שונות), כאשר התהליך מזכיר תהליך של פתיחת פרופיל פייסבוק אישי (עם ההבדלים הקטנים ההכרחיים שבין פרופיל אישי לפרופיל עסקי).

 

ניהול חכם של דף עסקי בפייסבוק

ניהול חכם של דף עסקי בפייסבוק מתבסס על הכרות מעמיקה של חברת הקידום שלכם את העסק המיועד לקידום – שזהו לא אחר מאשר העסק שלכם. חשוב להכיר את המוצרים, השירותים קהל היעד, אסטרטגיית שיווק וכל מה שיסייע בבניית אסטרטגיה שיווקית המתאימה לרשתות החברתיות.

 

בוודאי גם אתם יודעים כבר מזמן שרשת פייסבוק מאפשרות לעסק להיחשף באופן נרחב – שרק הולך ומתגבר. עם זאת, תרצו בוודאי ללמוד ולהבין יותר אודות היתרונות הברורים של פייסבוק וכיצד הוא יכול לסייע בקידום החברה או העסק שלכם בצורה אטרקטיבית – ועוד הרבה יותר.

 

עיקרון שכדאי להבין בענייני הקידום דרך פייסבוק, היא שניתן להשיג דירוג טוב יותר מפייסבוק בעזרת כמות הגולשים המשמעותית הנמצאת ברשת מדי יום ביומו. יתרה מזאת, פייסבוק משמשת כיום כמנוע חיפוש של ממש; נסו בעצמכם: לכו לשורת החיפוש בפייסבוק שלכם והקלידו מילת חיפוש כלשהי – סביר מאוד שתקבלו רשימה לא רעה של עסקים ושירותים – ממש כפי שאפשר לקבל רשימת שמות של חברים שביקשתם למצוא. עניין זה כשלעצמו תורם תרומה משמעותית לקידום העסק שלכם בפייסבוק וברשת בכלל.

 

אפשרויות בלתי מוגבלות לקידום: קידום בארץ הפייסבוק יכול להיות בלתי מוגבל, כיוון שמספר האוהדים לדף פייסבוק יכול להיות אינסופי – וככל שהמספר גדול יותר, כך גדלה גם החשיפה של העסק שלך, יחד עם המוצר ו/או השירות שהוא מציע, לאלפים רבים (ואולי אף מאות אלפים) של צרכנים פוטנציאליים. על מנת ליהנות מהיתרונות האדירים הללו, חשוב תחילה להבין את החשיבות שבהקמת עמוד פייסבוק עסקי – לפחות כמו החשיבות שבבניית אתר אינטרנט עסקי (אם לא יותר). העובדה כי בישראל ישנן כ-2 מיליון כניסות יומיות לפייסבוק בממוצע רק מאששת עובדה זו.

 

 

צ'ימפי שיווק וקידום בדיגיטל

050-685-8370

המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ